کمک فناوری جستجوی بصری برای خرید سررسید و تقویم رومیزی

پس اگر نیاز به سئو برای افزایش رتبه سئو سایت هستید باید از فناوری پیشرفته گوگل برای فروش محصولات خود استفاده کنید. فرض کنید یک چاپخانه تولید کننده سررسید در ایران سعی دارد با اصول سئو و بهینه سازی سایت با فناوری جستجوی بصری انواع مختلف سررسید و تقویم رومیزی خود را به مشتریان نمایش دهد تا یک مشتری بتواند قیمت چاپ سررسید و تقویم رومیزی اداری و انواع مختلف چاپ تقویم رومیزی و طراحی چاپ سررسید را با رنگ ها و طرح های مختلف ببیند تا انتخاب آگاهانه و هدفمند داشته باشد.در اینجا جستجوی بصری با سرعت نور شروع به کار می کند و نحوه یافتن اطلاعات و خرید آنلاین محصولات چاپی را برای مشتری آسان و با کمترین خطا و مرجوعی می کند.

در تصویر بالا چاپ آریس انواع مختلف تقویم و تقویم رومیزی را با رنگ بندی مختلف چاپ نمایش می دهد و بازدیدکنندگان سایت به راحتی می تواند رنگ تقویم و طرح تقویم و سررسید خود را انتخاب کنند و با آگاهی و جزئیات بیشتر چاپ تقویم خود را برای سازمان و شرکت خود سفارش دهند.در حقیقت شما قبل از اینکه سررسید و سالنامه و حتی تقویم رومیزی را در دستان خود لمس کنید با استفاده از این فناوری می توانید تصویر واقعی از سررسید و تقویم خود را داشته باشید.

جستجوی تصویری چیست؟

وقتی می‌خواهید یک تقویم و سررسید 1402 را بصورت آنلاین خرید کنید فقط باید درخواست خود را در نوار جستجوی Google تایپ کنید.اکنون می‌توانید با گرفتن یک تصویر باGoogle Lens  گوشی همان اطلاعات را بصری و جذابتر دریافت کنید. گوگل نتایج جستجو را بر اساس آنچه می بیند با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری تشخیص بصری ارائه خواهد کرد. یک پاپ آپ نیز برای شما باز می شود تا سوال خود را وارد کنید.  گوگل لنز یک برنامه قابل دانلود در اندروید است که محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در واقع، تخمین زده می‌شود که هر ماه ۸ میلیارد جستجوی لنز گوگل انجام می‌شود. مردم قطعا در این عصر دیجیتال بصری تر می شوند، بنابراین این روش جستجو به راحتی می تواند به یک روش عادی تبدیل شود.

چه کسی از جستجوی تصویری استفاده می کند؟

گوگل تنها یک برند با قابلیت جستجوی بصری است. شما همچنین می توانید از این فناوری در برند های زیر بهره مند شوید:پینترست، eBay ، آمازون، اسنپ ​​چت، اینستاگرامف مایکروسافت،بینگ

اساساً، هر شرکتی که قابلیت جستجو دارد، از ارائه ویژگی جستجوی بصری سود می برد. 90 درصد اطلاعاتی که به مغز منتقل می شود بصری است، بنابراین مردم قطعا از این فناوری برای یافتن اطلاعات و/یا محصولات استفاده خواهند کرد.

چگونه کسب و کار شما می تواند از جستجوی بصری استفاده کند

71 درصد از کسب و کارهای کوچک وب سایت دارند و این حتی غیرانتفاعی ها، رستوران ها و خرده فروشان بزرگی را که برای رتبه بندی در وب نیز رقابت می کنند، در نظر نمی گیرند.جستجوی بصری عامل مهمی در سئوی شرکت شما خواهد بود. با انجام تمام موارد زیر می توانید این ویژگی جدید را بهینه کنید:

  • وب سایت خود را بصری کنید

آیا در وب سایت شرکت خود عکاسی یا گرافیک دارید؟ تصاویر گوگل حدود ۲۰ درصد از جستجوهای آنلاین را تشکیل می دهند. اگر در حال حاضر از تصاویر اصلی در وب سایت خود استفاده نمی کنید، اکنون زمان خوبی برای شروع است. مطمئن شوید که تصاویر شما از داده های ساخت یافته نیز استفاده می کنند، دارای تگ های alt هستند و نام فایل های توصیفی به آنها داده می شود.چاپ آریس برای نمایش تقویم رمیزی 1402 و سالنامه و سررسید 1402 از تصاویر با کیفیت چاپ دیجیتال در سایت خود استفاده می کند تا مشتریان به راحتی بتوانند محصولات چاپی خود را در حوزه تقویم و سررسید با انواع مختلف رنگبندی و طرح انتخاب کنند.

وب سایت خود را بصری کنید

  • لوگوی خود را در همه جا قرار دهید

اگر می‌خواهید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید، چاپ لوگوی خود در همه جا مفید است.گوگل هوشمند است و می تواند آن لوگو را به عنوان متعلق به شرکت شما تشخیص دهد.

رسانه چاپی خود را تقویت کنید

بازاریابی آفلاین نمرده است! مطمئن شوید که تبلیغات مجلات، پست‌ها، بروشورها و هر رسانه چاپی دیگری از تصاویر تمیز و واضحی استفاده می‌کنند که می‌توان آن‌ها را روی تلفن هوشمند اسکن کرد. این راه‌های بازاریابی راهی عالی برای استفاده از فناوری جستجوی بصری جدید گوگل هستند. به یاد داشته باشید، مردم فقط در صورتی عکس می گیرند یا لوگو یا تبلیغات شما را اسکن می کنند، بنابراین وقت بگذارید و واقعاً روی محتوای خلاقانه سرمایه گذاری کنید.

چرا جستجوی بصری در صنعت چاپ مهم است؟

چرا جستجوی بصری در صنعت چاپ مهم است؟

فناوری جستجوی بصری یک مد گذرا نیست. این روش یافتن اطلاعات قبلاً برای بسیاری از شرکت ها سودآور بوده است.به راحتی می توان فکر کرد که می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین از طریق PPC یا رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، اما با افزایش محبوبیت جستجوی بصری، موارد ملموس اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده اند. لوگوی خود را بر روی تعداد زیادی کالای شرکت چاپ کنید تا مردم این شانس را داشته باشند که این موارد را اسکن کرده و به وب سایت شما برسند. آن را به عنوان یک کد QR با شکوه در نظر بگیرید!

چاپ آریس بزرگترین تولیدکننده تخصصی سررسید 1402 و تقویم رومیزی 1402 در سایز و ابعاد مختلف،بدون محدودیت در چاپ است و این تنوع محصول موجب شده که شما مشتریان عزیز با هر سلیقه ای بتوانید به خانواده آریس بپیوندید و ما نیز از حضور شما در کارنامه سالنامه و تقویم آریس به خود ببالیم.کافیست با مراجعه به وب سایت ما arischap که هر روزه با انواع مختلف و رنگ بندی های مختلف تقویم و سررسید های چاپی آپدیت می شود شگفت زده شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.