نزدیکترین شهرهای شمالی به تهران برای اجاره ویلا در شمال

 حال در ادامه نزدیک‌ترین شهرهای شمالی به تهران را برای اجاره ویلا معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای اقامتگاه داشته باشید.

نمک آبرود

یکی از بهترین مقصدها برای اجاره ویلا، بدون‌شک نمک آبرود است. این شهر با طبیعت و آب و هوای فوق‌العاده‌ای که دارد، در ۱۷۰ کیلومتری تهران قرار گرفته است و شما می‌توانید در عرض سه ساعت و نیم به این منطقه برسید. در این منطقه تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی برای مسافران فراهم شده است که برای مثال می‌توان به سورتمه، تله کابین، پینت بال، کارتینگ و ... اشاره کرد. بنابراین اگر به‌دنبال یک آخر هفته مهیج هستید، انتخاب نمک آبرود گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

نوشهر

نوشهر یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که در ارتفاعات قرار دارد و به‌همین‌دلیل بسیار خوش آب ‌و هوا است. این منطقه علاوه‌بر هوا و منظره بی‌نظیری که دارد، از جذابیت‌های گردشگری بسیاری نیز برخوردار است. دریاچه ارواح، چشمه گردو و قلعه اسپروز تنها چند مورد از جذابیت‌های این منطقه هستند که شما می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. نزدیک‌ترین مسیر از تهران تا نوشهر، آزادراه تهران شمال است، به‌طوری‌که پس از ۱۶۰ کیلومتر شما به این منطقه دلربا خواهید رسید.

آمل

از دیگر مناطق بی‌نظیر برای اجاره ویلا در شمال، می‌توان به شهرستان آمل اشاره کرد. بدون‌شک شما نیز از زیبایی و سرسبزی این منطقه زیاد شنیده‌اید و علاقه دارید به این منطقه سفر کنید. آمل تقریبا در ۱۸۰ کیلومتری تهران قرار دارد و جاده‌ی این مسیر سرسبز و دل‌انگیز است و شما می‌توانید کوهستان و طبیعت سبز را به‌خوبی در این مسیر مشاهده کنید. شهرستان آمل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد و شما می‌توانید با رفتن به این منطقه سفر فوق‌العاده‌ای را برای خود و سایر دوستان و آشنایان بسازید.

محمودآباد

یکی از زیباترین شهرهای شمالی که در بیشتر مواقع انتخاب مسافران است را می‌توان شهر محمودآباد درنظر گرفت. البته فاصله این شهر تا تهران از فاصله شهرهایی که تابه‌اینجا گفتیم بیشتر است و شما از تهران باید فاصله‌ای ۲۱۰ کیلومتری را پشت سر بگذارید تا به این منطقه برسید. این منطقه در تمام طول سال پذیرای گردشگران است، اما فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این منطقه خواهد بود. دریای خزر جذاب‌ترین دیدنی این منطقه محسوب‌ می‌شود، اما محمودآباد پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های مختلفی دارد که می‌توانید با بازدید از آن‌ها سفری خاطره‌انگیز برای خود بسازید.

فریدون‌کنار

فریدون‌کنار

برای اجاره ویلا در شمال، شهرستان فریدون‌کنار که یکی از شهرستان‌های مازندران محسوب می‌شود انتخاب مناسبی خواهد بود. این منطقه دو تالاب با نام‌های تالاب فریدون‌کار و تالاب لپو دارد که موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرند. این تالاب‌ها از معدود تالاب‌هایی هستند که سالانه پذیرای چند درنای کمیاب سیبری می‌شوند. البته مناطق گردشگری و جذابه‌های طبیعی این منطقه بسیار زیاد است و شما می‌توانید طی چند روز سفری که به فریدون‌کنار دارید، از این مناطق دیدن کنید.

رامسر

رامسر یکی از فوق‌العاده‌ترین شهرهای شمالی محسوب می‌شود که طبیعت و آب و هوای دل‌انگیزی دارد. فاصله تهران تا رامسر تقریبا 235 کیلومتر است و سفر شما از آزاد راه تهران شمال تقریبا چهار ساعت و نیم طول می‌کشد؛ بنابراین اگر مسیری طولانی‌تر شما را اذیت نمی‌کند، برای اجاره ویلا در شمال می‌توانید این شهر را نیز انتخاب کنید. آب گرم رامسر، کاخ شاه و ... از جمله مناطق دیدنی رامسر هستند که می‌توانید با بازدید از آن‌ها سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

اهمیت داشتن اقامتگاه در شمال

اگر قصد سفر به هرکدام از شهرهای معرفی شده را دارید، پیش از هرکاری اقامتگاه خود را انتخاب کنید. داشتن یک اقامتگاه باکیفیت باعث می‌شود که شما از سفر لذت بیشتری ببرید و از مبدا با خیال راحت‌تری به سمت مقصد حرکت کنید. از همین رو علی بابا شرایطی را برای مسافران فراهم کرده است که می‌توانند به‌راحتی در هر منطقه‌ای که می‌خواهند و برای هر تاریخ و تعداد نفری ویلا اجاره کنند.

برای اجاره ویلا در شمال به صفحه https://www.alibaba.ir/accommodation/shomal-villa در سایت علی بابا مراجعه نمایید و با توجه به مقصد و شرایطی که دارید بهترین انتخاب را انجام دهید. در این سایت لیست ویلاهای شمال با تمام ویژگی و امکاناتی که دارند در اختیارتان قرار می‌گیرد، بنابراین می‌توانید بررسی‌های لازم را انجام دهید و سپس با چند کلیک ساده ویلای موردنظر را در مقصدی که می‌خواهید رزرو کنید.

اجاره ویلا در شمال از علی بابا

اجاره ویلا در شمال به‌صورت آنلاین یکی از ساده‌ترین راه‌ها است و شما می‌توانید بدون دردسر اقامتگاهی را متناسب با شرایط و بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید. همچنین رزرو آنلاین شرایطی را برای شما فراهم کرده است که می‌توانید با خیال راحت چند ویلا را مقایسه کنید و در نهایت انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت‌های درج شده در سایت علی بابا برای اجاره ویلا کاملا مختلف هستند و شما می‌توانید رنج قیمت متفاوتی را مشاهده کنید. مسلما هرچه ویلا متراژ بیشتری داشته باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشد، هزینه بیشتری نیز دارد، اما شما می‌توانید ویلاهای کم قیمت‌تر را نیز در این سایت مشاهده کنید. نگران روند اجاره ویلا نباشید، زیرا همه‌چیز ساده و مشخص است، اما اگر با مشکل نیز مواجه شوید، پشتیبانی علی بابا به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما است.

جمع‌بندی

در این مقاله نزدیکترین شهرهای شمالی به تهران برای اجاره ویلا در شمال را معرفی کردیم. هرکدام از شهرها جاذبه‌های دیدنی مخصوص به خود را دارند و بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. بنابراین توصیه می‌شود حتما در زمان‌های مناسب از هرکدام این شهرها دیدن کنید و نگران اقامتگاه نباشید، زیرا Alibaba.ir بهترین اقامتگاه‌ها را برای شما آماده می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.