این دیدنی های کوش آداسی را ازدست ندهید!

 اگر شما هم برای تور کوش آداسی برنامه دارید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید و این دیدنی های کوش آداسی را از دست ندهید!

تفریح در سواحل کوش آداسی

اولین تفریح یک شهر ساحلی همچون کوش آداسی، شنا، اسکی، غواصی و موج سواری است؛ بنابراین شما حق انتخاب زیادی در این سواحل زیبا و تمیز دارید. نکته قابل توجه برای گردشگران شهر کوش آداسی، ساحل بانوان است. این ساحل به طور اختصاصی برای خانم‌ها ساخته شده تا بتوانند در این ساحل با خیال راحت آفتاب بگیرند و به تفریحات آبی بپردازند.

جزیره کبوتر یکی دیگر از سواحل زیبای کوش آداسی است. این جزیره نشانه شهر کوش آداسی است و یکی از مراکز مهم تفریحی این شهر محسوب می‌شود. این جزیره کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی دارد که می‌تواند گزینه مناسبی برای یک شام یا ناهار رمانتیک و به‌یاد‌ماندنی در تور کوش آداسی باشد.

اگر به طبیعت زیبا علاقه دارید و می‌خواهید در محیطی آرام استراحت کنید، شبه جزیره دلیک انتخاب مناسبی خواهد بود. پارک ملی شبه جزیره دلیک، محیطی سرسبز همراه با گیاهان مدیترانه‌ای،  گل‌های زیبا، کوه، صخره و ساحل بسیار زیبایی است که محیط مناسبی برای ماهیگیری، دوچرخه سواری، پیک نیک، گردش و استراحت خواهد بود.

تفریحات آبی کوش آداسی تنها به سواحل طبیعی ختم نمی‌شود؛ این شهر یک پارک آبی بزرگ و هیجان‌انگیز به نام آکوآفانتاسی دارد. بازی‌های این پارک آبی ایمن و مدرن هستند و اگر به بازی‌های مهیج علاقه دارید، حتما به این پارک آبی سر بزنید. پارک آبی آکوآفانتاسی در یک هتل قرار دارد که می‌توانید پس از بازی از رستوران، کافه و محل استراحت آن نیز بهره‌مند شوید.

اِفِسوس، نمایی از یونان باستان

اِفِسوس، نمایی از یونان باستان

اگر به بازدید از مکان‌های تاریخی علاقه دارید، افسوس که نمایی از یونان باستان است را از دست ندهید. این بنای تاریخی، یک ویرانه به جا مانده از یک شهر تاریخی در دوران طلایی امپراطوری روم است. افسوس هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند، چرا که نمای این بنای تاریخی خیره‌کننده و جذاب است.

شهر تاریخی پرینه

قدمت شهر تاریخی پرینه به 300 تا 400 سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. توصیه می‌کنیم در تور کوش آداسی، حتما سری به این شهر باستانی بزنید، چرا که بنای این شهر برای هر فردی در هر سنی خیره‌کننده خواهد بود. شهر پرینه یکی از شهرهای پر رونق از نظر اقتصادی و تجاری محسوب می‌شد و توصیه می‌کنیم این دیدنی های کوش آداسی را از دست ندهید!

اگر به دیدن شهر های تاریخی علاقه دارید حتما تور تفلیس (https://www.alibaba.ir/tour/georgia-tbilisi )را  هم  امتحان کنید و لذت این سفر رویایی را تا ابد ببرید.

ویرانه شهر میلتوس

کوش آداسی نه تنها طبیعت و سواحل زیبایی برای تفریح و استراحت دارد، بلکه بناهای تاریخی آن هر گردشگری را محو خود می‌کند. شهر میلتوس پانصد سال پیش از میلاد مسیح  بنا شد و پس از قرن‌ها ویرانه‌ای از این شهر باقی مانده است. شهر میلتوس یک مکان خاص برای تجارت با سراسر دنیا محسوب می‌شود. آمفی تئاتر قدیمی و قصر بیزانتین از جاهای دیدنی شهر میلتوس است و اگر به بازدید از جاهای تاریخی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم تماشای این شهر را از دست ندهید.

معماری خاص مسجد عیسی بیگ

معماری خاص مسجد عیسی بیگ

مسجد عیسی بیگ از دیگر جاهای دیدنی تور کوش آداسی خواهد بود. این مسجد در قرن 14 میلادی ساخته شد و یکی از برجسته‌ترین معماری‌های این شهر است. معماری این مسجد از سبک اسلامی و سبک آناتولی الهام گرفته است و طرح نامتقارن و جذابی دارد. ستون‌های این مسجد از ویرانه‌های افسوس است و جلوه خاصی با گنبدهای فیروزه و درهای تاج ماننده دارد.

این مطلب را هم بخوانید: آیا میتوان تور استانبول را به صورت چارتر خرید؟

طبیعت چشمگیر غار کاراجا

اگر طرفدار طبیعت عجیب و بکر هستید، تماشای غار کاراجا در غرب شهر گزل کاملی را از دست ندهید. دهانه غار با درختان و گیاهان پوشیده شده که جلوه آن را خاص‌تر کرده است. این غار از یک رودخانه زیرزمینی بنا شده که آب معدنی گازدار دارد. همچنین آب این غار برای شنا و تفریح نیز مناسب خواهد بود.

پیاده‌‌روی در روستای کیرازلی

روستای کیرازلی در 10 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد و جزو جاهای دیدنی این شهر زیبا است. این روستای سرسبز، پر از باغ و مزارع تاک است که زیبایی این منطقه را دوچندان می‌کند. اگر به پیاده‌روی در کوچه پس کوچه‌ها و تماشای خانه‌های سنتی و روستایی علاقه دارید، روستای کیرازلی یک انتخاب به یادماندنی در سفر به کوش آداسی خواهد بود. همچنین در این روستا رستوران و کافه‌های زیبایی دارد که می‌توانید شام یا ناهار را در این روستا همراه با غذاهای محلی صرف کنید.

خرید در بازار سنتی کوش آداسی

خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید کوش آداسی بسیار جذاب است، اما تماشا و خرید از بازار سنتی کوش آداسی، یک تجربه خاص و متفاوت خواهد بود. این بازار مناسب گردشگرانی است که به بازارهای سنتی و محلی علاقه دارند. بنابراین اگر می‌خواهید لباس، وسایل تزئینی، سوغاتی و... با قیمت مناسب تهیه کنید، بازار کوش آداسی را از دست ندهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.