پلاتینر؛ مقرون به صرفه‌ترین درمان دردهای عضلانی و آسیب‌های کمر

 کمربند پلاتینر با کاهش التهاب و خونرسانی به بخش‌های مختلف، در درمان برخی از انواع دیسک کمر نیز موثر است. کمربند UIC پلاتینر علاوه بر اینکه تنها با چند جلسه استفاده، درد شما را کاهش می‌دهد؛ حس لذت‌بخش ماساژ گرفتن را نیز به شما هدیه می‌دهد. Platiner از سه تکنولوژی UIC که تکنولوژی روز اروپا و آمریکای شمالی است بهره می‌برد.

نتایج تکنولوژی UIC در علم پزشکی آنقدر درخشان بوده که استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است.

فواید پلاتینر

تاثیر کمربند پلاتینر در موارد زیر، ثابت شده است:

  • تقویت عضلات

  • بهبود گردش خون

  • کاهش تورم

اعجاز UIC  

UIC مخفف دو تکنولوژی اولتراسوند Ultrasound و اینفرارد Infrared با تکنیک پلاس کلاک Pulse clock است.

امواج اولتراسوند

امواج اولتراسوند تاثیر حرارتی عمیقی بر عضله‌ها دارند اما بیمار اغلب این گرما را احساس نمی‌کند. گاهی برای اشخاصی که آسیب‌دیدگی تازه همراه با التهاب دارند از امواج اولتراسوند پالس‌دار به جای پالس پیوسته استفاده می‌شود.

امواج اولتراسوند در مواقع زیر کاربرد دارند:

  • رفع گرفتگی عضلانی

  • جلوگیری از آتروفی (فلج یا تحریک اعصاب حرکتی عضله) عضلات و متوقف کردن روند تحلیل عضلات به دلیل استفاده نادرست از آن‌ها

  • بهبود گردش و جریان خون

  • تحریک هدفمند عضلات

  • حفظ و بهبود دامنه حرکتی

  • کنترل و کاهش دردهای مزمن، پس از حادثه و بعد از جراحی

  • جلوگیری از ترومبوز وریدی عمقی بعد از عمل

  • کمک به بازسازی زخم

امواج مادون قرمز (انفرارد)

امواج مادون قرمز، امواج الکترومغناطیس با طول موج ۷۵۰ تا ۴۰۰ هزار نانومتر هستند که به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیم می‌‌شوند. اشعه مرئی توسط مولدهایی که جریان برق از داخل فیلامان کربن و تنگستن عبور می‌دهند، تولید می‌‌شوند. عمق نفوذ اشعه مرئی ۲میلی متر است و بیشترین اثر تسکین و کاهش درد را دارد.

اشعه نامرئی از طریق گرم شدن یک المنت یا سیم پیچ و انتشار آن توسط سطح فلزی تولید می‌شود. عمق نفوذ آن تا درم (پوست) است و باعث گردش خون می‌شود. دستگاه مادون قرمز یکی از دستگاه‌های موثر در درمان فیزیوتراپی است که اثر گرمای خشک دارد.

تکنیک کلاک پالس

تکنیک کلاک پالس یا پالس ساعتی، در الکتروتراپی برای درمان‌ بیماری‌های مزمن از جمله درد زایمان، دردهای پس از جراحی یا شکستگی‌ها در بخش‌های مختلف بدن از جمله کمر، گردن، دست، زانو، مچ دست و سایر نواحی بدن استفاده می‌شود.

کاربردهای شگفت‌انگیز کمربند uic پلاتینر

با توجه به نوع عملکرد این سه تکنولوژی باید گفت که اثرات زیر با استفاده منظم از این کمربند قابل دریافت است:

  • درمان و تسکین درد

  • بهبود گرد خون

  • کاهش تورم

  • رفع گرفتگی عضلات

  • بهبود دامنه حرکتی

  • ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده

مقایسه کمربند UIC پلاتینر با سایر روش‌های درمان کمر درد

UIC کمربند

امروزه برای درمان کمر درد، روش‌های مختلفی وجود دارد که پزشک پس از معاینه و آزمایش‌های گوناگون، تشخیص می‌دهد از کدام روش درمان استفاده کند. برخی از این روش عبارتند از:

·دارودرمانی

دارودرمانی، اغلب آسیب کمر را برطرف نمی‌کند صرفا درد را آرام خواهد کرد. در واقع داروها در بسیاری از موارد با تسکین درد، به عنوان مقدمه‌ای برای آغاز درمان‌های دیگر عمل خواهند کرد. دارو درمانی علاوه بر هزینه‌های زیادی که به علت نیاز به خرید مداوم دارو دارد، ممکن است عوارضی را نیز در بدن فرد ایجاد کند. این در حالی است که شما با خرید پلاتینر تنها یک بار هزینه می‌کنید و حتی نیازی به تعویض باتری هم ندارد چرا که با برق مستقیم شهری کار می‌کند.

در سوی دیگر؛ کمربند پلاتینر، درمانی بی‌خطر و غیرتهاجمی است که هیچ‌گونه عوارضی ندارد.

·اوزون تراپی

اوزون تراپی در درمان دیسک کمر، سیاتیک و آرتروز مفصل‌ها کاربرد دارد. در این شیوه، گاز اوزون در بافت تزریق می‌شود و به علت تبدیل اوزون به اکسیژن در بافت، رادیکال و انرژی رها می‌شود.

این شیوه جدید، ضدالتهاب و ضد درد است و به ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند. به همین علت است که اوزون تراپی در درمان دردهای ناشی از التهابات مفصلی و دیسک‌های بین مهره‌ای، تنگی کانال نخاع و زخم‌های ناشی از دیابت تاثیرگذار خواهد بود.

کمربند UIC پلاتینر در قیاس با اوزون تراپی، شیوه درمانی جدیدتری است و بر خلاف اوزون تراپی که کم‌تهاجمی است، این روش، غیرتهاجمی خواهد بود. بنابراین، Platiner درمانی بدون عوارض است در حالی که اوزون تراپی علاوه بر درد در محل تزریق اوزون، دارای عوارض احتمالی مانند آسیب به ریشه‌های اعصاب، عفونت دیسک یا دیسکایتیس و خونریزی رتینال (شبکیه) است.

·ماساژ درمانی

ماساژ درمانی برای کاهش درد و فشار عضلانی و مفاصل بدن انجام می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جزئی و خرید پلاتینر، ماساژ درمانی را با کمک تکنولوژی کلاک پالس امتحان کنید و هر زمانی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

در این صورت نیاز نیست از خانه تا محل خدمات ماساژ را طی کنید و وقت ماساژ رزرو کنید. با خرید کمربند پلاتینر، هر زمان از شب یا روز در خانه یا محل کار می‌توانید هم درمان شوید و هم با دریافت ماساژ، خستگی از تن شما خارج ‌شود.

·طب سوزنی

طب سوزنی با وارد کردن سوزن‌های نازک به درون پوست در نقاط مشخص انجام می‌شود. نقاط اصلی طب سوزنی؛ محل‌هایی هستند که اعصاب، عضلات و بافت همبند را تحریک می‌کنند. این تحریک باعث افزایش مسکن‌های طبیعی بدن می‌گردد و از این راه درد را می‌کاهد. مزیت کمربند UIC پلاتینر در مقایسه با طب سوزنی این است که تنها بر تسکین درد تمرکز نمی‌کند و به روند درمان کمر درد نیز کمک می‌کند.

·عمل لیزری کمر

جراحی دیسک کمر با لیزر در مقایسه با سایر عمل‌ها برای درمان کمر درد، روشی کم‌تهاجمی محسوب می‌شود. هرچند این عمل کم‌تهاجمی‌تر از سایر روش‌ها است و به همین دلیل دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد، اما عوارض احتمالی خاص خود را نیز به همراه خواهد داشت.

ممکن است به علت ورود سوزن در فضای دیسک؛ عفونت دیسک یا صدمه ریشه عصبی به دلیل برخورد سوزن به ریشه عصبی به وجود بیاید. این در حالی است که کمربند UIC پلاتینر به دلیل اینکه درمانی غیرتهاجمی است، هیچگونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

عمل باز کمر

 

دیسک کمر

در عمل جراحی دیسک کمر باز  از چاقو استفاده می‌شود و یک شکاف در پشت بیمار ایجاد می‌گردد. در این روش، عضلات کنار زده می‌شوند و لامینا که بخشی از استخوان ستون مهره‌ها است، برداشته می‌شود. سپس دیسک از پشت ریشه عصبی خارج می‌شود.

این روش درمانی، تهاجمی محسوب می‌شود و عوارض و دوران نقاهتی نسبتا طولانی خواهد داشت. در صورت تشخیص زودهنگام مشکلات کمر و استفاده از کمربند UIC پلاتینر، شاید هیچ‌گاه به این عمل جراحی نیازی پیدا نکنید.

·عمل بسته کمر

عمل بسته کمر، یک روش درمان مداخله‌ای است که در آن بر خلاف عمل باز، پوست برش داده نمی‌شود و عضلات و استخوان‌‌های خلفی ستون فقرات برداشته نمی‌شوند. این شیوه از طریق سوزن‌‌ها و پروب‌های ظریف، همزمان با دستگاه سونوگرافی یا فلوروسکوپی انجام می‌پذیرد. این روش نیازی به بیهوشی ندارد و به دلیل اینکه زخمی در محل ایجاد نمی‌شود، ریسک عفونت نیز وجود نخواهد داشت.

عمل بسته کمر در کنار استفاده از Platiner، می‌تواند به درمان قطعی کمر درد منجر شود.

·فیزیوتراپی

فیزیوتراپی با هدف کاهش درد و تورم، بهبود دامنه حرکت و سلامت بافت‌های نرم، مدیریت پیش از جراحی و بعد از آن، بهبود مهارت‌های حرکتی، بهبود تعادل و استقامت انجام می‌شود. مزایا و تکنیک‌های مورد استفاده در روش‌هایی مثل فیزیوتراپی، کایروپراکتیک و TENS، همگی به صورت یک پکیج در Platiner، گرد هم آمده‌اند. در واقع شما می‌توانید با استفاده از پلاتینر، کیلینیک فیزیوتراپی را به خانه بیاورید!

·ورزش درمانی

دنیای ماشینی امروز، باعث عدم تحرک ما انسان‌ها شده است و این کم تحرکی، به ضعف عضلات منجر می‌شود. در حالی که در گذشته به دلیل سبک زندگی متفاوت انسان‌ها، اشخاص عضلات ورزیده و قوی‌تری داشتند. شاید به همین دلیل است که کمر درد امروزه بین پیر و جوان به ویژه کارمندان پشت میزنشین شایع است. با این وجود جای نگرانی وجود ندارد زیرا استفاده از پلاتینر در کنار ورزش دیسک کمر، می‌تواند به تسکین و درمان قطعی کمر درد بینجامد.

چرا استفاده از کمربند UIC پلاتینر مقرون به صرفه است؟

قیمت Platiner در مقایسه با سایر راه‌های درمان و تسکین درد کمر، بسیار مناسب‌تر است. قیمت پلاتینر به گونه‌ای است که خرید آن را برای همه افراد به صرفه می‌کند. علاوه بر این، برای خرید کمربند پلاتینر تنها یک بار هزینه می‌کنید در حالی که برای درمان‌های مبتنی بر مصرف دارو، شما باید به طور مداوم برای خرید دارو هزینه کنید.

در مقایسه با درمان فیزیوتراپی، شما احتمالا باید بین 10 تا 20 جلسه برای درمان درد کمر خود به جلسات فیزیوتراپی بروید که علاوه بر هزینه سنگین هر جلسه، هزینه و زمان زیادی را نیز برای رفت و آمد صرف خواهید کرد. این در حالی است که کمربند UIC پلاتینر را به راحتی در خانه و در حین استراحت استفاده می‌کنید.

استفاده از Platiner می‌تواند با تسکین و درمان درد، مشکلات شما را پیش از آنکه به مرحله جراحی برسد، برطرف کند. بنابراین نیازی نیست هزینه‌های سنگین، فشارهای روحی و عوارض فراوان جراحی را تحمل کنید. در واقع پلاتینر، کم هزینه و بی‌خطر است و به همین دلیل بهترین گزینه برای تسکین درد کمر خواهد بود.

به یادداشته باشید که برای استفاده از روش‌های درمانی مانند فیزیوتراپی، ازوزن تراپی، ماساژدرمانی یا حتی دارو درمانی به مشورت و اجازه پزشک نیاز است؛ اما کمربند پلاتینر تنها محصول درمانی است که برای استفاده از آن نیازی به تجویز پزشک نیست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.