کیش اینوکس 2022 عامل پیشرفت صنعت بیمه

هادی اویار حسین مدیرعامل و و نایب رییس هیات مدیره بیمه در خصوص نقش صنعت بیمه در اقتصاد ملی ایران گفت: در اقتصادهای پیشرفته جهان، نقش صنعت بیمه به عنوان ابزار تامین مالی اجرای پروژه‌های تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف اقتصادی امری پذیرفته شده است و در بسیاری از کشورها، شرکت‌های بیمه با سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید و خدمات، رونق اقتصادی را برای این کشورها به ارمغان آورده‌اند.

او ادامه داد: در کشور ما نیز این شرکت‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مختلف اقتصاد کشور، در چارچوب مصوبات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نقش تعیین‌کننده‌ای در رونق اقتصادی ایفا کنند. از سوی دیگر با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری، صنعت بیمه جایگاه ویژه‌ای را به عنوان محافظ بخش‌های اقتصاد کشور و تامین امنیت سرمایه‌گذاری‌ها ایفا می کند و با ایفای نقش پررنگ در قالب اصول مختلف این سیاست‌ها، در راستای توسعه اقتصادی به واسطه این سیاست‌ها گام برمی‌دارد.

مدیرعامل بیمه پارسیان با بیان اینکه این بیمه در سال جاری، مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده، موارد مختلفی را برای اجرا در نظر گرفته است، ادامه داد: طرح‌های دیجیتالی‌سازی فعالیت‌ها و محصولات شرکت، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه محصولات بانکی – بیمه‌ای مانند طرح نهال زندگی پارسیان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان (سیناد)، راه‌اندازی سامانه تعیین برخط مقصر حادثه در بیمه‌های خودرو، توسعه برنامه کاربردی چتر همراه پارسیان، راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه، استقرار سیستم‌های مدیریت نظیر ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و ISO۹۰۰۱؛ ISO۱۰۰۰۲؛ ISO۱۰۰۰۴؛ ISO۱۰۰۱۵ و ۵S و تاسیس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس بخشی از مهمترین اقدامات انجام شده در بیمه پارسیان است.

نایب رییس هیات مدیره بیمه پارسیان با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ گفت: با توجه به اینکه صنعت مالی کشور صنعت پویایی است و فعالان زیادی در این حوزه مشغول هستند، نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای ارائه جدیدترین دستاوردها و خدمات این حوزه به مردم است.

او افزود: جمع شدن تمام ارکان صنعت مالی کشور، زیر سقف یک نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است که اطلاع رسانی در خصوص خدمات هر حوزه بصورت مستقیم به مراجعین صورت پذیرد و بازخوردهای آن را دریافت کنیم تا در جهت رشد و توسعه این خدمات و عرضه عمومی مناسب آن گام برداریم. به طور مثال؛ ما به عنوان یک شرکت بین المللی باید بتوانیم برنامه های جدیدی را که برای ارائه بهترین خدمات بیمه ای به بیمه گذاران داریم در این فضای نمایشگاه رونمایی کنیم و توان خود را در حوزه صنعت بیمه کشور به صورت مستقیم در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

هادی اویار حسین ادامه داد: بیمه پارسیان بعنوان یک شرکت بیمه پیشرو در ارائه محصولات نوین و نوآورانه چه در حوزه بیمه گری و چه در حوزه ارائه بهترین خدمات به بیمه گزاران خود همواره سعی کرده برنامه ها و خدمات جدیدی را که مناسب وضعیت روز این صنعت باشد ارائه کند. لذا در این نمایشگاه علاوه بر پاسخگویی مستقیم به مراجعه کنندگان و ارتباط رو در رو با ایشان قصد داریم از جدیدترین دستاوردهای خود از جمله فروش اینترنتی پیشرفته بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه نامه جدید و جامع " آرامش زندگی پارسیان" که مربوط به حوزه بیمه های زندگی رونمایی کنیم.

او افزوود: کیش اینوکس فرصت مناسبی است تا زنجیره کامل خدمات مالی یک شرکت به طور کامل و مستقیم به مراجعین معرفی شود. در این گونه نمایشگاه ها رقابت در یک صنعت موجب رشد و پیشرفت می شود که این رشد در نهایت به نفع مشتریان و مخاطبان صنعت بیمه است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.