چرا پتو سربازی نمدی نخریم؟

 مجموعه آراد برندینگ با سال ها تجربه درساخت انواع و اقسام پتوها می تواند شما را در خرید یک پتوی با کیفیت راهنمایی کند برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

سفرهای ایرانیان همواره دلایل متعددی دارند که عروسی و جشن و مهمانی یکی از آنهاست و همچنین آمار سفرهای زیارتی نیز بسیار بالاست اما شهرهای تفریحی نیز مسافران خود را دارند پتوی سربازی و پتو گوسفندی در شیراز فروش بالایی دارد در روزهای سرد پاییز و زمستان مسافران زیادی به شیراز می آیند شهر شیراز آثار باستانی و تفریحی بسیار زیادی دارد و همچنین تعداد بالایی از مردم بعد از دیدن آنها به پارکها و اسکانهای باز مراجعه می کنند.

شهرهای زیارتی با توجه به مناسبتهای متفاوت و روزهای خاص زائرین زیادی را دارند که تعداد آنها با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین مناسبتها متغیر است با اینکه هتلهای زیادی برای اسکان وجود دارد پتو سربازی همچون پتو مسافرتی ساده در مشهد فروش بالایی دارد و این امر دلالت بر هوای سرد مشهد و زائرینیست که می خواهند در هوای باز بخوابند.

پتو سربازی سپاه

پتوها از جمله پتو مسافرتی ببعی دارای کارایی و تنوع گسترده ای می باشند که باید با توجه به نوع مصرف آن انتخاب و تهیه شود و یکی از پتوهای خاص پتو سربازی نمدی سپاه می باشد که برای سربازان حاضر در پادگان کارایی بسیاری دارد.

پتوهای سربازی شتری سپاه از مرغوب ترین پتوهایی است که پرکاربردترین پتو نمدی نیز است که هر ساله توسط سربازان سپاه در پادگانها و مکانهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و الیاف به کار رفته در آن از مرغوبترین الیاف است که به خوبی در برابر سرما و برودت مقابله می نماید و اجازه ورود سرما به بدن را نمی دهد، برخی از پرسنل سپاه در مناطق سرد و کوهستانی مرزی در حال انجام ماموریت و پاسداری هستند و به علت برودت بالایی که این مکانها دارند نیاز است که از پتوهای نمدی استفاده کنند تا بتوانند گرما لازم را در بدن خود حفظ نمایند.

پتو سربازی نمدی

علاوه بر سربازان نیز افراد عادی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند هم بسیار زیاد از این پتو استفاده می نمایند و آن را در هنگام برف و بوران شدید به عنوان عایقی مقاوم بر خود می پیچند تا از سرمای جان فرسا در امان باشند. این پتو هم مانند پتو سربازی ساده دارای مقاومت بالایی در برابر سرماهای طولانی و شدید دار و تنها تفاوتشان در رنگ بندی آنها است، از جمله مکانهای مورد استفاده از آنها عبارتند از: خوابگاهها، اردوگاههای نظامی، خانه ها و امداد رسانی به سیل و زلزله زدگان.

اینگونه پتوها تک نفره و بسیار سبک می باشند که ضخامتی معقول دارند و ساخته شده از الیافی طبیعی هستند، این پتو از نظر مرغوبیت و کیفیت از پوششهای سطح اول و درجه یک محسوب می شود که حمل و نقلی بسیار راحت داشته و به دلیل کم جا بودن در کیفهای متوسط جا می شوند.

پتو سربازی تهران

شهرهای زیادی به دلیل آب و هوای مناسب و نواحی مناسب برای زندگی جمعیت بالایی را به خود جذب کردند کرج شهریست که روزانه دو میلیون جمعیت را به تهران تزریق و شبانه دوباره برگشت میزند پتو سربازی تهران و کرج همچون روفرشی پتویی در کارخانه های خود کرج تولید می شود که در برخی موارد از کیفیت خوبی برخوردار است اما از شهرهای دیگری مانند مشهد و تهران نیز پتو وارد کرج می شود.

اگر تا به حال به سربازی رفته باشید حتما پتو سربازی دست دوم را دیده اید اکثرا پتوهای سربازی پادگانها در تهران تولید می شود و با ارائه آنها به سربازان در ماه اول هزینه اش کم می شود البته شما با آن مبلغ کم شده هیج کجای ایران نمی توانید از این خدمات بر خوردار شوید.

پتو سربازی تهران

تولید پتو در ایران تاریخچه ای چند هزار ساله دارد و قبل از میلاد مسیح با انواع پشم و پنبه به دست زنان غیور ایرانی ساخته می شد و مورد استفاده قرار می گرفت و جزوء یکی از پر کاربرد ترین تولیدات بشر بود که نیاز آن تا حتی حیاتی تلقی می شد زیرا انسان موجودی خون گرم است شاید بتواند گرما را تا جایی تحمل کند.

تنها شهر مشهد نیست که سالانه زائرین زیادی را مهمان خود می کند بلکه شهر قم یکی از شهرهای زیارتی پرجمعیت است که سالانه تعداد زیادی از مردم به آن سفر می کنند آمار فروش پتو سربازی و پتو مسافرتی چهارخونه بسیار بالاست زیرا در سالهای قبل از کرونا جمعیت بالغ بر ده میلیون در نیمه شعبان به قم آمدند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.