پیش از سفر به آنتالیا، این پادکست ها را گوش دهید

پادکست‌ها به صورت دسته بندی توزیع می‌شوند و نیازی نیست زمان زیادی را صرف جستجوی پادکست مورد علاقه خود کنید. فقط دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خود را در لذت گوش دادن آن غرق کنید. یکی از مواقعی که گوش دادن به پادکست چسبناک است، زمانی است که در مسافرت هستید.

برای لحظه ای تصور کنید که در سایتی به دنبال قیمت تور انتالیا می گردید و پس از رزرو بلیط خود به مجموعه ای از پادکست های آنتالیا بر می‌خورید. در این زمان بدون شک تصمیم به دانلود آن ها کنید تا در ادامه راه بتوانید شیرینی این مسافرت را دو چندان نمایید.

حتی زمانی که در خانه هستید و با وجود بیماری بسیاری از سفرهایتان لغو شده، می‌توانید به راحتی به خواب بروید و با گوش دادن به پادکست به سفری هیجان‌انگیزتر وارد شوید. این سفر مجازی احتمالا بهترین انتخاب برای کسانی است که زمان کمی برای مطالعه و نشستن پشت کامپیوتر دارند.

پادکست سفر رادیو جولون

رادیو جولون یکی از محبوب ترین و بهترین پادکست های مسافرتی ایرانی است. در هر قسمت، پادکست یکی از مقاصد یا موضوعات مرتبط با سفر را مورد بحث قرار می‌دهد. این پادکست سفر برای کاربرانی که علاقه مند به آشنایی با شهرهای مختلف هستند بسیار مناسب است. در واقع با پادکست ها میتوانید با شنیدن در مورد مثلا  مکان های دیدنی آنتالیا با تجسم و تصور جاذبه های گردشگری آن بپردازید و با روح خود به آنجا سفر کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مراحل مختلف رادیو جولون را از دست ندهید. زیرا نشستن در پای داستان های سفر دیگران و شنیدن این خاطرات حس ناب و فراموش نشدنی را به شما می‌دهد. به خصوص اگر شیفته سفر هستید و آرزوی دیدن جایی را دارید، داستان های شنیدنی سفر شما را به مکانی می برد که می خواهید آنها را از نزدیک ببینید.

پادکست رادیو پرشین جولون پادکستی از زبان دوستان همسفر است. دوستداران سفر هیچ گاه شنیدن پادکست آن را از دست نمی‌دهند. این روزها که پایمان برای پیاده روی بسته است، راه رفتن با رادیو جولون مزیت دیگری دارد.

پادکست سفر رادیو آهنگ سفر

آهنگ سفر همان‌طور که از نامش پیداست یک پادکست مرتبط و برجسته برای مسافرت است. حتماً فکر می‌کنید که در این پادکست به موسیقی از نوع گردش و سفر گوش خواهید داد، اما بدانید که هر سفری موسیقی خاص خود را دارد و با گوش دادن به قسمت هایی از پادکست رادیو آهنگ سفر، به نقاط جالب و مکان های بکر خواهید رفت.

پادکست قصه های سفر

رادیو آهنگ سفر قطعا ارزش حداقل یک بار گوش دادن را دارد. در این پادکست می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی از روش های راحت و ارزان برای مسافرت به دست آورید که برای سفرهای آینده شما بسیار مفید خواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک سفر راحت و بدون دردسر هستید برای یک بار هم که شده به این پادکست گوش دهید.

پادکست قصه های سفر

پادکست قصه های سفر قرار نیست یک پادکست خاطره‌گویی باشد! بلکه زوایای پنهان و نهفته سفر را برای همه بازگو می‌کنند. اتفاقات شگفت انگیزی که در مقایسه و در عین حال اصل سفر رخ می‌دهد، مسافرانی که سفر منجر به تغییر در نحوه و حتی شیوه زندگی آن ها می‌شود.

اتفاقات عجیبی که هرگز در زندگی روزمره درک نمی‌شوند. داستان‌ هایی از زندگی گردشگران که تغییرات و تأثیرات اساسی را به همراه دارد. داستان ‌های سرزمینی در شهرها و کشورهای دیگر که بسیاری از آنها هرگز به فارسی ترجمه نشده‌اند و ما هنوز آن ها را نمی‌شناسیم. این داستان ها برگرفته از بطن فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه، شهرها و کشورها است، اما ناآشنا با فرهنگ و باورهای ما هم نمی‌تواند باشد. داستان هایی مانند این در پادکست قصه های سفر گنجانده شده است.

پادکست سفر رادیو دور دنیا

در رادیو دور دنیا، ما با هم به دور دنیا سفر می‌کنیم و در مورد همه چیز مربوط به سفر، ماجراجویی و سرگرمی صحبت خواهیم کرد. در پادکست مسافرتی «رادیو دور دنیا» با هم به ایران و سایر نقاط دیدنی دنیا رفته و با مسافران گفتگو می‌کنیم و سفرنامه می‌خوانیم.

پادکست سفر رادیو ماجرا

اگر اهل ماجراجویی و خطرپذیری هستید و از سفر به مکان های ناشناخته و کشف سرزمین های جدید لذت می‌برید، به شما توصیه می‌شود به پادکست رادیو ماجرا گوش دهید.

در این پادکست، داستان هایی را می‌شنوید که می‌توانند جرقه هایی را در قلب شما برای کشف ناشناخته ها ایجاد کنند و الهامات زیادی برای کشف چیزهای جدید پیدا کنید. در بخشی از این پادکست صحبت هایی از گردشگران حرفه ای و ایرانیان می‌شنوید که از تجربیات خود در سفرهای ماجراجویانه و جالب استفاده کرده اند.

 این مطلب را هم بخوانید: استقبال مردم بومی شمال از مسافران

ممکن است در حین خواندن این مقاله فرصت ها و شرایط سفر را نداشته باشید، اما با کمک این پادکست می‌توانید به یک سفر خیالی به یکی از مکان های فوق العاده ای که از آن مطلع هستید بروید و از آن بسیار لذت ببرید.

پادکست سفر رادیو دال

پادکست سفر رادیو دال

اگر ایده مهاجرت در ذهن شماست، پادکست سفر رادیو دال برای شما طراحی شده است. پادکست رادیو دال از زبان مهاجران چیزی در مورد مهاجرت نمی‌گوید. این پادکست سفر به شما کمک می‌کند تا کشورهای مختلف را کشف کرده و بهترین را انتخاب کنید. البته این پادکست نه تنها برای علاقه مندان به مهاجرت، بلکه برای کنجکاوی در مورد آداب و سنن مردم سایر سرزمین ها نیز می‌باشد.

در هر قسمت از این پادکست فارسی زبان با یکی از افرادی که به این کشور های دیگر مهاجرت کرده اند مصاحبه کرده و از تجربیات آنها در مورد زندگی، تحصیل و کار در کشورهای مختلف جویا می‌شود. کارکنان رادیو دال توضیحات جالبی از محل زندگی خود می‌دهند که می‌تواند برای افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار مفید باشد.

کلام آخر

البته، هرکسی که قصد سفر دارد، باید اطلاعات موثق و کاملی در مورد جایی که می‌خواهد برود، به دست آورد. به همین دلیل است که پادکست‌ ها امروزه با داشتن محتوای جذاب و شنیدنی درباره سفر و تورهای سراسر جهان به مردم کمک زیادی می‌کنند.

این پادکست ها یکی از مهم ترین پادکست های فارسی در زمینه سفر و گردشگری هستند که بدون شک با قسمت های آن اطلاعات ارزشمندی از نقاط مختلف دنیا به دست خواهید آورد. حتی اگر قیمت تور انتالیا برایتان زیاد است ولی دوست دارید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم این پادکست ها را حتما گوش کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.