مرکز تلفن ابری، تکنولوژی جایگزین ویپ

یکی از تأثیرگذارترین این تغییرات، فناوری‌های ارتباط با مشتریان است. این فناوری ابتدا با تلفن‌های معمولی سپس با ویپ و سانترال و حالا با تلفن‌های ابری رشد کسب‌وکارها را تحت‌تأثیر قرار داده است.

زمانی که تلفن راه خود را در شرکت و سازمان‌ها برای ارتباط با مشتری پیداکردن بسیاری از مدیران از این روش استقبال کردند. کمی بعد تمامی سازمان‌ها از خطوط تلفن برای ارتباطات خود استفاده می‌کردند. با پیشرفت فناوری، خطوط سانترال و ویپ جایگزین تلفن‌های معمولی شده که باعث پیشرفت زیاد شد. به‌روزترین تکنولوژی ارتباطی به‌جای ویپ و سانترال از مرکز تلفن ابری استفاده می‌کند که جایگزین مناسب و کاملی برای روش‌های قبلی است.

در فناوری مرکز تلفن ابری، بدون اینکه نیاز به خرید و نصب سرور داشته باشید، از خدمات تلفن محلی بهرمند می‌شوید. تماس‌های شما بر روی سرورهای شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات منتقل می‌شود. با این کار هزینه‌های خرید سرور و تجهیزات آن، اتاق سرور، هزینه نگهداری و تعمیرات، تکنسین‌های حوزه آی‌تی و... به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید تمام تماس‌های خود را با ارزان‌ترین قیمت مدیریت کنید.

 

 
درصورتی‌که خدمات مرکز تلفن ابری، همراه با اپلیکیشن‌های اختصاصی و خدمات ارتباط سازمانی و هزینه‌ای کمتر از تماس‌های معمولی باشد، تأثیر به سزایی بر توسعه کسب‌وکارها خواهد داشت. مرکز تلفن ابری نواتل این موارد را به مشتریان ارائه می‌کند.

شرکت دانش‌بنیان  "شبکه گستران آریا سامانه" ارائه‌دهنده خدمات مرکز تلفن ابری در ایران است که اپلیکیشن اختصاصی نواتل را ارائه نموده است. با استفاده از این خدمات مرکز تلفن اینترنتی و اپلیکیشن نواتل می‌توانید ارتباط با مشتریان و کارشناسان خود را به‌خوبی مدیریت کنید. از خدمات چت، تماس، ارائه آمار و امکاناتی که از یک مرکز تلفن نیاز دارید به‌خوبی برمند شوید.

چه خدماتی در مرکز تلفن ابری نواتل ارائه می‌شود؟

نواتل تلاش نموده است خدمات مرکز تلفن و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان سازمانی را در کنار یکدیگر تجمیع کند. با استفاده از اپلیکیشن نواتل امکان مدیریت بهتر سازمان و صرفه‌جویی در هزینه‌های خود را خواهید داشت. این خدمات عبارتند از:

  • با مرکز تلفن ابری نواتل هزینه‌های ارتباطی سازمان تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. زیرا نیازی به خرید تجهیزات سرور، اتاق سرور و کارشناس شبکه نخواهید داشت.

  • هزینه هر تماس در مرکز تلفن اینترنتی نواتل، کمتر از هزینه تماس در سامانه‌های مخابراتی دیگر است. حدود ۳۰% درصد کاهش هزینه در تماس‌های تلفنی می‌تواند صرفه‌جویی خوبی در هزینه‌های سازمان به همراه داشته باشد. تعرفه‌های نواتل را می‌توانید در صفحه مرکز تلفن ابری نواتل مشاهده نمایید.

  • این مرکز ابری به شما امکان ایجاد صف انتظار، تلفن گویا، دریافت فکس، انتقال خط و سایر خدمات تلفن‌های سازمانی را می‌دهد.

  • امکان برگزاری ویدئوکنفرانس، تماس گروهی، انتقال داده و... از این طریق وجود دارد.

  • اپلیکیشن اختصاصی نواتل به شما امکان چت، ایجاد گروه، برقراری تماس صوتی رایگان، منشی تلفنی، انتقال فایل ... را می‌دهد.

  • اگر به دورکار بودن کارکنان خود اندیشیده‌اید، مرکز تلفن ابری نواتل این فرصت را برای شما فراهم می‌کند. با راه‌اندازی این خدمات بر روی تلفن همراه پرسنل، در هر جا که باشند می‌توانند تماس های مشتریان را پاسخ بدهند.

  • داشتن یک شماره مجازی ثابت به شما این امکان را می دهد بدون سیم کشی مخابراتی، خط تلفن خود را راه‌اندازی کنید.

  • اگر از تلفن های حجیم و رومیزی خسته شده و به دنبال بهینه کردن فضا هستید، نواتل به کمک شما می آید. با آن تلفن ها خداحافظی کنید زیرا اپلیکیشن نواتل به سادگی بر روی تلفن همراه و رایانه نصب می شود. تنها با اتصال به اینترنت می توانید مرکز تلفن خود را بر روی هر سیستمی راه‌اندازی کنید.

چرا نواتل را پیشنهاد می‌کنیم؟

مرکز تلفن ابری نواتل توانسته است به هزاران شرکت و ارگان ایرانی خدمات خود را ارائه نماید. کیفیت بالای خدمات و هزینه‌های پایین یکی از اهداف نواتل بوده است. کاهش شدید هزینه‌های تماس نظیر عدم تأمین سرور و تجهیزات شبکه تلفن، تهیه اتاق جهت سرور و هزینه هر تماس به شما در مدیریت سازمان کمک خواهد کرد.

کارهای فنی نظیر شبکه و اینترنت توسط کارشناسان نواتل انجام می‌گردد و شما می‌توانید از صحت و دقت آن‌ها مطمئن شوید و پشتیبانی ۲۴ ساعته نواتل از طریق تماس و تیکتینگ نیز سهم بزرگی در اعتماد شما برای مجهز کردن کسب و کارتان به مرکز تلفن نواتل است.

چرا نواتل را پیشنهاد می‌کنیم؟

مرکز تلفن ابری یک دفتر کار آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد از هرجای ایران، پاسخگوی مشتریان و مدیر کار خود باشید. برای ارتباط با همکاران خود و ارسال فایل نیز می‌توانید از اپلیکیشن نواتل استفاده کنید تا در سریع ترن زمان پیغام و فایل خود را برسانید. با ساخت گروه ها و کانال های کاری نیز اطلاع رسانی های خود را مدیریت نمایید.

راه‌اندازی مرکز تلفن ابری نواتل چقدر زمان می‌برد؟

خاصیت دنیای اینترنت، سرعت و کیفیت آن است. برای راه‌اندازی مرکز تلفن ابری خود نیازی به مراجعه به دفاتر مخابرات، وقت گرفتن، استفاده از کارشناس فنی و سایر موارد نیست. با نواتل از طریق شماره 02191691000 یا وب‌سایت نواتل در تماس باشید. کارشناسان نواتل شما را راهنمایی می‌کنند تا در کمترین زمان مرکز تلفن خود را داشته باشید.

تخصیص یک شماره اختصاصی مجازی گام اول شماست. سپس اپلیکیشن را نصب کنید و منتظر باشید تا کمی بعد خدمات شما راه‌اندازی شوند.

همه کسب‌وکارها می‌توانند از نواتل استفاده کنند. خدمات ما به‌گونه‌ای طراحی شده است که همه مشاغل بتوانند از آن بهره بگیرند. کلیه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ از جمله شرکت ها، استارتاپ ها، کسب و کارهای آنلاین و اینستاگرامی، اصناف، مغازه دارها و حتی سازمانهای دولتی  که از سیستم تلفن ثابت قدیمی ، سانترال ها ، سوییچ های ویپ و نرم افزار های ارتباطی رایگان برای ارتباط مجموعه خود استفاده می کنند  می توانند از مرکز تلفن نواتل برای ارائه شیوه های نوین ارتباطی در بستر اینترنت استفاده نمایند. استفاده از نواتل در کاهش هزینه های مجموعه ها و افزایش فروش کسب و کارها موثر خواهد بود.

 نواتل، نیاز امروز هر کسب و کار

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.