جلاسنج برای ظروف مسی سیاه قلم مدرن

روش دیگری برای سفید کردن ظروف مسی وجود دارد که آن استفاده از سرکه سفید و نمک می باشد به این صورت که اول نمک را بر سطح ظروف مسی بریزید چند دقیقه صبر کنید و در مرحله بعد سرکه سیب را بریزید و دوباره نمک بریزید چند دقیقه صبر کنید و سپس ابر را بر روی آن کشیده و در نهایت آن را با آب بشویید تا سفید شود.

یک روش دیگر به نام لیمو و نمک می باشد که در مرحله اول نمک را بر روی لیمو ریخته و لیمویی که به نمک آغشته شده را به ظروف مسی سیاه قلم بمالید تا سفید شود و در آخر ظرف را با دستمال نخی یا حوله پاک کنید انقدر لیمو را بر روی ظرف بکشید تا سیاهی ظرف از بین برود.

روش دیگر سرکه و جوش شیرین است اول جوش شیرین و سرکه را با هم قاطی کنید مواد را تا حدی که حبابی موجود نباشد با هم قاطی کنید و مرحله بعد خمیرتان که آماده شد چند دقیقه صبر کنید و در آخر حوله را بر روی ظرف مسی بکشید و آن را تمیز کنید.

انواع مختلفی از روشهای سفید شدن ظروف مسی سیاه شده را برایتان ارائه می دهیم.

یک روش جوش شیرین و لیمو می باشد که در ظرفی جوش شیرین و لیمو ترش شیرازی را مخلوط کرده و خمیری که به دست می آید که آن را بر روی ظرف مسی کشیده و در آخر با حوله آن را پاک و تمیز کنید. برای سفید شدن و برق انداختن داخل ظروف مسی می توانید آن را به مراکز مخصوصی که این کار را انجام می دهند بدهید یا خودتان از این مراکز براق کننده که فلزات را برق می اندازد را تهیه کنید.

برای استفاده از براق کننده مقداری براق کننده را بر روی پنبه ریخته و پنبه را داخل ظرف مسی کشیده تا سیاهیها به پنبه منتقل شود.

جلا دهنده ظروف مسی

همانطور که می دانید ظروف مسی و قابلمه مسی جدید از قدیم الایام جزء ظروف پرطرفدار بوده است و بیشتر خانوم ها از انواع ظروف مسی به سبب زیبایی و گرمایی که رنگ به خانه ها می دهد استفاده می کنند نیاز به جلا دهنده دارد. روش های خانگی زیادی هم برای جلا دادن به ظروف مسی وجود دارد که ما در ادامه متن به بررسی آن خواهیم پرداخت، در ادامه با ما همراه باشید.

جلاسنج برای ظروف مسی

یکی از دغدغه های خانوم های خانه دار امروزه این شده است که ظروف مسی و میوه خوری مسی خود را چگونه سفید کنیم مجموعه ما در راستای همین هدف برای شما جلاسنج برای ظروف مسی تهیه کرده که شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید و ظروف مسی خود را مثل روز اول براق و درخشان کنید.

ظروف مسی به سبب اینکه جزء محصولات پرطرفدار و همچنین قدمت دار هستند افراد زیادی در اقصی نقاط جهان راغب به خرید آن ها هستند. به سبب این موضوع مجموعه ی ما توانسته تا به امروز در امر صادرات این محصول موفق عمل کنند و سالانه حجم بالایی از این محصول را به کشور های همجوار صادر می شود.

کاربرد و مصارف ظرف مسی

همان طور که قبلا اشاره شد ظرف مسی و ظروف نقره تبریز کاربرد و مصارف گوناگون دارد که از تزئین خانه گرفته تا جهت پخت و پز مورد مصرف همگان قرار می گیرد. البته در صورتی که جهت تزئین خانه از این ظروف استفاده می کنید توصیه می کنیم از ظروف مسی نگارگری شده و فیروزه کاری شده استفاده نمایید تا زیبایی دو چندانی را برای شما به ارمغان آورد.

ظروف مسی مدرن

در حال حاضر انواع ظروف مسی مدرن و ظروف کریستال مدرن در بازار موجود است که برای پذیرایی از میهمانانتان بسیار کاربرد دارد، یکی از این ظروف، ست پذیرایی است که پاسخگوی یک میهمانی شکیل می باشد. این ست تشکیل شده از بشقاب و پیش دستی، ظرف آجیل خوری و میوه خوری، پارچ آب و لیوان، سینی، جعبه ی نگهدارنده ی قاشق، چنگال و چاقو و غیره می باشد.

این ظروف مدرن به صورت ساده و صیقل داده شده و یا قلم زنی شده در دسترس است که هر کدام از قیمتهای متنوعی برخوردار هستند و مصرف کننده بر اساس نیاز و سلیقه ی خود نسبت به انتخاب و خرید آنها اقدام می نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.