تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟

 در این مقاله به شما خواهیم گفت که تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟ همچنین اشاره خواهیم کرد که این نوع تبلیغات چگونه باعث موفقیت کسب‌وکارها و افزایش فروش آن‌ها می‌شود. برای آشنایی با انواع روش‌ها برای ارسال تبلیغات هدفمند پیامکی همراه ما باشید.

آشنایی با مفهوم تبلیغات هدفمند پیامکی

منظور از تبلیغات هدفمند پیامکی، تبلیغاتی است که با بخش‌بندی بازار، مخاطبانی با ویژگی‌های خاص را هدف قرار می‌دهد. هدف از این بخش‌بندی صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات و دریافت بهترین نتیجه است؛ بنابراین برای رسیدن به بالاترین نرخ تبدیل و دریافت بیشترین خروجی بهتر است که تبلیغات در مورد محصول و خدمات خود را برای افراد مشخصی ارسال کنیم. این افراد معمولا ویژگی‌های مشابهی دارند و به پیام ما عکس‌العمل یکسانی نشان می‌دهند. برای دریافت بهترین نتیجه باید بدانید برای ارسال پیامک به عده‌ای خاص از چه راه‌کارهایی کمک گرفت. با استفاده از ویژگی‌های پنل اس ام اس می‌توانید به‌راحتی نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند پیامکی اقدام کنید.

چرا تبلیغات هدفمند پیامکی برای کسب‌وکارها مهم است؟

چرا تبلیغات هدفمند پیامکی برای کسب‌وکارها مهم است؟

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود. با استفاده از تبلیغات هدفمند پیامکی می‌توانید شخصی که یک‌بار از شما خرید کرده است را به مشتری دائم و وفادار تبدیل کنید. برای انجام این کار باید متن پیامک خود را به‌گونه‌ای بنویسید که برای مشتریان جذاب باشد. به‌این‌ترتیب آن‌ها همیشه نسبت به دریافت پیام‌های بعدی مشتاق خواهند بود. بر‌اساس آمار کسب‌وکارهایی که از بازاریابی پیامکی استفاده کرده‌اند، 40 درصد از سود خود را مدیون مشتریان ثابتشان هستند.

همچنین مدیران با استفاده از تبلیغات هدفمند پیامکی می‌توانند برای کسب‌وکار خود مشتریان جدید پیدا کنند. برای انجام این کار جامعه هدف جدیدی برای کسب‌وکارتان مشخص کنید و به تعداد مشتریانی که در‌حال‌حاضر با آن‌ها در ارتباط هستید، قانع نباشید. با این برنامه‌ریزی در کسب‌وکار خود پیشرفت خواهید کرد. بازاریابی پیامکی به روش ارسال پیامک انبوه و هدفمند یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود.

آشنایی با انواع روش‌ها برای ارسال پیامک هدفمند تبلیغاتی

اگر تبلیغات هدفمند پیامکی را برای بازاریابی انتخاب کرده‌اید، باید برای دریافت نتیجه مطلوب، بهتر است که قشر خاصی از جامعه را به‌عنوان مشتریان بالقوه خود در نظر بگیرید و تبلیغات خود را با هدف جذب آن‌ها انجام دهید. به‌این‌ترتیب با کمترین هزینه می‌توانید بیشترین بازدهی و تاثیرگذاری را روی مخاطبین هدف خود داشته باشید. در ادامه شما را با انواع روش‌های برای تبلیغات هدفمند پیامکی آشنا می‌کنیم.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، مناسب آموزشگاه و بوتیک‌ها

اگر حوزه فعالیت شما به بازه سنی یا جنسیت خاصی مربوط می‌شود، بهتر است برای کسب نتیجه بهتر در تبلیغات از روش ارسال پیامک هدفمند بر‌اساس سن و جنسیت استفاده کنید. برای مثال فروشگاهی که در زمینه فروش لباس مردانه کار می‌کند، بهتر است پیام‌های تبلیغاتی خود را برای آقایان ارسال کند. در مقابل اگر فروشگاهی در حوزه فروش لوازم آرایشی دارید، توصیه می‌کنیم که با استفاده از پنل پیامکی، متن‌های تبلیغاتی خود را برای خانم‌ها بفرستید. 

ارسال پیامک هدفمند بر‌اساس منطقه، شهر و استان

بعضی از کسب‌وکارها ممکن است بتوانند خدمات و محصولاتشان را به مشتریان خود در هر نقطه از ایران عرضه کنند؛ اما فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک این‌گونه نیستند؛ بنابراین اگر صاحب یک رستوران در گیلان بخواهد برای خدمات ارسال رایگان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کند، بهتر است که ارسال پیامک را به‌صورت هدفمند و در شهر و استان خود انجام دهد. شما با استفاده از ارسال پیامک منطقه‌ای، این امکان را دارید که کمپین تبلیغات پیامکی خود را بر‌اساس شهر، استان، منطقه یا کد پستی اجرا کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب سامانه پیامکی فراز ارسال پیامک از نقشه است.

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل خاص با کمک تبلیغات هدفمند

یکی از انواع تبلیغات هدفمند پیامکی ارسال پیامک به افراد بر‌اساس شغل و صنف آن‌ها است. برای مثال فرض کنید که شما برگزار‌کننده‌ نمایشگاه مبلمان هستید، برای دعوت از فعالان این حوزه می‌توانید از پنل پیامکی برای ارسال پیامک به صنف مورد‌نظرتان کمک بگیرید. در این پنل فقط باید شغل مخاطبان هدف خود را تعیین کنید.

شما فقط کافی است شغل مخاطبین هدف خود را تعیین کنید .

با کمک دکل‌های مخابراتی BTS پیامک هدفمند تبلیغاتی ارسال کنید

یکی دیگر از امکانات جذاب پنل‌ها برای تبلیغات هدفمند پیامکی، ارسال پیامک از طریق دکل‌های BTS است. براساس این قابلیت شما می‌توانید برای کسانی‌که در ۱۴ روز گذشته از محدوده مورد‌نظر شما عبور کرده‌اند، پیامک ارسال کنید.

فراز اس ام اس؛ بهترین پنل برای تبلیغات هدفمند پیامکی

فراز اس ام اس؛ بهترین پنل برای تبلیغات هدفمند پیامکی

در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که تبلیغات هدفمند پیامکی چیست؟ و چه مزایایی برای کسب‌وکارها می‌تواند داشته باشد. تبلیغات از طریق پیامک‌ یکی از کم‌هزینه‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات است. حالا اگر این کار را با برنامه‌ریزی و شناسایی مخاطبین هدفتان انجام دهید، تاثیرگذاری آن دو چندان خواهد شد. پنل پیامکی فراز با برخورداری از تعرفه‌ها و امکانات متنوع، بهترین خدمات در را در زمینه تبلیغات هدفمند پیامکی عرضه می‌کند.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms می‌توانید از مزایای بی‌شمار سامانه‌های اس‌ام‌اسی این شرکت آگاه شوید. چنانچه در مورد بهترین پنل پیامکی و نحوه خرید آن‌ها سوالی داشتید، آن را از طریق شماره‌ تلفن 02174853 با کارشناسان فراز اس ام اس مطرح کنید. تیم پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.