مشخصات لیمو ترش رنگی خارکل شیرازی

بهترین زمان برای کاشت این درخت در فصل بهار می باشد و باید در زمینی باشد که روزانه حداقل ۶ ساعت به صورت مستقیم نور خورشید به آن بتابد.

این نوع از مرکبات که دارای خواص درمانی بی نظیری می باشد، درمان تمامی بیماریهای عفونی بوده و در طب سنتی برای مصرف آن بسیار تاکید شده است.

بسیاری از شما در مجلات علمی از خواص درمانی لیمو ترش استرالیایی شیرازی مطالب بی شماری خوانده و بارها از پزشکان برای مصرف روزانه این محصول شنیده اید.

این نوع از محصولات در اکثر مواقع بدون هسته می باشند و ماندگاری بالایی نسبت به موارد مشابه خود و محصولات شهرهای دیگر دارند. بعضی از درختهای لیمو به صورت خود بارور هستند و بهترین مدل کاشت آن این است که دو درخت در کنار هم کاشته شوند مانند لیمو ترش شیرازی رنگی.

کاشت این درخت باید در روزهای گرم که دمای هوا بالای ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد انجام شود تا ثمره بالایی داشته باشد. کاشت این محصولات باید در زمینهایی انجام شود که زهکشی شده باشد و امکان یخ زدگی و خشک شدن خاک نباشد. فضای مناسب برای هر درخت لیمو، حداقل ۱۰متر مربع می باشد که بتواند به راحتی از نور خورشید بهره برده و از قدرت باروری خاک به نحو احسنت استفاده کند.

لیمو ترش خارکل

درخت لیمو ترش در مناطق گرمسیر کاشته می شود و این میوه انواع مختلفی دارد که خارکل گلخانه ای و لایم کوات از پرطرفدارترین آنها می باشد. این محصول علاوه بر خاصیت درمانی و دارویی که دارد به عنوان چاشنی و طعم دهنده در تهیه انواع نوشیدنی ها و غذاها استفاده می شود.

حداکثر رشد درخت لیموترش حدود ۴ متر است که باردهی آن در اواخر فصل پاییز و اوایل زمستان می باشد از ویژگی‌های بارز این میوه می توان به عطر و بوی بی نظیر آن اشاره نمود که با استشمام آن حس خوبی منتقل می شود و شکل ظاهری آن تقریباً به صورت بیضی است.

لیموترش خارگل

یکی از مرکباتی که در عرصه تجارت باعث ارزآوری بالایی می شود لیموترش خارکل بوده و نام دیگر آن خار کوتاه است و باردهی آن به صورت خوشه ای می باشد. هدف اصلی کاشت اکثر کشاورزان استفاده از آب لیمو ترش می باشد البته در آشپزی تمام قسمت های لیموترش استفاده می شود.

این محصول در از بین بردن لک صورت تاثیر بسزایی دارد و باعث شفافیت پوست می شود بدین ترتیب شما می توانید از آب لیمو ترش به عنوان ماسک استفاده کنید به طوری که آب لیمو ترش تازه رو می گیرید و با یک پنبه آن را به صورت خود میزنید و بعد از مدت ۳۰ دقیقه صورت خود را با آب سرد می شویید و با تکرار این کار در طول هفته معجزه آن را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات لیمو ترش

امروزه در بازار داخلی فروش لیمو ترش شیرازی آن هم به صورت رنگی زیاد شده است به همین دلیل این محصول به صورت فله و عمده در بسته بندی به فروش می رسد همچنین مشخصات آن بر روی بسته بندیهای انجام شده درج می شود تا مشتری بتواند اطلاعات آن را قبل از خرید بدست بیاورد.

برخی افراد برای تهیه لیمو ترش از یک لیموی خاص نیز استفاده می کنند که مناسب ترین بهترین نوع لیمو برای لیموی عمانی، لیمو مکزیکن لایم می باشد زیرا این محصول به صورت بیضی شکل در سایزهای مختلف می باشد به همین دلیل برای تولید لیمو عمانی از این نوع لیمو استفاده می شود، همچنین این دسته از لیموها پوستی بسیار نازک و صاف دارند.

مشخصات لیموترش

محصولات لیمو ترش بسیار در بازار زیاد شده است که مشخصات لیمو ترش ها با هم متفاوت است، یکی از محبوب ترین نوع آن لیمو ترش شیرازی می باشد که این محصول به صورت رنگی در بازارهای کشور موجود است، همین مسئله سبب شده افراد سودجو از این فرصت استفاده کرده و لیمو ترشهای بی کیفیت را با نام لیمو ترش شیرازی به فروش برسانند که اکثر افراد بعد از خرید کردن این نمونه از محصول دچار حالت تهوه، سرگیجه و انواع دیگر بیماریها نیز شده اند زیرا همان طور که لیمو ترش دارای خواص زیادی است، لیمو ترش بی کیفیت بسیار برای بدن مضر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.