قیمت گردو ۱۴۰۱ + جدول قیمت

 به صورت معمول قیمت گردو باید بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین ‌شود، اما از آنجایی که وضعیت تورم در سال‌های اخیر در کشور غیرقابل پیش‌بینی شده استقبال از این محصول نسبت به سال‌های گذشته نیز کاهش یافته است. به نظر می‌رسد امسال گردوهای منطقه تویسرکان از سرمازدگی نجات پیدا کرده‌اند و شاهد افزایش تولید و عرضه هستیم. بنابراین، با وجود افزایش هزینه‌های کارگری، امیدواریم افزایش عرضه باعث شود که گردو با افزایش قیمت زیادی مواجه نشود!

قیمت گردو تویسرکان

قیمت گردو به عوامل مختلفی مثل رنگ، تازگی، اندازه گردو، اندازه مغز گردو، میزان چرب بودن، تعداد گردوهای پوک، نژاد گردو، با پوست یا بدون پوست بودن و… بستگی دارد و نمی‌توان یک قیمت واحد برای گردوی سراسر کشور تعیین کرد.

ما برای بررسی قیمت گردوی ایرانی، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین گردوها، یعنی گردوی تویسرکان را ملاک قرار دادیم. تویسرکان یکی از بهترین گردوهای در کشور را دارد؛ گردوهایی با کیفیت که باعث رونق بالای این محصول در شهرستان تویسرکان همدان شده است.

 با آنکه قیمت گردوهای این منطقه کمی از سایر نقاط کشور بالاتر است، اما به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت گردو تویسرکان نسبت به کیفیتش بسیار مناسب است و این گردو در بازار داخلی و خارجی هر ساله با استقبال افراد زیادی مواجه می‌شود.  در جدول زیر قیمت روز گردو در تویسرکان را مشاهده می‌کنید:

قیمت گردو

توجه: منبع ما برای اطلاع رسانی قیمت، فروشگاه پوست کاغذی است. با توجه به آنکه در شروع فصل فروش گردو قرار داریم، قیمت‌ها دائما در حال تغییر است. برای دیدن قیمت روز گردوها می‌تواند به وبسایت این فروشگاه مراجه کنید: قیمت گردو ۱۴۰۱

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.