قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت مشکی

دستکشهای لاتکس یکبار مصرف همچون دستکش جراحی می توانند پودری یا بدون پودر باشند، این پودر مستقیماً از فرآیند تولید دستکش می آید، بنابراین یک مرحله اضافی برای حذف پودر از دستکش لازم است.

بنابراین دستکشهای پودری اغلب ارزان تر از دستکشهای غیرپودری هستند این پودر پوشیدن و درآوردن دستکش را آسان ‌تر می‌ کند، که این یک استدلال عالی است، اما این مضرات را نیز دارد که پس از برداشتن دستکش روی دستها باقی می ‌ماند و مهم‌تر از همه خطر آلودگی محیطی را به همراه دارد که در آن شما را تهدید می‌ کند.

لازم به ذکر است در رابطه با هزینه قیمت دستکش لاتکس مناسب بوده و افراد می توانند از آن استفادع داشته باشند دستکشهای لاتکس در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری آنها مورد قدردانی قرار می گیرند از مزایای دستکش لاتکس می توان به انعطاف پذیری و کشش، چسبندگی عالی حتی بر روی سطوح مرطوب، محافظت در برابر عفونتها و آلودگیها، محافظت در برابر برخی مواد شیمیایی و پوشش کرپ روی دستکشهای نساجی اشاره کرد.

از معایب دستکش لاتکس می توان به مقاومت بسیار ضعیف در برابر تماس با فرآورده های نفتی (روغن، بنزین، گریس و غیره) مانند نیتریل، خطرات آلرژی به پروتئین لاتکس و مقاومت کمتری نسبت به نیتریل دارد.

دستکش لاتکس اپی پرفکت

دستکش ونیل یکی از دستکش هایی است که در کارخانه تولید دستکش جراحی حریر ایران ساخته و تولید میگردد و از ماده ای مصنوعی به نام پی وی سی پلی ونیل کلرید ساخته می شود و البته این نوع دستکش ها هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند..

تفاوت عمده این دستکش ها با نیتریل لاتکس در این است که این دستکش وقتی از ان استفاده میکنی و متوجه ان خواهیم شد این است که این دستکش در مقایسه با ان دو کشسانی کمتری نسبت به انها داشته و دارد و همچنین این خاصیت کشسانی کمتر  باعث شده است که از ونیل در کار هایی که از دقت و ظرافت بالایی برخوردار می باشد استفاده نگردد و این دستکش در مواقع استفاده کاملا به دست نمی چسبد و دست در ان آزاد می باشد.

دستکش لاتکس اپی پرفکت

دستکش لاتکس اوپی پرفکت:بهتر است بدانید این نوع دستکش لاتکس اپی پرفکت از موادطبیعی تولید شده و دارای کشسانی بالای بوده واز انجای که این دستکش ضخیم نمی باشد جراحانی که در کار خود نیازی به لامسه بالای هستن مورد استفاده قرار میگیردو این نوع دستکش بخاط مواد طبیعی در تولید آن بکار رفته است در هنگام استفاده از ان دست دچار حساسیت و خارش می گردد. برای همین است که دستکش های که از مواد مصنوعی تولید شده است را جایگزین خوبی برای لاتکس ایجاد کرده اند.

دستکش نیتریل اوپی پرفکت: دستکش یکی از دستکش های هست که در کارخانه اوپیث پرفکت تولید می گردد و از ماده مصنوعی به نام اکریلونیتریل ساخته شده است دستکش های نیتری برای استفاده خیلی خوب در دست قرار میگیرند و در کار های که نیاز به حس لامسه وو دقت بالای می باشد مانعی ایجاد نخواهد کرد وی انی دستکش ها بخاط گران بودن شان مقرون به صرفه نیست.

دستکش لاتکس مشکی

شاید شما دارای یک پوست بسیار حساس می باشید و انتخاب دستکش برا شما بسیار دشوار باشد اکنون پیشنهاد ما به شما دستکش لاتکس مشکی و دستکش ارتوپدی می باشد که بسیار مناسب بوده و شما می توانید این محصولات را با درجه کیفی بالا از ما تهیه و خریداری کنید زیرا موادهای اولیه این دستکشها شگفت انگیز و با کیفیت بوده و همین امر به کیفیت خروجی این دستکشها می افزاید.

این دستکشها پس از تولید در بسته بندیهای بسیار شکیل و بهداشتی ای قرار می گیرند و به فروشگاه ها و داروخانه ها فرستاده می شوند.

دستکش لاتکس مشکی

شما در زمان استفاده از این دستکشها هیچوقت دستتان عرق نمی کند و می توانید در مدت زمان طولان و زیادی از آن استفاده کنید و در نظر داشته باشید که به علت وجود پلیمرهای با کیفیت و مناسب در ساخت این محصولات دستکش لاتکس مشکی یکبار مصرف از مقاومت بسیاری برخوردار می باشند و همچنین شما در طول استفاده از این دستکشها دستتان اذیت نخواهد شد.

برای تهیه ی انواع این دستکشهای لاتکس می توانید با پر کردن فرم موجود در سایت نسبت به خرید اقدام کرده و باکیفیت ترین نوع آن را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.