حراج سیر ترشی در تهران

سیر ترشی با سرکه سفید چند ساله و هفت ساله اصل که واقعی باشد بالاترین قیمت را دارد و از طرف دیگر در بین سیر ترشی های تازه نیز سیر ترشی مروارید نسبت به سیر ترشی پوست دار قیمت بیشتری دارد زیرا یک ترشی لوکس است که بیشتر برای پذیرایی استفاده می شود و تولید آن هم نسبت به تولید سیر ترشی با پوست کمی خاص تر و هزینه‌بر تر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

با تمام این تفاسیر خرید سیر ترشی به صورت مستقیم از تولیدی سیر ترشی و یا نمایندگی های فروش مستقیم تولیدی های سیر ترشی بهترین راه است برای خرید ارزان تر این محصول. تمامی تولید کنندگان انواع سیر ترشی های بازاری، محصولات تولیدی خودشان را به صورت فله ای و شیشه ای البته به صورت عمده ای عرضه می کنند و با خرید مستقیم از این تولیدی ها می توان سیر ترشی را ارزان تر خریداری کرد.

سیر ترشی در تهران

شهر تهران با توجه به جمعیت زیادی که دارد در بازار این شهر روزانه مقدار زیادی سیر ترشی خرید و فروش می شود و سیر ترشی بازار تهران از تولیدی های خود تهران، همدان، اصفهان و سایر شهرها تامین می شود. مردم تهران هم مثل اغلب مردم دیگر به سیر ترشی علاقه زیادی نشان می دهند و مخصوصا سیر ترشی های چند ساله در بین تهرانی ها مصرف زیادی دارد. همچنین سیر ترشی و زیتون پروده شمالی هم خیلی در بازار تهران داد و ستد می شود و این محصول فروش خیلی خوبی در بازار تهران دارد.

انواع سیر ترشی در بازار تهران که خیلی فروش خوبی دارند شامل موارد زیر هستند:

-سیر ترشی اصل هفت ساله

-سیر ترشی شیرین

-سیر ترشی با رب انار

-سیر ترشی حبه دانه دانه شده

مرجع فروش سیر ترشی همدان

سیر ترشی در تهران

باید به این نکته اشاره کنیم که سیر ترشی در تهران و همدان فروش بسیار بالایی دارد، سیر سفید همدان از سیر درشت و درجه یک همدان تولید می شود و بسیار خوش عطر و معطر و خوش طعم است و کیفیت فوق العاده عالی دارد که در بازار داخلی و بازارهای صادراتی فروش خیلی زیادی دارد.

سیر سفید همدان به صورت بسته بندی شیشه و بطری ۷۰۰ گرمی و یک کیلویی برای توزیع در فروشگاه ها به صورت فروش عمده به فروش می رسد و سیر سیر سفید دبه ای همدان برای عرضه در رستوران ها و نیز فروش های صادراتی به صورت عمده به فروش می رسد.

سیر ترشی صادراتی

سیر ترشی در همدان از بهترین سیر درجه یک و مرغوب همدانی تازه و یا خشک شده تولید می شود که تولید این محصول بی نظیر و ممتاز در شرکت و کارخانه های سیر ترشی همدان انجام می شود و کیفیت این محصولات به قدری خوب و عالی است که توانسته به بازارهای صادراتی راه پیدا کند.

سیر همدان از نظر میزان سموم و نیترات آزمایش شده و کیفیت آن مورد تایید مراجع ذی صلاح قرار گرفته است بنابراین سیر ترشی همدان که از سیرهای مرغوب همدان و سرکه عالی و درجه یک تولید می شود یک محصول عالی و صادراتی است و سالانه چندین هزار تن از سیر ترشی سفید حبه و ترشی گل سیر همدان به کشورهای مختلف صادر می شود.

فروش سیر ترشی صادراتی

همان طور که می دانید فروش سیر ترشی صادراتی در دو مدل سیر ترشی کهنه و سیر ترشی تازه است که سیر ترشی کهنه همان گونه که از اسمش مشخص است به سیر ترشی گفته می شود که از تولید آن یک تا چند سال گذشته باشد.

اما سیر ترشی تازه را خیلی زود به بازار عرضه می کنند و دلیل آن این است که برای تولید سیر ترشی تازه ابتدا سیرها را کمی تا حدودی در محلول سرکه و نمک حرارت می دهند و سپس از آن ها برای تولید سیر ترشی استفاده می شود و همین حرارت دادن باعث آن می شود که سیر ترشی تازه خیلی زود برسد و آماده مصرف بشود.

کارخانه بزرگ همدان در تولید بهترین سیر ترشی سفید حبه و سیر ترشی کاراملی فعالیت شایانی دارد به طوری که با برخورداری از قدرت تامین کنندگی سیر تازه از مزارع حاصلخیز همدان به تولید عمده بهترین سیر ترشی می پردازد و ظرفیت تولید بالایی دارد و در زمینه تولید و فراوری سیر ترشی قهوه ای و سیر ترشی صدفی و سفید فعالیت می کند و تناژ بالایی از انواع سیر ترشی خوشمزه و باکیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.