قیمت شیشه دوجداره صنعتی بزرگ

 در این مقاله تلاش می کنیم تا نکاتی که در خصوص تهیه شیشه دوجداره باید بدانید را ذکر کنیم تا پس از کسب اطلاعات کافی بتوانید به راحتی آن را تهیه کنید. شیشه های دوجداره کاربردهای زیادی دارند که شامل ساخت در و پنجره دوجداره، نما ساختمان، یخچالهای صنعتی، ویترین فروشگاه ها، محافظهای نرده شیشه ای، سقف و پله های شیشه ای می باشد.

امروزه معماران و طراحان ساختمان استفاده های زیادی از شیشه دوجداره صنعتی یا شیشه ساختمانی دست دوم در نمای ساختمان می کنند، چراکه این محصول در رنگبندیهای متنوعی وجود دارد و استفاده از آن مزایای بسیاری دارد. برای ساخت شیشه های چند جداره دو روش وجود دارد که یکی دستی و دیگری صنعتی می باشد که در روش دستی شیشه عایق حرارتی نمی باشد بنابراین شیشه های دوجداره صنعتی انتخاب مناسبی هستند.

در ابتدای مطلب به تعریف شیشه های دوجداره می پردازیم: از کنار هم قرار گرفتن دو یا چند لایه شیشه به صورت موازی شیشه دوجداره ساخته می شود که بین شیشه های آن یک فاصله چند میلی متری وجود دارد که با یک گاز بی اثر یا هوای خشک پر می شود که همین امر باعث ایجاد تفاوت بین شیشه ساده با دوجداره شده است.

شیشه دوجداره بزرگ

امروزه یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد در طراحی و ساخت و ساز بسیاری از ساختمانها و به ویژه ساختمانهای مدرن شیشه دوجداره شیراز ساده بزرگ است که علاوه بر تأثیر مثبت استفاده از آن در زیبایی نمای ساختمان، نقش به سزایی در جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین ایجاد محیطی آرام و به دور از سر و صداهای مزاحم محیط بیرون از ساختمان دارد.

از این رو و با در نظر گرفتن مزایای مهم استفاده از شیشه های دوجداره و چند جداره، همواره در معماری ساختمانهای مختلف مثل مغازه های بزرگ و فروشگاه ها، فرودگاه ها، بانکها و برخی ساختمانهای تجاری و یا حتی مسکونی برای ایجاد نمایی همراه با سمبلی از یک ساختمان مدرن و با امکانات پیشرفته و خاص از انواع مختلف این نوع شیشه ها، به طور گسترده و در سراسر دنیا استفاده می شود.

شیشه دوجداره بزرگ

با توجه به افزایش استفاده از شیشه دوجداره بزرگ در طراحی نمای بسیاری از ساختمانها که از این نوع شیشه ها به جای دیوار و به ویژه در قسمت نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، در حال حاضر این نوع شیشه ها در ابعاد بسیار بزرگ نیز تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد که در بعضی از ساختمانها مثل ساختمان بانکها و مانند آنها نیاز است تا ضمن استفاده از شیشه به منظور مشاهده کامل محیط داخل و خارج ساختمان موردنظر و برای ایجاد حس اعتماد و شفاف سازی فعالیتهای انجام شده در محیط داخل بانکها و هم جهت ایجاد امنیت برای محیط داخل این مکانها از شیشه های دوجداره و چندجداره در ابعاد بزرگ استفاده می شود. علاوه بر این همانطور که گفته شد در معماری مدرن در طراحی نمای بسیاری از ساختمانها به ویژه ساختمانهای بزرگ تجاری و اداری از انواع شیشه های دوجداره استفاده می شود.

قیمت شیشه دو جداره

در سال های اخیر استفاده از شیشه های دوجداره در ساختمان سازی و نیز برای دکوراسیون های داخلی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. تجارت و صادرات آنها با قیمتهای روز متفاوت در کشور با رشد خوبی همراه بوده و خرید و فروش ناشی از آن توانسته است رونق اقتصادی خوبی را برای کشور فراهم سازد.

این شیشه ها دوجداره علاوه بر تامین نور می توانند هم زیبایی بصری ساختمان را فراهم کنند و هم از آلودگی و گرد و غبار و نیز صدا ها کاسته و محیط را کاملا عاری از این پارامترها کند. این شیشه ها در رنگ های گوناگونی تولید می شوند و دراین میان تولید شیشه های دوجداره دودی برای پنجره ها امروزه بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است.

تجارت شیشه دو جداره نیز در کشور توسط تولیدکنندگان با رشد خوبی همراه بوده و این محصول می تواند با توجه به اینکه از هدر رفت انرژی مکان جلوگیری می کند می تواند در هزینه های گرمایش و سرمایی تاثیر به سزایی داشته باشد.

قیمت شیشه دوجداره

با توجه به نوسانات ارزی و شرایط اقتصادی امروزه قیمت شیشه دوجداره به صورت به روز در سایت ما قابل مشاهده بوده و شما می توانید با مراجعه به سایت ما از این قیمت ها مطلع شوید. شیشه های دو جداره معمولا از قرار گرفتن دو شیشه بر روی یکدیگر تولید می شوند و در هنگام تولید این شیشه ها باید توجه داشت که حتما شیشه یک اندازه باشند تا در موقع نصب به طور صحیح عایق بندی شود.

بعد از برش این شیشه ها در کارخانه ها باید اسپیسر هایی با ضخامت متناسب با آنها برش داده شود و ضخامت این ها بستگی به سایز پنجره دارد در مرحله بعدی تولید این پنجره ها مواد ضد رطوبت به این اسپسیرها تزریق می شود. و در پایان بین دو شیشه را از گاز آرگون پر می کنند و با استفاده از چسب های مخصوص شیشه دوجداره را کاملا دورگیری می کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.