دستگاه تصفیه آب کیسی زینود شرکت ایلیا گستر

منحصربه فرد ترین دستگاه تصفیه آب 

تصفیه آب کیسی زینود شرکت ایلیا گستر

شاید بزرگترین و مهم ترین دغدغه برای مشتریانی که به سلامتی اهمیت زیادی می دهند این باشد که یک دستگاه تصفیه آبی خرید کنند که هم به بهترین کیفیت آب تصفیه داشته باشد و هم طول عمر و کیفیت قطعات بالایی داشته باشد.

در ادامه می خواهیم به معرفی یکی از شگفت آور ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران بپردازیم. این دستگاه تصفیه آب خانگی توسط یکی از شرکت های خلاق معاونت فن آوری ریاست جمهوری بنام شرکت ایلیا گستر تولید شده است. در ادامه به توصیف این محصول با کیفیت خواهیم پرداخت.

دستگاه تصفیه آب کیسی چه تفاوتی با دستگاه های غیر کیسی دارند؟

اول از همه باید این موضوع را بدانیم که اصلا دستگاه تصفیه آب کیسی به چه دستگاه تصفیه آبی گفته میشود. اگر تا کنون با دستگاه های تصفیه اب خانگی آشنایی داشته باشید نوعی از این محصولات را بیشتر دیده اید که تمامی فیلتر ها و پمپ و اتصالات و غیره در معرض دید هستند.

یعنی وقتی به دستگاه تصفیه آب نصب شده در منزلتان نگاه کنید مقدار زیادی اتصالات و شلنگ های از اینطرف رفته و از آن طرف آمده میبینید و قطعا این ظاهر خیلی زیبا نیست. به این نوع دستگاه های تصفیه آب غیر کیسی یا زیرسینکی یا معمولی گفته میشود.

در مقابل دستگاه های تصفیه آب کیسی به این صورت است که یک پکیج کامل از همان متریال و همان روش تصفیه آب، کاملا داخل یک باکس قرار میگیرند. به عبارتی برعکس دستگاه های معمولی، در دستگاه های تصفیه آب کیسی، فیلترها، اتصالات، شلنگ ها، سوئیچ ها و هوزینگ ها و غیره همگی داخل یک پکیج قرار دارند. معمولا این دستگاه ها به علت شباهت زیادی که به کیس کامپیوتر دارند به دستگاه های تصفیه آب کیسی در جهان مشهورند.

یک مثال ساده از تفاوت تصفیه آب کیسی و غیر کیسی

به طور خیلی ساده اگر بخواهیم یک مثالی مشابه بزنیم تا درک از تفاوت این دو محصول بیشتر روشن شود میتوان به همین کامپیوتر اشاره کنیم. تصور کنیم که تمام قطعات یک کامپیوتر به جای اینکه در یک کیس قرار بگیرند بر روی یک شاسی صاف و ساده متصل شوند و سیم کشی هاو قطعات هم کاملا قابل مشاهده باشد.

در حالتی که قطعات به درستی وصل شده باشند این کامپیوتر به خوبی میتواند کار کند و عملکرد یک کامپیوتر داخل کیس را داشته باشد. اما بدیهی است که کسی تمایل ندارد یک کامپیوتر بدون کیس داشته باشد. دستگاه تصفیه آب کیسی و غیر کسی هم مشابه همین مثال است.

علت اینکه در کشور های توسعه یافته خیلی کمتر میتوان دستگاه تصفیه آب غیر کیسی پیدا کرد همین است. عمده ی دستگاه ها تصفیه آب در کشورهای اروپایی و آمریکایی به سمت دستگاه های کیسی با ظاهر های بسیار زیبا رفته است.

دستگاه تصفیه آب کیسی و غیر کیسی تفاوت های زیادی دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. 

   مزایای دستگاه تصفیه آب کیسی زینود                             

دستگاه تصفیه آب کیسی زینود چه مزایایی دارد؟

زیبایی

واقعا شاید از نظر خیلی از مشتریان خصوصا آقایان، زیبایی اهمیتی نداشته باشد؛ اما کافی است که مدتی از خرید دستگاه تصفیه آب بگذرد، چنان تفاوت تصفیه آب کیسی و غیر کیسی برای شما مشهود خواهد شد که فقط کسی که دستگاه تصفیه آب غیر کیسی دارد متوجه این موضوع میشود. هر باری که درب زیر سینک ظرفشویی را باز میکنید میتوانید یک صحنه وحشتناک از یک دستگاه کثیف شده و فیلتر های کج و شلنگ های از این طرف به آن طرف را ببینید و یا یک کیس زیبا و مرتب و با موقعیت قرار گیری عالی (که در ادامه به آن خواهیم پرداخت) را مشاهده کنید؟! انتخاب با شماست!.

نظافت آسان

دستگاه های تصفیه آب از مدار برقی و آبی تشکیل شده است. علت بسیار مهمی که دستگاه های تصفیه آب را نمیتوان شستشو کرد همین مدار برقی است. با توجه به ساختار ظاهری و خلل و فرج های دستگاه های تصفیه آب غیر کیسی نظافت بسیار مشکلی دارد. در ضمن محل قرار گیری دستگاه تصفیه آب عموما در زیر سینک ظرفشویی است که معمولا سطل آشغال هم در آنجا قرار دارد. از طرفی به علت وجود سینک ظرفشویی همیشه آن زیر، محیط مرطوب و آلوده ای است. پس با این وجود مشخص شد که نظافت اهمیت بالایی دارد. در دستگاه تصفیه آب کیسی زینود مدل cx110 فقط کافی است یک دستمال به دور دستگاه بکشید در کمتر از چند ثانیه بیشترین نظافت ممکن را انجام داده اید.

بهداشتی تر بودن تصفیه آب کیسی زینود

در دستگاه تصفیه آب کیسی زینود از فیلتر های اینلاینی استفاده شده است. در حالیکه در دستگاه های تصفیه آب غیر کیسی معمولا از فیلتر های پیش تصفیه کارتریجی استفاده میشود. مزیت فیلترهای اینلاینی این است که هنگام تعویض فیلتر دست با مواد داخلی فیلتر هیچ گونه برخوردی ندارد و به طور کامل فیلتر با پوسته تعویض میشود. اما در فیلتر های کارتریجی دست با مواد داخلی فیلتر اصابت میکند که هر چقدر بهداشت رعایت هم شود باز امکان ورود آلودگی به آن وجود خواهد داشت. البته که کارتریجی ها هم اگر بهداشت دقیق رعایت شود مشکلی ایجاد نمیشود.

کم حجم بودن دستگاه تصفیه آب کیسی

فقط کافی است ابعاد دستگاه ها را مقایسه کنید متوجه حجم کم دستگاه تصفیه آب کیسی زینود میشوید.

مرتب بودن تصفیه آب کیسی زینود

تصفیه آب کیسی زینود به صورت مکعب مستطیل است که به همین دلیل کامل کنار سینک ظرفشویی قرار میگیرد. خانم های خانه دار میتوانند به راحتی از فضای کنار دستگاه تصفیه آب کیسی زینود و همچنین روی دستگاه، استفاده کنند.

تصفیه آب کیسی زینود را میتوانید از تصفیه آب ایلیا گستر، دیجی کالا، ترب، تصفیه مارکت و یا ایمالز و دیگر فروشندگان و نمایندگان معتبر خرید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره خط ویژه 02133121212 تماس حاصل فرمایید و یا به سامانه xinode  مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.