ثبت درخواست وام بانک آینده

تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو به‌‌صورت کاملا آنلاین و در کمتر از ۱۰ روز کاری انجام می‌شود. همچنین در سامانه لندو محدودیتی برای هیچ‌‌کدام از شهرها و روستاهای ایران وجود ندارد و شما می‌توانید از تمام نقاط ایران از این سامانه وام بگیرید. سقف این وام فوری ۲۰ میلیون تومان است و از آن می‌توان برای خرید انواع کالا و خدمات استفاده کرد.

 مزایای وام فوری بانک آینده و لندو

لندو بزرگ‌ترین سامانه خرید اقساطی کالا از فروشگاه‌های آنلاین است که بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات اعتباری دارد. دریافت وام فوری بانک آینده از این سامانه بسیار راحت است و مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای این طرح می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

۱- عدم نیاز به چک و ضامن و تنها با ارائه سفته

۲-  فرآیند کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری

۳-  ارائه وام در کمتر از ۱۰ روز

۴-  همکاری با بیش از هزار فروشگاه آنلاین

۵-  ارائه وام به تمام نقاط کشور

  نحوه دریافت وام خرید کالای بانک آینده

همان‌طور که گفته شد در تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو، نیاز به هیچ‌‌گونه مراجعه حضوری نیست. برای دریافت این وام فقط کافی است ثبت‌‌نام خود را از طریق سایت لندو انجام دهید و بقیه مراحل را هم طبق آموزش‌های ارائه‌‌شده در این سایت، به‌‌صورت آنلاین طی کنید. بعد از طی مراحل لازم و تایید درخواست شما توسط لندو و بانک آینده، این وام به‌‌شکل شارژ کیف پول یا یک کد تخفیف صددرصدی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با آن خرید اقساطی خود را تکمیل کنید. لندو در حال حاضر با بیش از هزار فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیت سفر، بیمه و ... را ارائه می‌دهند.