خرمای کبکاب سعید صادراتی ایران

 خرمای کبکاب دشتستان از نظر اندازه مقداری درشت تر از خرمای کبکاب مابقی اماکن مانند خرمای کبکاب بهبهان است و همین امر باعث مشتری پذیری بیشتر آن در داخل و خارج از مرزهای کشور شده است.

خرما کبکاب هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر اقتصادی یکی از سودمند ترین خرماهای شناخته شده است. هر چه رطوبت خرما کبکاب صادراتی کمتر باشد نگهداری و انبار نمودن آن آسان تر و میزان تلفات آن کمتر می باشد. خرمای کبکاب به علت میزان رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک دسته بندی می شود و همین امر باعث سهولت نگهداری و انبار نمودن این نوع خرما می شود.

تقریبا ۲۵ هزار تن از خرمای کبکاب تولید شده در ایران در طول سال به خارج از کشور صادر می شود که این میزان حدودا ۱۰ درصد کل تولید این نوع خرما در کشور در سال است و مابقی در داخل کشور به مصرف می رسد. این اعداد و ارقام نشان دهنده این موضوع است که پتانسیل صادراتی این محصول در ایران بسیار بیشتر از میزان فعلی است که باید مورد توجه قرار گرفته و با تقویت زیر ساخت ها و همچنین برداشتن قوانین دست و پا گیر از سر راه تجار زمینه را جهت رسیدن به جایگاه صادراتی مورد انتظار در جهان فراهم نمود.

خرما کبکاب صادراتی ایران

خرمای کبکاب دارای دو نوع رطب و خارک است. وقتی که این خرما به خوبی رسیده باشد، رنگ قهوه ای تیره و در خارگ و رطب به رنگ زرد است. جوری که با دیدن آن هوس خوردن به سراغ شما می آید خرمای کبکاب یکی از خرماهای پرطرفدار است میزان رطوبت خرمای کباب حدود ۱۸ درصد است.

خرمای کبکاب مملو از ویتامین های A، B و C است که جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش انرژی مفید است. این خرما خاصیت ضد حساسیتی دارد که برای افراد مبتلا به آلرژی پیشنهاد می شود خرما کبکاب ارزش غذایی بالایی دارد و مملو از کربوهیدرات است تنها انرژی مورد استفاده در سیستم عصبی حفظ پروتئین بدن و جذب کلسیم و فسفر است.

خرما کبکاب ایران

خرمای کباب دارای آهن فراوان که موجب افزایش مقاومت و رشد بدن می شود و همینطور باعث یکنواختی رنگ پوست می شود انرژی موجود در خرما کبکاب ایران از پیری زودرس جلوگیری می کند، چون استفاده از این خرما از نفوذ رادیکال ها به بافت ها جلوگیری می کند خرمای کبکاب به کاهش و تعادل وزن کمک می کند، و موجب سلامت قلب است.

سلامت استخوان ها و مفاصل را تضمین می کند و برای عملکرد دستگاه گوارش و روده بسیار مفید است، از سرطان معده جلوگیری می کند حساسیت فصلی را کم می کند، و مفید برای بینایی و سلامت چشم است برای افرادی که کم خونی دارند بسیار مفید است یکی از تولید کننده های خرمای کبکاب استان بوشهر است.

خرمای کبکاب سعید

خرمای کبکاب همانگونه که گفته شد خرمای کبکاب سعید یکی از معتبرترین شرکت های بسته بندی و عرضه این نوع خرما می باشد که در زمینه صادرات هم فعالیت زیادی دارد. خرما های این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در بهترین بسته بندی ها و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند.

شایان ذکر است که خرمای کبکاب یکی از مهمترین خرماهایی است که در ایران تولید می شود که از نظر صادرات هم سود بالایی را نصیب صادر کننده می کند و سالیانه ارز زیادی از طریق صادرات این خرما به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و آمریکایی و حتی آفریقا وارد کشور می شود.

خرمای کبکاب سعید

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه عرضه خرما فعالیت می کند شرکت خرمای کبکاب سعید می باشد که در بسته های 700 گرمی و 1000 گرمی و … این محصول را وارد بازار می نماید.

این شرکت از سال 1365 شروع به فروش انواع خرما نمود و در سال 1382 محصولات خود را به فروشگاه های زنجیره ای عرضه کرد و در سال 1388 با ثبت برند مروارید سیاه با همین نام به فعالیت خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از برتربن برند ها در زمینه عرضه خرما می باشد که علاوه بر خرمای کبکاب انواع دیگری همچون خرمای پیارم فله، خرمای زاهدی، رطب مضافتی و .. را نیز در سراسر کشور عرضه می کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.