کباب پز گازی صنعتی در ایران تولید شد

 شما عزیزان برای تهیه این محصول می توانید در همین صفحه با دریافت مشاوره فروش آراد برندینگ تماس حاصل نموده و بعد از کسب اطلاعات بیشتر در طرح، اندازه، رنگ و جنس مختلف سفارش و خریداری نمایید، اولویت اول ما رضایت مشتریان است.

زمان تولید اولین کباب پز به این مدل بود که یک سیخ پهن و مستطیلی وجود داشته که استیک و کباب کوبیده را درون خود نگه می دارد و شما با چرخاندن بر روی منقل شروع به پخت و پز می کردید که مشکلات خود را داشت و به مرور زمان یک بدنه فلزی ساخته شده بود که چند سیخ از آن عبور نموده و از طریق موتورهای به کار رفته در آن موجب چرخش سیخ می گشت و با وصل شدن شیلنگ گاز خوب به میله مروبط به شعله، آتش روشن می شد و در مواقع رفتن به بیرون و سفر به دلیل کوچک بودن اندازه و سبکی وزن به راحتی در وسیله نقلیه جا شده و با خود به بیرون برد که این محصول هم نیز مشکلات و معایب خود را داشت.

کباب پز گازی استیل

هنگام درست کردن کباب مسئله ای که بسیار اهمیت دارد و در طعم و مزه ی کباب بسیار موثر است نحوه ی درست کردن آن می باشد.در واقع علاوه بر موادی که برای طعم دار کردن کباب و جوجه کباب استفاده می کنید استفاده از کباب پز گازی استیل مناسب نیز برای طبخ کباب بسیار مهم می باشد و در مزه ی آن تاثیر گذار است پس در هنگام تهیه ی کباب پز باید دقت کنید و کباب پس با کیفیت و مناسبی تهیه کنید.

کباب پزها در انواع مختلفی تولید می شوند که از انواع کباب پزها می توان به کباب پز گازی، برقی، ذغالی و صنعتی اشاره کرد که هر کدام مزایای مختص به خود را دارند.

کباب پز گازی استیل

اکثر کباب پزها دارای بدنه ی استیل می باشند و شما هم بهتر است در هنگام خرید کباب پز، کباب پزهای با بدنه ی استیل را خریداری کنید زیرا دارای بدنه ی مقاومی می باشند و ضد زنگ می باشند یعنی به راحتی می توانید برای تمیز کردن کباب پزها، آنها را بشویید و خیالتان از بابت اینکه بدنه ی آن دچار زنگ زدگی نمی شود راحت باشد.

برخی از کباب پزها پایه دار و برخی از آنها بدون پایه می باشند البته کباب پزهایی که بدون پایه هستند معمولا همان کباب پزهای رو میزی هستند و سایر کباب پزها معمولا دارای پایه می باشند که پایه ی آنها می تواند بلند یا کوتاه باشد.

بعضی از کباب پزهایی که به صورت ایستاده هستند دارای پایه های بلندی می باشند و طول پایه ی آنها بیشتر است اما کباب پزهای کوچک تر که زمینی هستند طول و اندازه ی پایه ی آنها نیز کوتاه تر می باشد.

کباب پز گازی صنعتی

مردم ایران با روی آمدن تعطیلات، سریعا به نقاط مختلفی از جهان سفر کرده و شروع به پختن گوشت بر روی کباب پز گازی می نمایند جالبه که کارخانه های صنعتی برای راحتی و پخت محصولات، کباب پز گازی صنعتی را تولید کرده تا در مکانهای خاص مانند جنگل، دریا، حیاط خانه و غیره قابل حمل بوده و به راحتی خدمات رسانی کند.

کباب پز گازی صنعتی

این محصول دارای یک بدنه فلزی با سه عدد تک شعله وجود داشته که با نصب چندین سیخ بر بالای شعله این امکان را برای پخت غذا فراهم می کند که از طریق موتور چرخنده آنها را به صورت دورانی حرکت می دهد تا یک نواخت پخته شود در قسمت پایین بدنه کلیدهایی برای روشنایی در شب، یک کلید جهت شعله وری گاز و دیگری برای تنظیم دما بوده است که با چهار چرخ بر زیر آن این امکان را برای جا به جایی به نقاط مختلف فراهم نموده و یک محفظه تو خالی همیشه گرم بوده که با قرار دادن مواد غذایی به داخل آن موجب تازه و ثابت نگه داشتن دما و گرمای غذا می گردد، این محصول در ابعاد بزرگ، متوسط، کوچک موجود بوده و در رنگهای مختلف و سفارشی موجود می باشد تا شما عزیزان یک محصولی با دیدگاه خود و خانواده تان خریداری نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.