معرفی تجهیزات هتلی رنوس

دیگر دغدغه تامین کالای خواب، ملزومات، حوله، مبلمان، موکت و ... را برای مراکز اقامتی خود نداشته باشید. گروه رنوس در خدمتگذاری به شما همیشه حاضر هستند. کاهش دغدغه‌های اجرایی مدیران هتل‌ها با سطح بالای خدمات، سرعت تامین بالا، انعطاف و صمیمیت در همکاری در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات هتل مهمترین رسالت ما به شمار می‌رود.

ارتباط صمیمی و دریافت بازخورد از مصرف کنندگان، گروه‌های مربوط به محصولات و مدیران از اهمیت بسیاری در فرآیند تصمیم گیری ما برخوردار است. همچنین بازخورد مشتری‌ها به ما در رشد و پیشرفت به سمت یک سطح بهتر و بالاتر در محصولات و خدمات کمک می کند.

برای خرید لوازم هتلی از رنوس فقط کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید یا از طریق وب سایت رنوس از خدمات و محصولات آن‌ها مطلع شوید.

لبخند بزن و  میزبانی کن

رنوس

سریعترین |  تخصصی‌ترین |  منعطف‌ترین

تامین کننده تجهیزات و ملزومات هتل در ایران

021-66908358

0912-9533543

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی، تشکی است که بر روی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می‌شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شوند زیرا که درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همچنین برای  یک هتلدار توقع دارد محصول به  نسبت گرانی مثل تشک برایش با دوام باشد.

همچنین قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آن‌ها فقط تشک تولید می‌کنند و ایده‌ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. بنابراین وظیفه مسئول خرید این است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خود بگردد.

فاکتورهای مهم در انتخاب تشک هتلی عبارتند از:

  1. کیفیت و دوام تشک: هتل‌های یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌ها هستند و افراد مختلف از اقشار مختلف در آن اقامت می‌کنند. استفاده ی زیاد از یک تشک و خوابیدن افراد مختلف با وزن های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشک می‌شود. برای اینکه تشک هتلی‌ای داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشک را در اولویت قرار دهید. بنابراین باید از تشکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

  2. میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشک‌ها، تشکی برای هتل مناسب است که مورد پسند اکثر مهمانان باشد. سفتی زیاد تشک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشک برای هتل مناسب نمی‌باشد. بنابراین تشک هتلی نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشک‌های طبی فنری در هتل ها معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشک‌ها استاندارد است.

  3. قیمت تشک: خریداران تشک هتلی به دنبال خرید تشکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

  4. جنس رویه ی تشک: در هتل‌ها نظافت و تمیزی تشک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشکی انتخاب کنید که رویه ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، ممکن است به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و برای مسافران آزاردهنده باشد.

تشک هتلی

حوله هتلی

معمولا بسیاری از افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی حوله‌ها می‌باشند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است.

حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. مقدار تراکم و جنس نخ استفاده شده در این حوله‌ها از مرغوب‌ترین آن‌ها استفاده شده است. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت در یک هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند.

 از جمله مزایای حوله هتلی عبارتند از:

  • جنس الیاف به کار رفته در حوله‌های هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.

  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می‌باشد.

  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

همچنین لازم به ذکر است که هنگام خرید حوله هتلی باید معیارهایی را در نظر گرفت. این معیارها عبارتند از:

  1. حوله های هتلی هم رنگ بخرید: اگر انواع حوله هم رنگ برای هتل بخرید که بهتر است سفید باشد، دیگر به سازگار کردن رنگ‌ها فکر نمی‌کنید. نگهداری و شست وشوی حوله‌های هم رنگ برای هتل‌ها هم راحت‌تر است. بهترین حوله برای هتل‌ها، حوله‌ی سفید است.

  2. حوله با دوبار دوخت بخرید: بهترین حوله آن‌هایی هستند که لبه‌هایشان به داخل برگشته و دوبار دوخته شده اند.این حوله‌ها دوام بیشتری دارند نسبت به حوله‌هایی که یکبار دوخته شده‌اند. این حوله‌ها مناسب هتل‌ها وخوابگاه‌ها هستند که زیاد مهمان دارند.

  3. حوله را به صورت کلی بخرید: پیش از اینکه بخواهید حوله را بخرید به تعداد مورد نیاز فکر کنید. حوله را بر اساس تعداد اتاق‌ها و تعداد مهمان‌هایتان بخرید تا در مواقع اوج کار، برای تامین حوله مناسب به مشکل برنخورید.

  4. حوله ها باید ضد باکتری باشند: همانطور که قبلا گفتیم جنس حوله باید طوری باشد که باکتری زا نباشد وجنس مرغوبی داشته باشد. پس به اینکه جنس حوله چگونه است و باکتری زا نبودن آن باید مطمین شویم.

ما همیشه حوله هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می‌توانیم آن را برای شما ارسال کنیم. همچنین ما می‌توانیم بدون دغدغه برای شما دیگر اقلام مورد نیاز شما را مثل کالای خواب، ملزومات هتل، موکت هتلی و سایر اقلام اقامتی را به سرعت تامین کنیم. کنترل کیفیت و خدمات آن را به ما بسپارید.

امکان اینکه لوگو هتل یا مجموعه شما و همینطور سایز و رنگ دلخواه شما را نیز سفارشی سازی کنیم را نیز داریم.

حوله هتلی

خمیر دندان هتلی

برای بسیاری از مسافران ممکن است پیش بیاید که در زمان سفر به همراه بردن وسایل بهداشتی شخصی را فراموش کنند. به همین دلیل امروزه در بسیاری از هتل‌ها و مراکز اقامتی مجهز و همچنین بیمارستان‌ها،  محصولات و لوازم بهداشتی تحت عنوان محصولات و تجهیزات هتلی مانند مسواک هتلی و خمیردندان هتلی و ... در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

خمیردندان برای کمک به تمیز کردن باکتری‌ها از دندان‌هایمان است اما باید این نکته را در نظر داشت که ساییدگی بیش از حد خمیر دندان نیز می‌تواند منجر به از دست رفتن ساختار دندان و آسیب جدی به مینای دندان شود. به طور کلی خمیردندان ماده‌ای ژله ای است که مواد ساینده و ضد میکروبی به آن افزوده می‌شود.

قبل از انتخاب یک خمیر دندان باید راجع به ویژگی‌های خمیردندان استاندارد مطالعه کنید. مهمترین ماده ای که در خمیردندان هتلی وجود دارد که خاصیت ضد پلاک میکروبی دارد، ماده تری کلوزان است این ماده با از بین بردن باکتری های مضر در سطح دندان و لثه، از پوسیدگی جلوگیری و بوی دهان را کاهش می‌دهد.

خمیردندان هتلی حاوی ترکیباتی با پایداری یک روزه است و در قدرت پاک کنندگی بی رقیب است. خمیردندان هتلی غالبا در حجم ۱۰ گرمی تولید و بسته بندی می‌شود. تیوپ‌های استفاده شده برای خمیردندان هتلی باید از نوع ای بی ال آلومینیومی و با ماندگاری بالا باشد. در مواد اولیه این محصول از فلوراید جهت پیشگری از پوسیدگی دندان‌ها استفاده شده است. همچنین خمیردندان‌های هتلی دارای دو عمل مهم هستند که عبارتند از:

  1. عمل تمیز کنندگی: که باعث حالت تمیزی دندان از پلاک میکربی و خوشبو شدن دهان می‌شوند.

  2. اثر درمانی: که با داشتن ترکیبات خاصی نظیر فلوراید موجب افزایش مقاومت مینای دندان‌ها می‌شوند.

از جمله مزایا و ویژگی‌های خمیر دندان هتلی عبارتند از:

  • سفید کنندگی و درخشندگی دندان‌ها

  • حفاظت از مینای دندان‌ها

  • میکروب زدایی دهان

  • ایجاد رایحه‌های خوشبو

  • پاک کردن سطح دهان از باقی مانده غذاها

  • از مهم‌ترین مزایای این خمیردندان‌ها کف کردن خوب آن‌هاست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.