لیست قیمت خرید دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی کوچک در بازار داخلی ایران

خرید دستگاه اتوکلاو برای آرایشگاه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، از نمایندگی‌های معتبر این دستگاه در سراسر کشور تهیه کنید. آرایشگاه ها از جمله مکان‌هایی هستند که به صورت مستقیم با پوست و موی مراجعان خود در ارتباط هستند.

اگر تجهیزات آرایشگاهی به درستی استریل نشوند, قطعا این مکان عاملی برای انتقال آلودگی می‌باشد. از این رو استریل کردن تجهیزات پزشکی و آرایشگاهی مسئله ی بسیار مهمی است که باید آن را در نظر گرفت.

دستگاه اتوکلاو در مدل ‌های مختلفی ساخته شده است. و در دنیای زیبایی, پزشکی, صنعتی, آزمایشگاهی, غذایی و غیره کاربرد های بی شماری دارد. در واقع این دستگاه کار استریل و ضدعفونی کردن ابزارها و تجهیزات, در زمینه های مختلف را انجام می‌دهد. و آن‌ها را از وجود هر گونه میکروب و کثیفی پاک می‌کند.

آرایشگاه ها از مکان ‌هایی هستند که استفاده از اتوکلاو بزرگ در آن‌ها ضرورت دارد. افرادی که در این مراکز کار می‌کنند به صورت مستقیم با پوست و موی مراجعه کنندگان خود سر و کار دارند. و برای این کار تجهیزات و ابزارهای گوناگونی را استفاده می‌کنند.

در آرایشگاه های مردانه و یا زنانه ابزارهایی وجود دارند که در بین مراجعه کنندگان به صورت مشترک استفاده می‌شوند و طبیعی است که افراد در جستجوی قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی هستند تا با بهترین قیمت آنرا خریداری کنند. در نتیجه عامل بسیار مهمی در انتقال آلودگی‌ها و میکروب‌ها هستند. اینجاست که استفاده از یک دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی برای استریل و ضدعفونی کردن این تجهیزات به امری بسیار مهم تبدیل می‌شود.

اتوکلاو آرایشگاهی با تابش توسط لامپ‌ هایی که داخل آن‌ها وجود دارند, بر روی ابزارهای مختلف تابانده می‌شود و میکروب ‌های موجود بر روی این ابزارها را از بین می‌برد. لامپ ‌هایی که در این دستگاه ها وجود دارند از انرژی و قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دستگاه ها با برق شهری کار می‌کنند.

بسیاری از ابزارهایی که در آرایشگاه ها استفاده می‌شوند به ضدعفونی کردن احتیاج دارند. این ابزارها عبارت اند از: موچین, قیچی, برس و شانه, تجهیزاتی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شوند, تجهیزات مخصوص تتو, هاشور و اپیلاسیون, حوله و غیره.

خرید دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی

در بیمارستانها عموما برای ضد عفونی کردن زباله های عفونی یا استریل نمودن تجهیزات و مواد پزشکی و جراحی از این دستگاه ها بهره گرفته می شود یا در مراکز آرایشی و بهداشتی عموما شانه ها، دستگاه های اطلاح و رنگ مو و تجهیزات اصلاح و کاشت ناخن با این دستگاه استریل می شود به همین منظور کاربرد و موارد استفاده از این دستگاه ها به قدری بالاست که صحبت در خصوص آنها می تواند حتی تا چنین ساعت هم ادامه داشته باشد.

اما این دستگاه های چه ویژگیهایی دارند و برای تولید آنها از چه فرآیند و تکنولوزیهایی استفاده شده است اینها مواردی هستند که ما قصد داریم در ادامه به بررسی و شرح هر کدام از آنها بپردازیم.

خرید دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی

زمانی که نسبت به تهیه و خرید دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی  اقدام می کنید باید انتخاب کنید که چه نوعی از آنها می تواند برای شما حداکثر بازدهی و کارایی را داشته باشد اتوکلاوها دارای انواع مختلفی هستند که شاخص ترین و برجسته ترین نمونه های آنها شامل اتوکلاوهای معمولی و UV می باشد که هر کدام مزایا و ویژگیهای منحصر به خود را داشته و به شما ارائه می دهد.

شیوه فعالیت هر دو دستگاه یعنی نمونه های معمولی و UV مشابه همدیگر بوده و هر دو به استریل و پااکسازی تجیهزات آرایشی بدون استفاده از  مواد شوینده نانو می پردازند.

قیمت دستگاه اتوکلاو کوچک

دستگاه اتوکلاو دستگاهی است که برای استریلیزاسیون مواد و ظروف استفاده می شود. واژه ی اتوکلاو از دو بخش اتو و کلاو تشکیل شده است. اتو به معنای اتوماتیک و کلاو به معنای کلید می باشد. بنابراین دستگاه اتوکلاو، دستگاهی است که برای فرآیند استریل کردن (با استفاده از فشار بخار) بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

از این دستگاه در مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و میکرو بیولوژیکی و… بسیار استفاده می شود و از ملزومات این مراکز می باشد. همچنین، دستگاه اتوکلاو در فرآیند های صنعتی نیز کاربرد دارد که نیاز به فشار بسیار بالایی دارند.

دستگاه اتوکلاو بهترین وسیله است برای استریل کردن وسایل. وسایل و موادی که درون دستگاه قرار می گیرند، باید توان تحمل دما و حرارت بالا را داشته باشند تا در داخل دستگاه و تحت حرارت بالا، از بین نروند و خراب نشوند.

دستگاه اتوکلاو کوچک

لوازم و تجهیزات مختلف، مدت زمان مشخصی را با درجه حرارت های متفاوت در درون دستگاه اتوکلاو کوچک می گذازند تا استریل شوند. وسایل و لوازم، در دمای 160 درجه ی سانتی گراد، مدت زمان 2 ساعت و در درجه حرارت 171، مدت زمان 1 ساعت باید فرآیند اتوکلاو آرایشگاهی را پشت سر بگذارند.

این ابزارها به سه دسته ی بحرانی، نیمه بحرانی یا غیر بحرانی تقسیم می شوند.

ابزار بحرانی: منظور از ابزار بحرانی، ابزاری که با حفره ها یا بافت‌‌‌‌های استریل بدن در تماس هستند. در استفاده از این ابزار باید دقت داشته باشیم که همیشه استریل باشند. ازجمله مهم ترین این ابزارها، ابزار جراحی، کاتتر ها، پروپ‌‌‌‌های قلبی، لاپاروسکوپ و پروتزها می باشند.

ابزار نیمه بحرانی: مراد از این ابزارها، ابزارهایی هستند که با غشاء مخاطی، مجاری ادراری، دستگاه تناسلی یا پوست آسیب دیده در تماس و ارتباط هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.