قیمت پکیج دیواری بوش

این پکیج دیواری را می توان بهترین پکیج برند بوتان نامید که با ظرفیت ۲۴، ۲۸ و ۳۲ کیلو واتی تولید میشوند، پکیج دیواری پرلا پرو برند بوتان برای خانه هایی که مساحت ۲۵۰ متر مربع کاربرد خواهد داشت. پرلا پرو ۳۲۰۰۰ دارای بازدهی بالای ۹۲ درصد است و مجهز به محفظه احتراق بسته است، در پکیج هایی که محفظه احتراق بسته وجود دارد، تخلیه دود و عمل مکش هوا به وسیله ی یک دودکش دو جداره صورت میگیرد.

این پکیج دارای فن است؛ وجود این فن در پکیج موجب میشود که دود حاصل از احتراق به وسیله ی یکی از جداره های دودکش دو جداره به بیرون هدایت بشود. اکسیژن مورد نیاز دستگاه برای احتراق، از طریق جدار دیگر این دودکش دو جداره به درون محفظه احتراق هدایت میشود.

از این رو به عنوان یک مرکز خرید مطمئن می ‌توانید روی سایت آراد برندینگ حساب کنید و خرید پکیج مورد نیاز خود را از ما بخواهید. در پکیج دیواری های محفظه احتراق بسته میزان اکسیژن لازم جهت احتراق از فضای داخلی محل نصب پکیج تامین نمیشود؛ به همین خاطر به این پکیج ها ( پکیج ایزوله از محل نصب ) نیز گفته میشود.

پیکج پرلا پرو دارای دو مبدل می باشد، یک مبدل اصلی و یک مبدل ثانویه، از مبدل اصلی برای گرمایش آب رادیاتورها و از مبدل دوم برای گرم کردن آب مصرفی بهداشتی استفاده میشود.

پکیج دیواری بوتان پرلا پرو

این پکیج از جمله پکیج های کم صدا بوده و وجود نوسانات صدا در آن به هیچ عنوان محسوس نیست، پکیج دیواری پرلا محصول شرکت صنعتی بوتان است و نسبت به پکیج دیواری پرلا پرو بوتان کاربرد کمتری دارد، با این حال وجه اشتراک های نیز دارند.

قیمت پکیج دیواری

از آنجایی که پرلا پرو 32000 نوع بروز تری از پکیج ها ست، با توجه به میزان بودجه قیمت پکیج دیواری به مراتب برای افراد مناسب تر می باشد و کیفیت مورد نظر خود برای پکیج دیواری مدل بوتان 32000 پرلا نیز گزینه ی خوبی است.

شرکت بوتان به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید کتنده پکیج و رادیاتو در ایران به حساب می آید، محصولات بوتان در دسته محصولات صادراتی هستند و این شرکت مدل های متفاوت و متنوع زیادی از انواع پکیج را برای کاربرد های مختلف تولید و عرضه می کند.

عمده تفاوت پکیج پرلا و پرلا پرو در برد آن ها می باشد، بردی که در ساخت پکیج پرلا به کار برده شده است با بردی که در پکیج پرلا پرو به کار برده شده است فرق دارد و به هنگام تعویض آن باید به مدل آن توجه کرد، در داخل پکیج یک قطعه به عنوان محرک شیر سه طرفه وجود داشته که وظیفه تعویض مسیر آب را بر عهده دارد.

در پکیج های پرلا، برق با ولتاژ 220 ولت به طرف محرک شیر سه طرفه ارسال میشود و در پکیج پرلا پرو ولتاز برق آن 24 ولت است. پکیج دیواری پرلا 32000 دیگر تولید نشد و هم اکنون ورژن ارتقا یافته آن (پکیج دیواری پرلا پرو 32000) تولید و عرضه میشود.

پکیج دیواری 35000

با توجه به اینکه نیاز بالایی به وسایل گرمایشی در ایام سرد سال وجود دارد، امروزه تولید آنها به طور انبوه انجام می پذیرد و نمونه های گوناگونی از رادیاتور و پکیجها را در بازارها می توان یافت اما پکیج دیواری 35000 به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به نحو احسن قادر به گرم کردن محیط به روش همرفت می باشد.

پکیج  بوش

طرز کار این وسیله به این صورت است که با گرم کردن آب و عبور دادن آن از داخل پکیج دیواری بوش و محیط اطراف، کم کم محیط را گرم می کند، اما برای این کار علاوه بر آن که می تواند انرژی مورد نیاز خود را از مصرف گاز ساختمان تامین کند، امکان وصل شدن به سیستم انرژی خورشیدی را هم دارد و مناسب برای اماکنی است که از انرژی خورشیدی بیشتر استفاده می کنند.

امروزه برندهای مختلفی از این وسیله در بازار موجود می باشد که برای خرید نوع با کیفیت و برتر این وسیله ها لازم است از قبل اطلاعات لازم را در مورد آنها کسب کرده و وسایلی که کارایی خوبی دارند را انتخاب  و تهیه کنید.

به این منظور لازم است که شما با نحوه کار کرد پکیجها آشنایی پیدا کنید، پکیجهای موجود در بازارهای داخلی در دو نوع ایرانی و وارداتی قابل دسته بندی هستند و هر چند از نظر ظاهری تا حدودی به یکدیگر شبیه می ‌مانند، اما اطلاع از کارکرد وسیله بهترین کمک برای انتخاب نوع با کیفیت و ممتاز این وسیله می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.