۳ روش تبلیغات با کمترین هزینه و بهترین اثر برای بیزینس شما

این بیشتر دیده شدن هم کمک می‌کند تا رشد را با سرعت بیشتر و موثرتری تجربه کنید. باوری که در این زمینه وجود دارد آن است که هزینه‌های تبلیغات زیاد بوده و همین موضوع باعث شده است افراد زیادی ترجیح دهند این بخش را حذف کنند. در صورتی‌که این مسیر اشتباه است و در مدت کوتاهی متوجه خواهید شد که این قدم چه آسیبی به کسب‌وکار شما خواهد زد.

اگر در ابتدای مسیر کسب‌وکار خود هستید و بودجه زیادی برای بخش تبلیغات ندارید نگران نباشید. درست است که اسم تبلیغات با هزینه بالا گره خورده اما راه‌هایی نیز هستند که کم‌هزینه بوده و به دیده شدنتان کمک می‌کند. مخصوصاً زمانی که کسی شناختی از شما و کارتان ندارد این کار باعث می‌شود تا ریسک کمتری را متحمل شوید و کار هم به‌درستی پیش برود.

در ادامه از سه راهی خواهیم گفت که به شما در مسیر تبلیغات کمک بزرگی می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید کار خود را به افراد بیشتری نشان دهید و خود را حرفه‌ای‌تر معرفی کنید. پس این سه مورد را بخوانید تا گزینه‌ای که با کار شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کنید و کار خود را رشد دهید.

بج سینه؛ راهی برای متمایزسازی کارکنان سازمان شما

بج سینه؛ راهی برای متمایزسازی کارکنان سازمان شما

یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در چشم مشتریانتان ارزش بیشتری داشته باشید ساخت بج سینه است. این محصول از آن دسته مواردی است که می‌توان لوگو یا طرح دلخواه از کسب‌وکار خود را روی آن طراحی کرد و در اختیار کارکنان قرار داد تا بر روی لباس مانند کت یا مقنعه خود آویزان کنند. البته آن را با سنجاق سینه یا گل سینه هم می‌شناسند.

شرکت‌های بسیاری این مورد را تهیه کرده و به کارمندان خود می‌دهند تا یک‌نواختی خاصی سازمانشان را در بر بگیرد. این موضوع به ظاهر ساده می‌تواند سبب شود که مشتریان برای شما و شرکتتان ارزش بیشتری نسبت به سایر رقبا قائل باشند. همینطور این کار علاوه بر زیباسازی ظاهر لباس کارمندان به آن‌ها احساس بهتری نیز می‌دهد و سبب می‌شود انرژی بیشتری پیدا کنند تا به کار خود برسند.

بج سینه انواع مختلفی دارد؛ برخی از آن‌ها از فلزهایی مانند برنج ساخته می‌شوند اما مورد دیگری هم هست که به پیکسل معروف هستند که از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شوند. علاوه بر این‌ها، چرم و پارچه نیز از مواردی هستند که در تولید آن به کار گرفته می‌شوند. استفاده از سنجاق سینه باعث می‌شود تا کارکنان تعلق خاطر بیشتری به برندی داشته باشند که برای آن کار می‌کنند.

چاپ روی لیوان سرامیکی؛ همراهی برای روزمرگی

چاپ روی لیوان سرامیکی؛ همراهی برای روزمرگی

برخی اوقات که تصمیم می‌گیرید تا به دیگران هدیه دهید توجه به این‌که در آن نشانی از شما باشد بسیار به کارتان کمک می‌کند. از مسیرهایی که شما می‌توانید برای بیشتر دیده شدن خودتان از آن استفاده کنید می‌توان به چاپ روی لیوان سرامیکی اشاره کرد. این مورد کاربردی بوده و استقبال افراد از آن زیاد است. همین سبب می‌شود تا آدم‌های بیشتری با شما آشنا شوند و فروش و مشتریانتان افزایش پیدا کند. زیرا لیوان جزئی از زندگی روزمره افراد است و می‌توان گفت از مواردی به حساب می‌آید که افراد روزانه با آن سروکار دارند

در این روش، شما می‌توانید لوگوی کسب‌وکار خود را با لیوان‌های سرامیکی ترکیب کنید و به افرادی که به نوعی با شما در ارتباط هستید هدیه دهید. لیوان به دلیل استفاده زیادی که در زندگی روزمره دارد بیشتر جلوی دید افراد است و همین باعث می‌شود که لوگوی شما برای افراد آشناتر به نظر بیاید.

شما می‌توانید از مدل‌هایی که موجود هستند یک نمونه را انتخاب کنید و طرح خود را به گروه طراح ارائه دهید. سپس هر تعدادی را که مایل هستید سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی آن لیوان‌ها با طرح نهایی دلخواه شما آماده شوند و آن را به افرادی که می‌خواهید هدیه دهید. حتی می‌توانید از آن در دفتر خود استفاده کنید یا برای هر فرد، لیوان با طرح دلخواه آن سفارش دهید تا در هنگام حضور آن در شرکت از آن استفاده کنند.

ساخت مهر؛ راهی برای اعتباربخشی به قراردادهای شما

ساخت مهر؛ راهی برای اعتباربخشی به قراردادهای شما

یکی از کارهایی که به شما کمک می‌کند تا مشتری بیشتری داشته باشید آن است که این افراد دفعات بیشتری در معرض لوگو و نشان کسب‌وکارتان قرار بگیرند. ساخت مهر از راه‌هایی است که با آن می‌توان نماد کسب‌وکار خودتان را در پای قراردادها و موقعیت‌های مختلف بزنید تا اعتبار آن بیشتر شود. بنابراین، برای دیده شدن لازم نیست که قدم‌هایی بردارید که بزرگ باشد و از نظر مالی پرهزینه باشد. این کارهای به ظاهر کوچک می‌تواند سبب شود که شما از رقبای خود تمایز شوید. مخصوصاً این مورد در شرایطی که هیچ‌کس شناختی از شما ندارد می‌تواند یک گزینه بزرگ به حساب بیاید و به رشد کارتان کمک کند.

مهرها مدل‌های مختلفی دارند و مهر لیزری و ژلاتینی دو مورد از آن هستند که تقاضای بالایی برای آن‌ها وجود دارد. هر کدام از این دو مزیت‌هایی دارند که سبب می‌شود افراد به دلخواه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. مهر ژلاتینی خوش‌قیمت بوده و همین روی تصمیم افراد اثر می‌گذارد و باعث انتخاب آن توسط کسب‌وکارهای مختلف می‌شود. برخی اوقات نیز لوگو و طرح دلخواه شما دارای خطوط ظریفی است که در این حالت مهر لیزری گزینه مناسبی به حساب می‌آید و می‌تواند آن را به زیباترین شکل به کاغذ منتقل کند.

ثبت سفارش در تهران دیزاین تنها با یک تماس

شما می‌توانید برای سفارش هر سه گزینه تبلیغاتی بالا با تهران دیزاین تماس بگیرید. این گروه به‌صورت آنلاین و حضوری پذیرای شما هستند تا همراهتان در تبلیغات باشند. این گزینه‌هایی که در بالا معرفی کردیم تنها موارد برای تبلیغات نیستند و شما می‌توانید از این مجموعه بخواهید تا موردهای دیگری را نیز به شما معرفی کنند. کافی است با این گروه تماس بگیرید تا شما را به‌درستی راهنمایی کنند تا گزینه‌ای را انتخاب کنید که با کسب‌وکار شما هم‌خوانی بیشتری دارد و کمک بزرگ‌تری به شما کند. گروه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را در این زمینه آغاز کرده است و پذیرای شما است تا بتوانید محصولات دلخواه خود را سفارش داده و تحویل بگیرید. تمام تلاش تهران دیزاین آن بوده است که با قیمت مناسب و در زمان سریع کار دلخواه شما را آماده کند. زیرا رضایت مشتری نکته‌ای بوده است که این گروه به آن اعتقاد دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.