خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی

استان مازندران یکی از این زیبایی‌های شمالی کشور به حساب می‌آید که خود شهرهای چشم‌نواز، زیبا و با طبیعت‌های بکر و بی‌نظیری دارد و رویان یکی از همین شهرها است.

برای بهره بردن از یک طبیعت بکر و زندگی در یک محیط رویایی ما به شما خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی را پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین آپارتمان رویان مازندران

گروه ساختمانی ری‌روبی با مدیریت سیدامیرعباس صفوی یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و لوکس‌ترین ساختمان‌های شهر رویان مازندران را ساخته و تلاش کرده است تا برای اجرای پروژه چشم‌نواز شهر رویان تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال وظیفه اجتماعی خود نسبت به شهر محل فعالیت را انجام داده باشد.

ری‌روبی با بهره‌گرفتن از بهترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین متریال‌های روز دنیا یک اثر ماندگار خلق کرده است که در ادامه به معرفی اجمالی برخی از متریال‌های به کار رفته در آپارتمان رویان مازندران می‌پردازیم.

امنیت سازه‌های ری‌روبی در مقابل سیل و زلزله

گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به حساسیت بالای خود نسبت به آرامش خاطر مشتریان و همچنین برای بالا بردن امنیت سازه‌های خود از بهترین بلوک سیمانی سبک با برند لیپر استفاده کرده است که از جمله ویژگی‌های مهم این بلوک سیمانی می‌توان به عایق صوت و حرارت، مقاومت در برابر آتش و همچنین کاهش آسیب‌پذیری ساختمان‌ و ساکنین در برابر انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اشاره کرد.

بهترین آسانسور در ری‌روبی

یکی دیگر از بخش‌های مهم و کلیدی هر ساختمان آسانسور است که به منظور حفظ امنیت و راحتی ساکنان از بهترین آسانسور در ری‌روبی استفاده شده است. گروه ساختمانی ری‌روبی برای بالا بردن کیفیت و آرامش خاطر ساکنین از بهترین برند آسانسور یعنی فوجی (FUJI) و همچنین برای امنیت بیشتر ساختمان از پنل‌های آسانسور شرکت مدیا (MEDIA) استفاده کرده است.

از طریق روش‌های مختلف با گروه ری‌روبی در ارتباط باشید تا به کمک کارشناسان متخصص، در تمام طول شبانه روز از مشاوره رایگان بهره ببرید.

حس امنیت با بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند

با خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی؛ امنیت و آرامش خانواده که یکی دیگر از اولویت‌های مهم این گروه ساختمانی است را به همراه خواهید داشت. باتوجه به حساسیت ری‌روبی نسبت به این موضوع در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل هوشمند استفاده شده در آپارتمان شهر رویان مازندران عبارت است از: ثبت اثر انگشت، ثبت رمز ورود، ثبت ریموت کنترل، ثبت کارت و تگ، کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری و قابلیت اتصال به  Gateway

توجه به زیبایی و بهینه‌سازی انرژی

یکی از المان‌های چشم‌نواز و زیبای هر خانه‌ای کابینت‌ها هستند و ری‌روبی به همین منظور از زیباترین و جدیدترین مدل کابینت لوکس AGT استفاده کرده و همچنین باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان خود و به منظور بهینه‌سازی انرژی واحدها، راحتی و ایمنی مشتریان و زیبایی، برند روتو (Roto)  آلمان را برای یراق آلات درب و پنجره انتخاب کرده است.

در سایر بخش‌های ساختمان لوکس رویان نیز به منظور آسودگی خیال از خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین متریال‌ها استفاده شده است.

روف گاردن زیبا با امکانات ویژه و منظره جذاب

با خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی شما می‌توانید از روف گاردن زیبا و چشم‌نواز این پروژه بهره ببرید. روف‌ گاردن جذابی که با امکانات ویژه و خاص و منظره فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر این خرید را برای شما لذت بخش می‌کند.

علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای تفریحی، از نکات بسیار مهم استفاده از روف‌گاردن در پروژه رویان می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق جذب گرما به جای بازتاب آن و تامین عایق طبیعی برای ساختمان،‌ هزینه‌های انرژی کاهش می‌یابد. براساس مطالعه‌ای که توسط شورای ملی تحقیق کانادا انجام شده‌است، یک سقف سبز وسیع می‌تواند نیازهای انرژی تابستان را تا بیش از ۷۵ درصد کاهش دهد.

شمال

دفترچه فنی ساختمان‌های ری‌روبی

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده باید به دفترچه فنی ساختمان نیز اشاره کرد. از ویژگی‌های بسیار جذاب تمام پروژه‌های گروه ساختمانی ری‌روبی که با خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی نیز از آن بهره‌مند خواهید شد؛ دفترچه فنی ساختمان است. در این دفترچه شما تمام مشخصات و اطلاعات مربوط به ساختمان اعم از متریال‌های به‌کاررفته، تمام پلان‌ها و طراحی‌ها و موارد اجرایی در ساختمان را در اختیار خواهید داشت.

درباره شهر رویان مازندران

شهر رویان مازندران با نام قدیمی «علمده» در غرب استان مازندران و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و باتوجه به اینکه در بین شهرهای نور و نوشهر قرار گرفته از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی مشترک این دو شهر برخوردار است و با برخورداری از جنگل‌های انبوه و سرسبز این شهر به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی تبدیل شده است که همین امر سبب اقبال افراد برای خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی شده است.

استفاده از هوای مطبوع و سالم و زندگی در طبیعت بکر یکی از ویژگی‌های مهم و جذاب خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی است. تنوع گونه‌های گیاهی و درختان بسیار زیاد و متعدد بودن محصولات کشاورزی یکی دیگر از مشخصه‌های مهم و جذاب خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی است. از جمله محصولات متعدد و متنوع این شهر زیبا می‌توان به انواع برنج، گردو، سیب، کیوی، پرتقال، عسل، هلو، روغن، کلزا و انواع سبزیجات اشاره کرد.

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر شد، این شهر از نظر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی نیز بسیار قابل توجه است و همین امر نیز سبب جلب توجه بسیاری از هموطنان و مردم سایر کشورها شده است که از جمله این مناطق زیبا و بکر می‌توان به پارک جنگلی رویان، آبشار پری او یا آب پری، آبشار حرام او، پارک جنگلی کشپل، کلیسای مقدس آنتوان، آبشار کپ و مجتمع تفریحی رویان اشاره کرد و شما به راحتی با خرید بهترین آپارتمان رویان مازندران از ری‌روبی می‌توانید از تمام این امکانات گردشگری و تفریحی زیبا بهره‌مند شوید.

گردشگری

دریافت مشاوره و ارتباط تلفنی با متخصصان ری‌روبی

گروه ری‌روبی از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی کار خود را در ایران به عنوان همکار و شریک تجاری معتبرترین برندهای اروپایی در حوزه ساخت و ساز و همچنین به عنوان سرمایه گذار و مجری در پرژه‌های ساختمانی خود را معرفی کرده است و از زمان تاسیس تا به امروز در این حوزه فعالیت مستمر دارد.

ری‌روبی تلاش می‌کند به کمک مهندسین و طراحان به نام، پروژه‌های خود را با کمک به‌روزترین و حرفه‌ای‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات، روش‌ها و با استفاده بهترین متریال وارداتی در تمام حوزه‌های طراحی، ساخت و فروش در بازار ارائه نماید. این شرکت یک نشان تجاری مدرن و به‌روز از کشور اسپانیا در ایران است که این ویژگی در کنار بهره‌مندی از بهترین معماران ایرانی، برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های مبتنی بر دانش‌محوری و اخلاق‌مداری ری‌روبی را از دیگر شرکت‌های ساختمانی در ایران متمایز می‌کند.

ری-روبی

شما می‌توانید با بازدید از وب‌سایت WWW.REYRUBI.COM  یا صفحه اجتماعی به آدرس reyrubi.residence  از آخرین خدمات و مطالب گروه ری‌روبی دیدن کنید و همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۷ یا شماره ۰۹۱۲۲۸۰۰۰۴۱ تماس گرفته و با کارشناسان ری‌روبی در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.