خرید شامپو فرش قوی مشهد

 معمولا فرمولاسیون تولید شامپو فرش شامل سورفکتانتها ترکیبات پلیمری آب دیونیزه اسانس و تنظیم کننده PH می باشد که درمجموع همین ترکیبات قیمت کلی شامپو فرش را تعیین می کنند.

سورفکتانتها دارای قدرت پاک کنندگی و لکه بری هستند و انواع مختلف آن با هم ترکیب می شوند همچنین اضافه کردن ترکیبات پلیمری به فرمول شامپو برای از بین بردن الکتریسیته ساکن الیاف فرش است و ترکیب آنها با هم قدرت لکه بری را در مورد لکه های سخت افزایش می دهد.

برای آنکه متحمل خسارتهای مالی زیادی نشویم و در عین حال از پاکیزگی فرشهای منزلمان لذت ببریم باید در خرید شامپو فرش وشوینده هایی که نیاز داریم دقت کنیم شامپو فرش نیز یکی از مهم‌ترین این موارد است.

هنگام خرید شامپو فرش باید توجه داشته باشیم که آن را برای چه نوع فرشی می خواهیم استفاده کنیم فرش تیره یا روشن است از چه جنسی است فرش ماشینی یا دستباف است و بطور کلی چه شامپویی برای فرش ما مناسب است.

شامپو فرش قوی

تصور کنید برای شب و یا روز بعد مهمان به خانه دعوت کرده اید و امکان ارسال فرشهای کثیف به قالیشویی در چنین زمان کوتاهی وجود ندارد در چنین مواقعی است که شامپو فرش بیشترین کمک را کرده و قادر است در مدت زمان کوتاهی فرشها را کاملا تمیز و براق کند.

به دلیل آنکه فرشها برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرند و همواره در معرض پا خوردگی و یا ریختن مواد خوراکی، رنگی و غیره هستند تقریبا محافظت کامل از آنها در برابر آلودگیهای مختلف غیرممکن به نظر می رسد اما می توان با استفاده از مواد شوینده مناسب تا حد زیادی از نگرانیهای مربوط به نگهداری صحیح و اصولی از فرشها کم کرد.

شامپو فرش قوی

شاید برای همه ممکن نباشد فرشهایشان را برای شستشو به قالیشویی بسپرند که در این حالت یک شامپو فرش قوی می تواند بسیار کمک کننده بوده و بهترین نتیجه را در تمیزی کامل فرشها برجا بگذارد ضمن آنکه امکان استفاده از شامپو فرش در شستشو بدون آبکشی و یا حتی زمانیکه فرش همچنان در اتاق پهن می باشد هم وجود دارد.

فرشهای دستباف و ماشینی با توجه به مدت زمان استفاده به شستشوی دوره ای نیاز پیدا خواهند کرد و بدون شک شستشوی فرش با مواد شوینده مخصوص بهترین راهکار برای محافظت اصولی از آنها خواهد بود برای این منظور شامپوهای فرش با فرمولاسیون ویژه تولید می شوند تا هیچ آسیبی به الیاف فرش نزده و ضمن تمیزی کامل بتوانند کیفیت اولیه آن را هم حفظ کنند.

شامپو فرش مشهد

در میان وسایل منزل مبلمان و فرش ماشینی از وسایلی می باشند که بیشترین تماس را دارند و درصد آلودگی و کثیفی آنها بسیار بالاست و هر ماه نیاز شست و شو دارند اما اگر هر ماه آنها را به مبل شویی و قالیشویی ببریم دوام پارچه آنها بسیارکم می شود بنابراین خرید یک شامپو فرش خانگی کمک زیادی به دوام و ماندگاری آنها می کند و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

بهتر است برای فرشهای دستباف از شوینده هایی استفاده کنید که کمتر مواد شیمیایی در تهیه آن استفاده شده باشد زیرا اگر میزان مواد شیمیایی افزون باشد ممکن است رنگ فرش کدر و مات شود و به بافت فرش آسیب برساند.

شامپو فرش مشهد

شامپو فرش نانو جزو محصولات مدرن و بروز شامپو فرش می باشد که بسیار مقرون به صرفه است  این نوع شامپو فرش مشهد دوستدار محیط زیست می باشد زیرا از مواد شیمیایی بسیار کمتری در تولید آن استفاده شده است و قابلیت پاک کردن هر نوع لکه را دارا هستند.

در مراکز قالیشویی برای هر نوع فرش شامپوفرش  جداگانه ای تعبیه شده است معمولا از شوینده های خیلی قوی برای زدودن لکه استفاده می شود که این نوع شوینده ها برای فرش دستباف اصلا استفاده نمی شود شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی خودتان در منزل به راحتی با شامپو فرش، کلیه وسایلهای منزل اعم از مبل راحتی، روکشهای صندلی، فرش، زیر اندازهای روی فرش را همگی تمیز و درخشان کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.