فروش فوق العاده در بازار صنعت ساختمان فتوحی

در این جشنواره که هرسال فقط یکبار اتفاق می افتد اقلام بیشماری با تخفیف های فوق العاده و متنوع عرضه می شوند به نحوی که تمامی افراد هم بتوانند از آن استفاده نمایند.

بدون شک باتوجه به افزایش قیمت ها در حوزه های مختلف، در بازار صنعت ساختمان نیز افراد مرتبط، با گرانی و کاهش قدرت خرید مواجه هستند.

اما در بازار صنعت ساختمان فتوحی که با زیربنای ۱۸۰۰۰ مترمربع، یکی از بزرگترین هایپرهای ساختمانی در سطح کشور می باشد، مشتریان می توانند با قیمت های کاملا رقابتی و همچنین تنوع محصولات بی نظیر اقدام به خرید نمایند.

شرکت رادمان تجارت البرز علاوه برآنکه خود به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در سطح کشور به شمار می رود و در بازارهای بین المللی نیز حضوری فعال دارد در بازار صنعت ساختمان فتوحی با ارائه محصولات متنوع ساختمانی نظیر ( کاشی و سرامیک، کالاهای بهداشتی ساختمان، شیرآلات، گاز رومیزی، هود، سینک، جکوزی، درب ضدسرقت و ...) در استان البرز پیشرو بوده و با فراهم آوردن شرایط فوق العاده سعی بر بهبود فضای کلی صنعت ساختمان و همچنین افزایش قدرت انتخاب و خرید برای تمامی اقشار جامعه دارد.

از همین رو، جشنواره فروش فوق العاده با آنکه فقط یکبار در سال برگزار می شود، می تواند بخش وسیعی از مخاطبان را دربر گیرد تا همه بتوانند ازین تخفیف ها استفاده نموده و نسبت به اجرا و یا تکمیل پروژه های ساختمانی خود در هر سطحی اقدام نمایند.

صنعت ساختمان

بازار صنعت ساختمان فتوحی با رویکردی جدید در حوزه صنعت ساختمان توانسته است بخش وسیعی از سهم بازار این حوزه را ازآن خود نماید و همه این موفقیت ها را مرهون اعتماد همیشگی مشتریان خود می داند و در تلاش است تا با بهبود خدمات رسانی فارغ از مبحث خرید، فضایی آرام و دلنشین را برای تمامی مشتریان فراهم آورد.

شعبه مرکزی  بازار صنعت ساختمان فتوحی، در استان البرز، کرج، بلوار پیام(جاده قزلحصار)، ابتدای خیابان میثم 2 واقع شده است.

صنعت-ساختمان

تیم پشتیبانی آن با شماره تماس 34115-026 آماده شنیدن صدای گرم مخاطبان خود هستند تا با استفاده از پیشنهادات و انتقادهای سازنده، تجربه بهتری را در اختیار ساکنین استانهای البرز، تهران و به زودی تمامی هموطنان قرار دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.