معرفی مرکز خرید گوشواره طلا در اصفهان

بسیاری از خانمها در انتخاب گوشواره به مدل لباسهایشان نیز دقت می نمایند اما چه لباسهای مهمانی گرانبها و چه لباسهای معمولی، گوشواره های طلای زیبای شما ممکن است با استفاده روزانه یا حتی در حین ماندن در جعبه جواهرات شما به مرور زمان آسیب ببینند.

آنها می توانند لایه ای از عرق، چربی پوست، آرایش یا کثیفی را انباشته کنند که می تواند برای پوست مضر باشد و در نهایت درخشندگی خود را از دست بدهد، برخی از گوشواره های طلایی که به شدت آسیب دیده اند نیز می توانند باعث تحریک پوست شوند.

لازم به ذکر می باشد که مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش این محصولات به صورت اینترنتی کرده است. گوشواره در طول تاریخ همیشه از جواهرات مهمی بوده که استفاده از آن فقط مخصوص بانوان بوده است.

نکته بسیار جالب و حائز اهمیت در انتخاب گوشواره این است که باید به فرم صورت دقت شود، برای مثال: خانمهایی که فرم صورتشان بیضی است می توانند هر نوع گوشواره ای را برگوش خود نمایند اما گوشوارههای آویزان برای فرم صورتهای کشیده مناسب می باشد و گوشواره های آویزان و قطره ای برای صورتهای گرد مناسب است.

گوشواره طلا اصفهان

در داخل ایران زینت آلات از جنس طلا مثل انواع گوشواره و گردنبند و دستبند طلا در شهرهای مختلفی ساخته می شوند که شهر اصفهان یکی از معروفترین آنهاست.

در مورد تاریخچه پیدایش اولین گوشواره‌ ها باید گفت که تاریخ شناسان ادعا کرده ‌اند که گوشواره‌ ها در در دوزان باستان یک وسیله‌ تزینتی برای مردان بوده ‌اند و مردان سرزمینهای مصر و آشور از گوشواره ‌ها استفاده می‌ نمودند تا طبقه اجتماعی بالای خود را به دیگران نشان دهند اما در منطقه روم گوشواره ‌ها فقط برای افراد برده استفاده می‌ شدند و در یونان هم افرادی که ثروتمند بودند از گوشواره ‌های مرواریدی استفاده می ‌نمودند.

گوشواره طلا اصفهان

می توان گفت که گوشواره طلا اصفهان یکی از محبوب ترین گوشواره ها در ایران می باشد در داخل کشور خودمان نیز نشانه ‌هایی از گوشواره در تمدن ایلامی پیدا شده و نکته جالب‌ توجه این‌ که در کتاب انجیل مسیحیان هم به لغت گوشواره اشاره شده است.

بطور کلی در تمام تاریخ انواع گوشواره‌ های مختلف توسط انسانها استفاده می‌ گردیده است که با گذشت سالها به کشورهای دیگر هم راه پیدا کرده به ‌طور مثال یک سری گوشواره ‌های چلچراغی در مناطق هند و خاورمیانه به مدت هزاران سال است که بسیار محبوب می ‌باشد و از دهه بیست میلادی وارد حوزه صنعت شد و در کشورهای اروپایی هم استفاده از آنها رواج پیدا کرد.

سوراخ کردن گوش در ابتدا در بین قبایل آفریقایی بسیار باب بود و در دهه شصت میلادی در بین کشورهای اروپایی دوباره رواج پیدا کرد. در دهه هفتاد میلادی سوراخ چندتایی رواج پیدا کند کشور خواند و از نعنا بر روی گوشی چند عدد سوراخ ایجاد می‌کردم و از گوشواره‌های مختلف برای آن استفاده می‌کنند.

خرید گوشواره طلا

از جمله چیزهایی که سبب زیبایی در بانوان می شود گوشواره طلا است و برای خرید آن باید به طلافروشیها مراجعه نمود. گوشواره طلا را باید در مکانی تمیز و خشک، دور از فلزات یا مواد شیمیایی دیگر نگهداری کنید و طلا می تواند با مواد شیمیایی واکنش داده و آسیب ببیند همچنین آنها را از گرما و آب زیاد دور نگه دارید.

برای نگهداری طلا از همان قابها یا جعبه های ارائه شده توسط جواهرفروشی یا فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید و اگر در دسترس نیست، آنها را در یک جعبه پیچیده شده در یک پارچه نرم یا پنبه خشک نگه دارید. رنگهای طلا مختلف را با هم مخلوط نکنید و نگه ندارید و طلای زرد را از طلای سفید دور نگه دارید.

همچنین، اگر گوشواره های طلای شما با الماس یا سنگ قیمتی پوشیده شده است مراقب نگهداری آن ها باشید، گاهی اوقات سنگها می توانند با سطح طلا تماس پیدا کرده و خراش ایجاد کنند. قبل از قرار دادن آنها در جعبه جواهرات خود پس از پوشیدن، عرق و لوسیون چسبیده به سطح را در صورت وجود حتما تمیز کنید.

خرید گوشواره طلا

باید به این نکته اشاره کنیم که شما قبل از خرید گوشواره طلا می بایست با مدلهای آن آشنا باشید می توان گفت که سه مدل گوشواره طلا به نامهای گوشواره مدرن، گوشواره کلاسیک و پیرسینگ وجود دارد و تمامی گوشواره ها در این سه مدل خلاصه می شوند.

انواع گوشواره های کلاسیک عبارتند از: گوشواره میخی طلا، گوشواره آویز طلا، گوشواره حلقه ای طلا، گوشواره آویز طلا چند شاخه، گوشواره کلیپسی طلا.

انواع گوشواره های مدرن عبارتند از: گوشواره هاگی طلا، گوشواره هالتر طلا.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.