راه حل قطعی برای رهایی همیشگی از ترافیک

  از سوی دیگر اگر برای رسیدن به محل کار عجله داشته باشیم، با وارد شدن به خط ویژه یا سرعت غیرمجاز، قوانین راهنمایی رانندگی را زیر پا می‌گذاریم و ناگزیر باید جریمه‌های هنگفتی پرداخت کنیم. شاید اطلاع نداشته باشید که استهلاک و مصرف سوخت خودروی شما در ترافیک خیلی بالاتر است و هزینه‌هایتان را بالا می‌برد. اگر شما هم از مشکل ترافیک روزانه رنج می‌برید و به‌ دنبال راهکاری اساسی هستید. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید.

 دوچرخه تاشو ابزاری ایده‌آل برای دور زدن ترافیک

مسلماً اغلب ما از شنیدن نام دوچرخه که وسیله ای ورزشی و مفرح است، هیجان‌زده می‌شویم. یکی از بهترین راهکارها برای رهایی از ترافیک بعد از پیاده‌روی، کاربرد دوچرخه است. اما یکی از چالش‌هایی که موجب می‌شود کمتر به فکر استفاده از دوچرخه بیفتیم، اندازه‌ای بزرگ دوچرخه است. این‌که نمی‌توانیم آن را به داخل محل کار یا خانه ببریم و مجبور می‌شویم دوچرخه را در مکانی ناامن مانند پارکینگ رها کنیم.

دوچرخه تاشو گامی برای تحقق آسمان همیشه آبی

دوچرخه تاشو مدلی از دوچرخه با قابلیت جمع شدن و جای گرفتن در خودرو یا کمدهای خانه است. بنابراین می توانید همیشه آن را در خودروی شخصی به همراه داشته و از ترافیک رهایی پیدا کنید.

مزیت اصلی دوچرخه های تاشو این است که کاملاً از وسط تا می‌شوند. بنابراین به ‌اندازه دوچرخه‌های معمولی بزرگ و جاگیر نیستند. اگر طی کردن تمام مسافت تا مقصد مورد نظرتان با دوچرخه کاری دشوار است، می‌توانید مسیر مورد نظر را تا جایی‌که ترافیک نیست، با خودرو بروید. سپس خودرو را در مکان امن و مناسب پارک کرده و دوچرخه تاشو را از داخل خودرو بیرون بیاورید و بقیه مسیر را با دوچرخه بپیمایید. دوچرخه‌های تاشو نسبت ‌به دوچرخه معمولی سبک‌وزن هستند و ابعاد جمع‌وجورتری دارند.

انواع دوچرخه‌های تاشو (پدالی و برقی)

دوچرخه تاشو در دو مدل پدالی و برقی به فروش می‌رسد. انتخاب هر کدام از این مدلها بستگی به توقعات و بودجه افراد دارد. اما مسلماً این سبک از دوچرخه‌های پیشرفته برتری‌های زیادی نسبت ‌به دوچرخه‌های معمولی دارند. دوچرخه‌های برقی دارای باتری قابل شارژ و وزن خیلی سبک هستند. اگر فکر می‌کنید توان رکاب زدن در مسیرهای طولانی را ندارید، بهتر است دوچرخه برقی را انتخاب کنید. البته این را در نظر داشته باشید که با دوچرخه‌های پدالی با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم به به‌ موقع به مقصد می‌رسید و هم به کاهش وزن و افزایش سلامتی بدنتان کمک می‌کنید.

 بنابراین اگر به دلیل مشغله زیاد کاری فرصتی برای ورزش کردن ندارید، بهتر است از همان ابتدای مسیر با دوچرخه بروید. شاید باورتان نشود اما تاثیر رکاب زدن روی کاهش وزن در طولانی‌مدت شگفت‌آور است.

مزیت‌های بی‌شمار دوچرخه تاشو

مزیت‌های بی‌شمار دوچرخه تاشو

یکی از مشکلات اصلی دوچرخه‌سواران حمل دوچرخه با خودرو در محل‌هایی است که امکان دوچرخه‌سواری وجود ندارد. همان‌طور که می‌دانید دوچرخه‌های معمولی در صندوق عقب خودرو جا نمی‌شوند و باید آن‌ها را به کمک محافظ به خودرو ببندید. درحالی‌که دوچرخه تاشو فضای خیلی کمی اشغال می‌کند و می‌توانید آن را همه جا همراه خود ببرید. حتی اگر امکان گذاشتن دوچرخه در پارکینگ وجود نداشته باشد، می‌توانید دوچرخه را تا کرده و در کمد و کابینت جاسازی کنید.

 سبک زندگی سالم با دوچرخه‌سواری

وقتی از دوچرخه جمع شونده و تاشو برای تردد در شهر استفاده می‌کنید، علاوه‌ بر بهره وری از شیوه حمل‌ونقل سالم و صرفه‌جویی در زمان، به ‌طور مداوم در حال ورزش کردن هستید. مسلماً بعد از مدتی تأثیرات مثبت آن را در سلامتی جسم و روانتان احساس می‌کنید. این ‌موضوع به‌ خصوص در مورد کارمندانی که بیشتر ساعات روزانه سرکار هستند و فرصت کافی برای فعالیت‌های بدنی ندارند، راهکاری طلایی خواهد بود.

دوچرخه‌سوار همیار محیط‌زیست

این روزها یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کلان‌شهرها آلودگی شدید هواست. استفاده بیش ‌از حد از سوخت‌های فسیلی برای حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری کیفیت هوا را به‌شدت کاهش داده ‌است. در حالی‌ که اگر ما هم به‌ عنوان سفیران محیط‌زیست همانند شهروندان خیلی از کشورها به‌جای خودرو از دوچرخه استفاده کنیم، بزرگ‌ترین حامی محیط‌زیست خواهیم بود. ما هم می توانیم با پیوستن به کمپین دوچرخه سواری در فرهنگ عدم استفاده از خودرو در روزهای پرترافیک تاثیرگذار باشیم. این مهم ترین کاری است که می توان برای کاهش آلاینده های محیطی انجام داد.

دوچرخه تاشو کم هزینه و کاربردی

دوچرخه تاشو کم هزینه و کاربردی

همانطور که می دانید هزینه های خرید و نگهداری دوچرخه چندین برابر از هزینه های خودرو کمتر است. در حالی که دوچرخه تاشو سوخت پرهزینه ای مصرف نمی کند. اما خودرو و موتور سیکلت به سوخت فسیلی نیاز دارند. اگر برای خرید دوچرخه تاشو مشتاق شده اید، باید بدانید که شرکتهای معدودی این مدل از دوچرخه ها را به فروش می رسانند. پیش از خرید حتما باید در مورد کیفیت و استانداردهای دوچرخه اطلاعات کسب کنید.

شرکت دنرو  denro.ir با یک دهه سابقه در تولید دوچرخه های تاشو از بهترین متریال برای ساخت این محصولات استفاده می کند. این شرکت دانش بنیان در طی این سالیان توانسته رضایت مشتریان را به بهترین نحو جلب کند و روز به روز شهرت بیشتری پیدا می کند. تمام دوچرخه های تولیدی شرکت دنرو اعم از پدالی و برقی با پشتیبانی کامل و ارائه ضمانت نامه تحویل داده می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل فنی می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه بهره مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.