قیمت دیگ بخار غذا فولادی

پس از آنجا که آب  یک سیال به شکل گاز  است و دارای درجه حرارت بسیار بالاتر از آب داغ است و انرژی جنبشی بسیار بلایی نیز دارد بسیار مورد توجه صنایع قرار گرفته است. از این انرژی در کارخانجات بسیار  به جهت به گردش درآمدن توربینهای محلی برای تولید الکتریسته استفاده می شود.

برخی صنایع نیز بشدت نیازمند انرژی گرمایی بالا برای پخت و پز و حرارت دهی هستند.

در صنایع گوناگون از جمله صنایع غذایی، دیگ بخار غذا یکی از اصلی ترین و مهمترین دستگاه ها است که آنها را در اندازه ها و ظرفیتهای مختلف می سازند تا در هنگام فروش و نیاز مشتری بتوانند نیاز او را تامین کنند.

این دیگها به خاطر داشتن درجه حرارت بسیار بالا نسبت به دیگر انواع دارای ویژگیها و کاربردهای بسیار فراوان است زیرا سرعت بهره وری را بسیار بالا می برد.

این دیگها که بسیار مدرن هستند از چندین گذرگاه و مشعل بسیار مناسب استفاده می کنند تا مقدار بسیار زیادی از انرژی داخل سوخت را به آب انتقال بدهند که همچنین آنها در این زمینه دارای کمترین اتلاف انرژی هستند. این دیگها بسیار با محیط زیست سازگار هستند و سوخت آنها به عوامل بسیار گوناگونی بستگی دارد تا انتخاب بشود.

بخار در درون این دستگاه ها به راحتی و با وزن کم از طریق لوله های دستگاه به بخشهای دیگر منتقل می شود.

قیمت خرید دیگ بخار

استفاده از دیگ بخار در صنایع مختلفی امکان پذیر می باشد و شما می توانید در نیروگاه های حرارتی، صنایع غذایی، صنایع دارو سازی، صنعت کاغذ، سالنهای رنگ و غیره از دیگ بخار استفاده نمود. این دستگاه با توجه به کاربردی که دارند دارای قیمت متفاوت می باشند و می توانید بر اساس کارایی که برای شما دارد آن را خریداری نمایید.

میزان ظرفیت و حجم مخزن این دیگ بخارها با یک دیگر متفاوت هستند و شما باید در زمان خرید به این مسئله توجه کنید.

قیمت دیگ بخار

در بازار انواع مختلف از این محصول موجود می باشد که قیمت دیگ بخار بنا یا دیگ بخار صنعتی بر نوع و استحکام آن متغیر می باشد. این دیگها دارای قطعات و لوازم گوناگونی می باشند که در زمان استفاده به دلیل مواد اضافی در آب امکان بروز رسوب وجود دارد و می بایست از لایه های رسوب در مخزن پیش گیری کرد.

برای این کار افراد متخصص آن را رسوب گیری می کنند و توسط اسید شستشوی کامل می دهند. بهتر است بعد از شستشو و قبل از شروع به کار مجدد تمام لوله ها و مخازن آن بررسی شود تا اگر ایرادی به وجود آمده آن را رفع نمایند. دیگهای بخار به دو صورت صنعتی و خانگی در بازار موجود هستند و شما می توانید بر حسب نیازتان آن را خریداری کنید.

این محصول دارای ابعاد و سایزهای مختلفی است که شما می توانید بر اساس میزانی که قرار است در آن غذا را طبخ کنید خریداری و مورد مصرف قرار دهید.

دیگ بخار فولادی

امروزه کاربرد و موارد مصرفی دیگ بخار در صنایع مختلف بسیار گستره شده که از پیش پا افتاده ترین کاربردهای آن می توان از سوناهای خانگی و همچنین عمومی عنوان کرد که نوع خورشیدی نیز از دیگر انواع آن است که در بقیه صنایع نیز اعم از تمیز کاری، تولید برق و غیره نیز کاربرهای بسیاری دارد.

در کنسرو کردن و منجمد کردن و خشک کردن مواد همچون کنسرو تن ماهی نیز بسیار کاربرد داشته و برای تخمیر یا حتی تقطیر نیز از آن استفاده می گردد. این دیگهای بخار از ورقه های آهنی تشکیل شده که در نهایت شکل آن به صورت یک ظرف در بسته است که اصطلاحا به آن یک مخزن بسته نیز گفته می شود.

دیگ بخار فولادی

از با اهمیت ترین تجهیزاتی که در موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد دیگ بخار فولادی می باشد که با گرمایی که از احتراق یک ماده سوختنی ایجاد شده و حاصل می گردد که از تبدیل حرارت ما بین آب و آتش انجام می پذیرد و بخار نیز از محصولات تولیدی این فرآیند است.

بر اساس یک استاندارد کلی باید جنس بدنه این دیگها از فولاد آلیاژی باشد که شامل کوره ها و دیگ آب گرم و همچنین دیگ آب داغ نیز می گردد که لازم است از آلیاژ فولادی باشد که برای ساخت مخزن تحت حرارت و فشار مخصوص است و بهره گرفته شود که برای جنس لوله های آن نیز از لوله های آتش خوار بهره گرفته می شود.

تیوبهای بویلر به شکل بدون درز هستند استفاده می شود که ظرفیت این دیگها نیز از 5000 تا 50000000 کیلو کالری بر ساعت تهیه شده اند که گفتنی است شامل دریچه انفجار و نیز دارای سیستم می باشند که جهت جلوگیری از انفجاراتی که ممکن است از اشتعال مشعل به وجود بیاید باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.