قیمت آجر فشاری ساده قرمز

آجرهای فشاری از خاک رس، ماسه، سیلیس، مواد قلیایی و غیره تهیه شده اند که این موارد به بهترین شکل ممکن می توانند موجب ساخت اقسام مرغوبی از این آجرها شوند.

یکی از مواردی که تاثیر شایانی را بر قیمت آجر فشاری و آجر کف فرش می گذارد، مواد اولیه ای بوده که در قبل به آنها اشاره نموده ایم و لازم به ذکر است که وجود مقادیر فراوانی از این متریالها باعث شده تا آجرهای فشاری یا گری را با قیمت منصفانه ای تولید نماییم.

دیگر عاملی که همواره موجب شده تا قیمت آجر فشاری دچار نوسان شود، ارسال آن توسط وسایل نقلیه ایمن می باشد که مرکز ما در این زمینه نیز تمهیداتی قائل شده است تا شما بتوانید این آجرهای فشاری را با نرخهای مصوبی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که آجرهای فشاری از قطری مناسب برخوردار بوده و این مزیت را دارند که در هر میزان عمده که قصد تهیه آن را دارید، صادر شوند و همواره مشتریان نیز استقبال بی نظیری را نسبت به آن داشته اند. بسیاری از معمارانی که در صدد ایجاد یک بنایی به سبک تاریخی می باشند، می توانند این نمونه از آجرهای فشاری را سفارش نمایند و در خلق یک ساختمانی سنتی مبادرت ورزند.

آجر فشاری ساده

همان طور که در ابتدای مطلب نیز به شما گفته شد آجرهای فشاری انواع گوناگون و مختلفی را به جهت خرید و استفاده دارند که یکی از این نوعها آجر فشاری ساده است. و شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبری که در خصوص خرید آجر فشاری فعال هستند خرید خود را انجام دهید و توجه داشته باشید که این خرید را به جهت حساس بودن کار این آجر در ساختمان سازی از معتبر ترین مراکز موجود انجام دهید تا از نظر کیفیتی، اطمینان لازمه را داشته باشید.

آجر فشاری ساده

یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی ای که قیمت آجر فشاری ساده را از دیگر مصالح همچون آجر لفتون به جهت استفاده متمایز کرده است این است که آجرهای فشاری در برابر عواملی از جمله رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم عمل می کنند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها در نواحی مرطوب به طور زیادی استفاده کنند.

آجرهای فشاری از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است و در مقابله با دیگر آجرها بسیار مقاوم تر است و همچنین این مدل آجرها از نظر ظاهری شکلی شبیه به سنگهای معدنی و طبیعی دارند. و در خصوص نحوه محاسبه استحکام آجرها بایستی بدانید که اسحکام این مدل آجرها بر حسب چگالی آنها محاسبه می شود که در آجرهای فشاری این میزان چیزی بین 1500 تا 1600 کیلوگرم بر متر مکعب است.

ویژگی دیگری که آجرهای فشاری برای استفاده دارند این است که میزان جذب آب بسیار بالایی را دارند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها بتوانید در هر زمان از سال که مدنظرتان است استفاده لازم را ببرید.

آجر فشاری قرمز

در بیشتر ساختمانهایی که با استفاده از نمای ایرانی ساخته می شوند از آجر لفتون سوراخ فشاری قرمز مصرف می گردد که دارای کیفیت بالایی بوده و جلوه های منحصر به فردی به ساختمان می بخشد. توجه داشته باشید که استفاده از آجر یکی از مناسب ترین محصولات و مواد اولیه برای ساخت ساختمانهای ایرانی می باشد که کاملاً منطبق با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است و به عنوان محصولی سنتی و مقرون‌ به‌ صرفه مورد استفاده قرار می گیرد.

با به کار بردن این نوع آجر در ساخت نمای ساختمان می توانید جلوه ی منحصر به‌ فرد و سنتی به محیط منزل خود ببخشید استفاده از این محصول در فضاهای اداری و ساختمانهای مختلف این روزها از رواج بیشتری برخوردار شده است.

آجر فشاری قرمز

استفاده از آجر سوراخ دار و آجر فشاری قرمز برای بالا بردن استقامت و استحکام محیط از لزوم بالایی برخوردار است به علت وجود این سوراخها در بدنهاجر منات به میانه این محصول کرده و می تواند به خوبی باعث ایجاد قدرت و تحمل بالا در دیوار کرد. برای ساخت انواع دیوارهای حمال که وظیفه تحمل وزن ساختمان را به عهده دارند از این نوع آجر استفاده می شود و می تواند برای بالا بردن مقاومت ساختمان در برابر زلزله تاثیر گذار باشد.

این آجرها که برای نمای دیوار بیشترین کاربرد را خواهند داشت به صورت چند نما تشکیل می شوند که با توجه به ظرفیت و نیاز ساختمان و پروژه خود می توانید بهترین نمونه آن را انتخاب نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.