قیمت چکش بادی چرخشی سنگین

برای این که با چکش بادی و چکش برقی سنگین یک قسمت را تخریب کنید فقط نیاز است که دستگاه را روشن کنید و به صورت عمودی به آن نقطه ای که می‌ خواهید عمل تخریب روی آن انجام دهید فشار دهید دستگاه با ضربات پیاپی که به آن قسمت وارد می‌ کند باعث تخریب می‌ شود.

همانطور که از اسمش پیداست چکش بادی با نیروی باد کار می کند یعنی از نیروی باد برای تخریب یک محیط کمک می گیرد، دسته، پیستون یا سیلندر و قلم گیر اجزای تشکیل دهنده دستگاه چکش بادی هستند.

با توجه به مدل و اندازه، قیمت چکش بادی هم متفاوت است و هرچقدر که ویژگیها و کاربردهای این کالا بیشتر باشد قیمت چکش بادی هم بالاتر می رود. هر چقدر که این دستگاه وزن بیشتری داشته باشد به تبع قدرت بالاتری دارد و برای تخریب سازه های قدرتمند مناسب است.

تقسیم بندی این دستگاه تنها از روی وزنشان نیست بلکه این دستگاه ها از نظر ظاهری به دسته بندیهای مختلفی تقسیم می شوند که می توان به چکشهای بادی با مدل تک دسته دو دسته و عصایی اشاره کرد.

این چکش وزن زیادی دارد و به همین علت کسی که قرار است این وسیله را به دست بگیرد و با آن شروع به کار کند باید توانایی حمل و به دست گرفتن آن را داشته باشد چرا که در غیر این صورت فشار زیادی به کمر و ستون فقرات فرد وارد می‌ شود و ممکن است آسیبهای جدی ببیند و منجر به جراحت شود.

چکش بادی چرخشی

انواع چکش بادی در سایز و وزن و همچنین در انواع قلم چکش و قلم پیکور، در انواع متعدد ضربه ای و چرخشی در کارخانه های ایرانی با مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و مواد ساخته و عرضه و به فروش می رسد. از چکش برقی رونیکس برای انواع تخریبهای سبک و سنگین در حفاریها و استخراجها استفاده می شود، باید بگوییم چکش بادی برای کار و فعالیت خود نیاز به یک قطعه تامین کننده هوا ساز دارند تا با فشرده سازی هوا در خود و انتقال به سرمته، فشار و ضربه ایجاد شود.

چکش بادی چرخشی

انواع چکش بادی در وزنهای 12، 18، 24 و 28 تولید و عرضه می شوند و این دستگاهها قابلیت چرخش دارند و در سرعت و دور بسیار بالایی می چرخند، چکش بادی چرخشی قادر است سوراخهایی از قطر 30 تا قطر 50 را تا عمق 20 متر در سطوح سخت و سنگی ایجاد کند.

از انواع چکش چرخش بادی می توان در صنعت راهسازی، ساختمانی، متروسازی، معادن، تونل سازی و سد سازی به نحو احسنت و کاملا کاربردی استفاده کرد، این چکش در برندهای خارجی و ایرانی، در کیفیت و وزنهای مختلفی ساخته و عرضه می شوند.

جالب است بدانید اگر بخواهیم نوع برقی آن را با نوع دستی مقایسه کنیم متوجه سرعت عمل و انرژی و قدرت بالاتر نوع دستی می شویم که در زمان تخریب و استفاده در صنایع مربوطه متوجه این امر می شویم، به همین دلیل ما فروش بیشتری را در زمینه فروش چکش دستی بادی داریم.

چکش بادی سنگین

چکشهای بادی از لحاظ ظاهر به سه دسته تقسیم می شوند چکش بادی تک دسته، دو دسته و عصایی که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند چکش یک دسته برای عملیات سبک مورد استفاده قرار می گیرد و چکش دو دسته برای انجام عملیاتهای سنگین می باشد. این چکشها بهترین ابزار در حال حاضر می باشد که سرعت کار را بالا می برند و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانند عملیات سوراخ کردن یا تخریب را انجام دهند این چکشها بر اساس وزن شان و کارآیی که دارند به چکش بادی کوچک، چکش بادی سنگین و چک بادی سبک تقسیم می شوند.

چکش بادی سنگین

نمونه دیگری از چکشهای بادی، چکش بادی سنگین و اره نواری می باشد که در مقایسه با دیگر چکشها از وزن بیشتر و قدرت بالاتری برخوردار می باشند معمولا به چکشهایی با وزن ۳۲ کیلو به بالا، چکش بادی سنگین می گویند‌. این چکشها برای انجام عملیاتهای بزرگ مانند عملیات راه سازی، فاضلابهای شهری، پروژههای عمرانی و خطوط زیرزمینی برق و مخابرات، معادنهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

این چکشها از قطعات پیچیده ای درست نشده اند و ساختار کاملا ساده ای دارند اما می توانند در حفر چاه و تونلها نیز مورد استفاده قرار بگیرند در حال حاضر چکش بادی سنگین به وزن چهل کیلو جزو قدرتمند ترین چکشهای موجود در جهان می باشد که بسیار مورد استفاده در صنعت قرار گرفته است. خوشبختانه لوازم یدکی این چکشها در بازار موجود می باشد و شما می توانید به محض تخریب قطعات به مراکز معتبرخدمات پس از فروش مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.