اهمیت دیزل ژنراتور در تامین انرژی و لوازم و قطعات یدکی آن

به دلیل نقش پراهمیت جایگاه مولد های الکتریکی باید به شیوه ای به کار بروند که انرژی الکتریکی را به میزان کیفیت و کمیت مورد نیاز تامین کنند.

تامین انرژی الکتریکی برای جوامعی که قابلیت دسترسی به شبکه برق سراسری ندارند و نیز مکان هایی مانند ادارات و کارخانجات به دلایل یا وجود قوانینی در برحه ای از زمان دسترسی به این شبکه را ندارند امروزه به جای یک امر تجملی تبدیل به یک ضرورت شده است. هدف از استفاده از نیروی برق اضطراری هرچه که باشد، قابل اعتماد بودن تجهیزات دستگاه ژنراتور و هزینه ی تولید نیرو از نخستین دغدغه های مصرف کنندگان است.

 شرکت تامین تجهیز مولد با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر تامین، واردات و عرضه انواع دیزل ژنراتور، تامین و تجهیز نیروگاههای دیزلی و گازی، فروش و پشتیبانی در تامین و احداث نیروگاه های تولید پراکنده (DG) بر پایه مولد های گازسوز با بهره گیری از تجارب سازندگان بزرگ و معتبر در جهان و همچنین با تکیه بر دانش فنی و متخصصین مجرب خود آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.

این شرکت به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور های کوپله فابریک  مورد نیاز مجتمع های صنعتی، درمانی، ورزشی، تفریحی، اداری، تجاری و مسکونی در انواع  برند های معتبر و بزرگ جهانی همچون کامینز آمریکا، پرکینز انگلستان، دوسان کره جنوبی، ولوو سوئد با ژنراتور های لروی سومر فرانسه، استمفورد انگلستان و مکالته و سینکرو ایتالیا بوده و طیف وسیعی از دیزل ژنراتور های کوپله فابریک را به قدرت ۱۰ کاوآ الی ۳۸۰۰ کاوآ با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

تامین قطعات یدکی دیزل ژنراتور

شرکت  تامین تجهیز مولد با آگاهی از جایگاه خدمات مشتریان و با هدف کمک به افزایش کارایی و بهره وری ، مجموعه خدماتی را تحت عنوان خدمات پس از فروش و در قالب خدمات گارانتی ، تعمیرات و نگهداری و تامین قطعات یدکی به خریداران خود عرضه می کند.

کلیه خدمات پس از فروش  تامین قطعات یدکی این شرکت شامل موتورهای کاترپیلار Caterpillar، کامینز  Cummins، پرکینز  Perkins، ولوو پنتا Volvo Pent، کوهلر Kohler، دوسان Doosan  و سایر محصولات کوپله فابریک این شرکت میباشد.

تجهیزات و قطعاتی از قبیل انواع فیلترهای هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، فیلترجداساز آب و گازوییل و پیش گرمکن ترموستاتیک مایع کولانت و پمپ سیرکوله مربوطه و  همچنین انواع سنسور های فشار روغن، سنسور دمای آب، سنسور سطح مایع رادیاتور و غیره ...

تامین انواع باتری شارژر ها و برد های تنظیم ولتاژ ( AVR )

تامین انواع برد کنترلر و تابلو کنترل دیزل ژنراتور

تامین انواع برد کنترلر و تابلو کنترل دیزل ژنراتور

برد کنترل دیزل ژنراتور  پارامترهای اساسی از قبیل دمای‌آب – فشار‌روغن – ولتاژ- دور‌موتور – فرکانس و ...  علاوه بر نمایش، کنترل و حفاظت می‌نماید. در گذشته موتور‌های برق یا به عبارتی دیزل ژنراتور ها و ژنراتورهای گاز‌سوز به دلیل اینکه صنعت الکترونیک و plc رشد چندانی نداشتند، دارای کنترلرهای اتوماتیک نبودند. پس صرفا به نمایش فشارروغن و دمای آب  اکتفا میکردند. امروزه با گسترش و توسعه بردهای کنترل تمام عملکرد های موتور میتواند توسط این برد ها تحت نظر قرار گیرد و فرمان های لازم نیز توسط این برد ها صادر شود .

تامین انواع بردهای کنترل دیزل ژنراتور از برندهای دیپ سی  Deep SEA انگلستان، کومپ comAp جمهوری چک، دیتاکوم Datakom ترکیه  برای کاربرد های مختلف دستگاه دیزل ژنراتور از قبیل :

  • برد استارت اتوماتیک و برد منوال

  • برد امرجنسی یا اضطراری , چنج آور

  • برد های سنکرون دو یا چند ژنراتور با یکدیگر و برق شبکه

شرکت تامین تجهیز مولد همچنین در طراحی و ساخت انواع تابلو کنترل سنکرون  مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز تجاری و صنعتی و همچنین تابلو های نیمه اتوماتیک جهت استفاده کارگاهی و روشن و خاموش کردن دستی دیزل ژنراتور، طراحی و ساخت انواع تابلو کنترل های تمام اتوماتیک و یا Change Over  جهت استفاده در شرایط اضطراری به صورت عملکرد اتوماتیک فعالیت دارد.

ttm

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.