برگزاری دوره جامع آمادگی آزمون کارگزاری گمرک در موسسه آموزش عالی آرمان با تخفیف ویژه در مهر  و آبان 1401(حق المعل کاری گمرک)

آشنایی با جزئیات دوره جامع آمادگی آزمون کارگزای گمرک

این آزمون بعد از گذشت ۷ سال مجدد در آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. تمامی کسانی که قصد دارند به عنوان حق العمکار فعالیت داشته باشند، باید در این آزمون شرکت کرده و قبول شوند. دوره جامع حق العملکار گمرکی در موسسه آرمان به سه صورت آنلاین، حضوری و VIP با بهره مندی از اساتیدی که در امور گمرک تخصص و تجربه کافی دارند و عضو هیئت علمی دانشگاه هستند، برگزار می‌شود.

این دوره که در ۸۰ ساعت برگزار می‌شود، شامل تمامی نکات طلایی و کاربردی است که می‌توانید با به کارگیری آن‌ها به درصد بالایی از سوالات آزمون پاسخ مثبت دهید. شما عزیزان می‌توانید با شرکت در دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرکی و قبولی در این آزمون، برای تمامی صاحبین کسب و کار به نمایندگی از خود، اقدام به ترخیص کالا و صادرات و واردات کنید.

همچنین شرکت کنندگان می‌توانند بعد از قبولی در آزمون و دریافت کارت کارگزار گمرکی، جهت کسب درآمد بیشتر و گسترده‌تر شدن فعالیت خود در امور گمرک و ترخیص کالا، شروع به جذب نیرو کرده و خود آن‌ها تنها روی عملکرد کارمندان‌شان نظارت داشته باشند.

شرایط شرکت در دوره آمادگی آزمون حق العملکاری گمرک 

در نظر داشته باشید که برای شروع به فعالیت در این حوزه و ثبت نام در این آزمون، شرایط زیر را دارا باشید:

  • عدم سوء پیشینه کیفری

  • تابعیت ایران

  • داشتن مدرک کارشناسی(داوطلبان از تمامی رشته‌ها می‌توانند در این دوره شرکت کنند.)

  • افرادی که مدرک کاردانی در رشته‌های امور گمرکی دارند.

  • داشتن حداقل ۲۵ سال؛ از شروط شرکت در دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرک

  • معافیت کامل از خدمت نظام وظیفه یا داشتن کارت پایان خدمت

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام در دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرکی به آدرس اینترنتی http://arman-epl.ir/  مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۳۹۴۱۵ تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان آموزشی ما بهره مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.