آیا قیمت ضد یخ روغنی در زمستان افزایش خواهد یافت؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ضد یخها چطور بر روی سیستم خنک کننده انواع ماشینها تاثیر می گذارند؟ یک ماده خنک کننده در محفظه انواع موتورها وجود دارد که کمک می کند موتور در زمانی که به مدت طولانی کار کرده است خنک باقی بماند، این ماده زمانی که هوای سرد است یعنی در زمستان ها ممکن است دچار یخ زدگی شود، زد یخی که شما برای در ماشین خودتان از آن استفاده می کنید کمک می کند این ماده دچار یخ زدگی نشود.

برای خرید و سفارش عمده این محصول می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

ضد یخ ماده ای است که در دمای -۳۷ درجه سانتی گراد دچار یخ زدگی می شود، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا می توانیم برای عملکرد بهتر ضد یخ آن را آب ترکیب نکنیم و به صورت خالص از آن استفاده کنیم؟ در پاسخ به این افراد باید بگوییم خیر، این محصول به صورت طراحی شده که باید با آب ترکیب شود و در غیر این صورت نقطعه انجماد آن بیش از حد بالا است.

به دلیل اینکه انواع بسیار متفاوتی از ضد یخ طبیعی در بازار موجود است و قیمت هر کدام از آنها نیز متفاوت است ما نمی توانیم قیمت دقیقی را برای خرید این محصول به شما اعلام کنیم.

ضد یخ ۴۰۵

ضد یخهای خودرو موجود در بازار داخلی معمولاً هماننده ضد یخ ۴۰۵ از مخلوطی از آب (تقریباً نیمی از ترکیب) و اتیلن گلیکول (کمتر پروپیلن گلیکول، که برخلاف اتیلن گلیکول غیر سمی است، اما هزینه بسیار بیشتری دارد) و همچنین بسته ای از مواد افزودنی تشکیل شده است. خواص ضد یخ غلیظ ضد خوردگی (بازدارنده های خوردگی)، ضد حفره، ضد کف و فلورسنت (برای تسهیل جستجوی نشتی) دارند.

جالب است که اتیلن گلیکول خالص دارای نقطه انجماد نسبتاً بالایی است (۱۲.۳- درجه سانتیگراد)، با این حال، هنگامی که با آب مخلوط می شود، به اصطلاح یوتکتیک را با نقطه انجماد بسیار پایین تر از اجزای مخلوط به طور جداگانه تشکیل می دهد.

ضد یخ پژو 405

باید به این نکته دقت کنید که انتخاب یک ضد یخ مناسب بسیار مهم می باشد، ضد یخ پژو ۴۰۵ برای پژو فقط باید استفاده گردد. قابلیت این مواد این است که تا ۷۵- درجه سانتیگراد (برای مخلوط ۲۵ آب و ٪۷۵ اتیلن گلیکول) با آب بیشتر و کمتر، مخلوط نقطه انجماد بالاتری خواهد داشت. در عمل، نقطه انجماد با رقیق کردن مخلوط با آب به عنوان یک جزء ارزان‌تر، به نقطه مورد نیاز تنظیم می‌ شود، بنابراین اکثر ضدیخهای تجاری حاوی بیش از ۲۵ درصد آب (معمولاً ۳۵ تا ۵۰ درصد) هستند.

بنابراین، مخلوطی با محتوای آب ۳۵٪ در حدود ۶۵- درجه سانتیگراد و ۵۰٪- در ۴۰- درجه سانتیگراد شروع به کریستال شدن می کند.

خرید ضد یخ روغنی

اگر می خواهید نمونه هایی از ضد یخ غلیظ روغنی را برای خرید انتخاب کنید رنگ آنها را مد نظر قرار ندهید، زیرا شرکت های متنوعی وجود دارند که برای هر یک از این ضد یخها رنگی را انتخاب می کنند و این رنگها هیچ اصول خاصی ندارد متاسفانه. نشانه های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با مشاهده کردن آنها متوجه شوید میزان ضد یخ و روغن هیدرولیک در ماشین شما کاهش پیدا کرده است، بعضی از این موارد را برای شما نام می بریم زیرا بسیار کاربردی هستند:

در بعضی از اوقات بوی شیرینی را در قسمت کاپوت ماشین متوجه می شوید، این مورد را به هیچ عنوان نا دیده نگیرید این بو تقریبا منحصر به فرد است. شما بعد از حس کردن آن باید به سرعت قسمت جلویی صندلی مسافر را چک کنید اگر در این قسمت خیس و یا نمی وجود داشته باشد نشانه این است که ماشین شما نیاز به ضد یخ دارد.

قیمت ضد یخ روغنی

در هنگام خرید می بایست به قیمت ضد یخ روغنی توجه داشته باشید و محصولی را انتخاب کنید که دارای قیمت مناسبی باشد.

گاهش از اوقات حس می کند که بر روی قسمت داخلی شیشه ماشین چربی ایجاد شده است، در مواردی این موضوع درست است اما در موارد دیگری این موضوع درست نیست بلکه نشانه ای از کم شدن میزان ضد یخ در ماشین شما است، شما می توانید به راحتی این نوع از چربی را از حالت معمول تشخیص دهید زیرا اگر چربی ساده باشد شما می توانید به سادگی آن را با دستمان تمیز کنید اما در صورتی که دلیل اصلی آن کم شدن ضد یخ باشد بعد از تمیز کردن مجدد و خیلی سریع چربی برگردانده می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.