جزئیات وام فوری بانک آینده اعلام شد! فقط با سفته و کاملا آنلاین

 ثبت درخواست وام بانک آینده

تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو به‌صورت کاملا آنلاین و در کمتر از ۱۰ روز کاری انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌کدام از شهرهای و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و از آن می‌توان برای خرید انواع کالا و خدمات استفاده کرد.

طرح جدید وام بانک آینده چه مزایایی دارد؟

لندو بزرگترین سامانه خرید اقساطی کالا از فروشگاه‌های آنلاین است که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیادی دارد. مزایایی مثل:

مزایای وام فوری

دریافت وام خرید کالای بانک آینده چه مراحلی دارد؟

همان‌طور که گفته شد در تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو، نیاز به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نیست. برای دریافت این وام فقط کافی است ثبت‌نام خود را از طریق سایت لندو انجام دهید و بقیه مراحل را هم طبق آموزش‌های ارائه‌شده در این سایت، به‌صورت آنلاین طی کنید. 

بعد از طی مراحل لازم و تأیید درخواست شما توسط لندو و بانک آینده، این وام به‌شکل شارژ کیف پول یا یک کد تخفیف صددرصدی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با آن خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که لندو در حال حاضر با بیش از هزار فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می‌دهند.

پس همین حالا از طریق لینک زیر، درخواست وام خود را در سایت لندو ثبت کنید.

ثبت‌نام وام فوری بانک آینده و لندو

ثبت‌نام وام فوری بانک آینده و لندو

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.