دیجی‌کالا بیزینس به استان‌های کشور سفر می‌کند

 این پلتفرم آنلاین فروش سازمانی با برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات ضمن توجه به ارزش مشتری محوری و ارتباط مستقیم با عمده‌فروشان به شهرهای مختلف سفر کرده و افراد را با روشی آسان و مطمئن برای تامین کالای مورد نیازشان آشنا می‌کند.

دیجی‌کالا بیزینس که برای رفع نیاز و تسهیل فرآیند خرید عمده سازمان‌های بزرگ، شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط و عمده‌فروشان در سراسر کشور راه‌اندازی شده، با هدف شفافیت قیمت، خرید دست اول، ارائه قیمت کف بازار و خرید بدون محدودیت، به نقاط مختلف کشور سفر کرده و با همین رویکرد درشهرهای کرج، تبریز، رشت، مشهد، اصفهان، شیراز و تهران حضور پیدا می‌کند.

در این سفر همکاران فروش دیجی‌کالا بیزینس به معرفی مزیت‌های این پلتفرم به فروشندگان عمده موبایل و کالای‌الکترونیک در شهرها پرداخته و در ادامه فروشندگان در صورت تمایل می‌توانند در سایت ثبت‌نام و ثبت سفارش کنند تا از این طریق از مزیت‌ها و تسهیلات متعددی که برای این گروه از مخاطبین دیجی‌کالا بیزینس پیش‌بینی شده استفاده کنند.

از چه زمانی و با چه هدفی شروع به کار کرد؟

به طور کلی دیجی‌کالا بیزینس از آذر ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد تا راهکاری هوشمند برای چالش‌های خرید سازمانی باشد. فرآیند خریدهای سازمانی اغلب با مشکلات بسیاری روبرو هستند، صرف نظر از زمانبر بودن آن‌ها، نوع نیاز و رفتار خرید کسب‌و‌کارها با مشتریان خرد متفاوت است، دیجی‌کالا بیزینس ضمن اهمیت به این موضوع، با هدف بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخ به این چالش مهم در کسب‌و‌کارها متولد شد.

DK-B2B (2)

این پلتفرم برای مخاطبین خود مزیت‌ها و تسهیلات متعددی پیش‌بینی کرده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

تخفیف پلکانی: با توجه به اینکه سازمان‌ها خرید خود را به صورت عمده انجام می‌دهند، در دیجی‌کالا بیزینس برای آن‌ها در چند سطح و به صورت پلکانی تخفیف‌هایی پیش‌بینی شده است. به بیان بهتر، اگر سازمانی بتواند نیازهای آتی خود را پیش‌بینی کند، می‌تواند هوشمندانه با افزایش حجم سفارش خود از بهترین قیمت و تخفیف ممکن بهره‌مند شود.

روش‌های پرداخت منعطف و متنوع: بسیاری از سازمان‌ها برای خرید عمده خود از روش‌های پرداخت مستقیم آنلاین استفاده نمی‌کنند، در نتیجه شاید نتوانند از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنند. دیجی‌کالا بیزینس به این نیاز سازمان‌ها فکر کرده و علاوه بر پرداخت آنلاین، روش‌های پرداخت متنوعی نظیر، پرداخت اعتباری، انتقال حساب به حساب، حواله شبا و چک بانکی را ارائه می‌کند.

تحویل کالا در سراسر کشور: برخورداری از توان لجستیکی دیجی‌کالا یکی از مزیت‌های مهم دیجی‌کالا بیزینس برای تحویل سفارش‌های عمده سازمانی است. فرقی نمی‌کند کسب‌و‌کار شما در کدام استان یا شهرستان باشد. در هر نقطه از کشور که باشید، می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در مقصد مورد نظر یا همان محل شرکت، کالا را تحویل بگیرید.

DK-B2B (1)

این پلتفرم قصد دارد با ارائه محصولات متنوع در یک بستر مناسب و امن، تجربه خریدی مطمئن را برای سازمان‌ها به وجود آورد. از این رو با هدف شفاف‌سازی و ارائه فاکتورهای رسمی معتبر در کنار ارسال سریع و مطمئن و تخفیفات پلکانی، در کنار سازمان‌ها و شرکت‌ها ایستاده تا با خیالی آسوده خرید‌های عمده خود را انجام دهند.

دیجی‌کالا بیزینس هم‌اکنون از طریق وب‌سایت  http://www.digikalabusiness.com/در دسترس کاربران است. در این سامانه، سازمان‌ها می‌توانند با حداقل زمان و هزینه، تمامی کالاهای مورد نیاز خود را از میان برترین تامین‌کنندگان به صورت یکجا تهیه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.