به سادگی وام بدون ضامن دریافت کنید

 و برای دریافت یک وام بانکی ناچیز نیاز به گذر از مراحل زیادی وجود دارد! همین مسئله باعث شده تا اکثر متقاضیان در ابتدای مسیر پشیمان شوند و از خیر وام بانکی بگذرند.

در ادامه قصد داریم تا شرایط دریافت وام بدون ضامن را به طور کامل بررسی کرده و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

آیا اخذ وام بدون ضامن امکان‌پذیر است؟

برای دریافت وام بانکی در ایران نیاز به یک یا چند ضامن، چک و سفته، نامه کسر از حقوق و... وجود دارد که متاسفانه بسیاری از متقاضیان از شرایط لازم برخوردار نیستند و به همین دلیل نمی‌توانند برای اخذ وام اقدام کنند. در کنار معرفی ضامن، یکی از موانع مهمی که مردم باید از آن عبور کنند تا به وام بانکی برسند سپرده‌گذاری در بانک‌ها است! متاسفانه اکثر بانک‌ها سپرده‌گذاری چندین‌ ماهه را به‌عنوان یکی از شرایط اعطای وام در نظر گرفته‌اند که شرایط اخذ وام را برای مردم عادی سخت‌تر می‌کند. بسیاری از مردم در بازه زمانی مشخصی نیاز ضروری به مبلغی ناچیز دارند و به همین دلیل برای دریافت وام اقدام می‌کنند اما متاسفانه شرایط سپرده‌گذاری بانک‌ها سد راهشان می‌شود!

دریافت وام بدون ضامن دیگر رویا نیست!

همه ما در بسیاری از بانک ها حساب داشته‌ایم و کارهای بانکی خود را با این بانک‌ها انجام می‌دهیم، ولی هیچگاه با گردش حساب خود در بانک‌های تجاری نتواسته‌ایم وام ضروری دریافت کنیم و نیازهای کوتاه مدتمان را برطرف کنیم. حتی اگر در بانک‌های قرض‌الحسنه حساب داشته باشیم و بخواهیم وام دریافت کنیم نیاز به چند ضامن و چک یا سفته خواهیم داشت.

در زمانی که یکی از مهمترین شرایط بانک‌ها برای اعطای وام، معرفی ضامن معتبر است، بانکینو که زیرمجموعه‌ای از بانک خاورمیانه است شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند برای دریافت وام بدون ضامن اقدام کنند. وامینو نامی است که برای این تسهیلات خرد در نظر گرفته شده و این سرویس برای تمام مشتریان بانکینو قابل استفاده است. وامنیو اعتباری کوتاه مدت است که یک نوآوری در صنعت بانکی محسوب می‌شود و نیاز به یک وام کوتاه مدت فوری را برطرف کرده است.

چطور از سرویس وامینو استفاده کنم؟

بسیاری از افراد نیازمند مبلغی ناچیز اما فوری هستند که ممکن است به دلایلی نتوانند این مبلغ را از آشنایان خود قرض بگیرند یا از پس‌اندازهای خود (مثل طلا، ارز یا سرمایه‌گذاری‌ها) استفاده کنند؛ به همین دلیل بانکینو سرویس وامینو را راه‌اندازی کرده تا امکان اخذ وام بدون ضامن تا ۱۰ میلیون تومان برای متقاضیان فراهم شود.

 افرادی که تمایل به استفاده از این سرویس را دارند می‌توانند ابتدا وارد اپلیکیشن بانکینو شده و برای افتتاح حساب آنلاین اقدام کنند. پس از آن می‌توانند با توجه به میانگین موجودی حساب خود (بدون بلوکه شدن پول) امتیازاتی را دریافت کرده و بنا به امتیازات دریافتی برای اخذ وام فوری و بدون ضامن اقدام نمایند. این امتیازات پس از دریافت وام از بین نرفته و پس از بازپرداخت وام می‌توان بلافاصله وام جدید دریافت کرد.

اعطای وام در بانکینو چقدر زمان می‌برد؟

برای دریافت وام خرد و کلان از بانک‌های مختلف نیاز است تا حتماً به صورت حضوری مراجعه کنید، فرم‌های مربوطه را تکمیل کرده و مدارک خود را تحویل دهید. بنابراین، با احتساب زمان رفت و برگشت چندین ساعت یا حتی چندین روز درگیر فرایند اخذ وام خواهید شد! اما جالب است بدانید که دریافت وام از بانکینو نهایتاً ۷ دقیقه زمان خواهد برد و وجه درخواست شده به حسابتان واریز خواهد شد که می‌توانید به شکل‌های مختلف از آن استفاده کنید (برداشت نقد، انتقال وجه یا خرید کالا یا خدمات).

همچنین پس از بازپرداخت وامینو، مجدداً امکان دریافت وام برایتان فراهم خواهد شد. همچنین شرایط اخذ وام و بازپرداخت آن نیز در بانکینو بسیار ساده است؛ چراکه برای دریافت وام نیازی به چک، سفته و ضامن وجود ندارد و در هرساعت از شبانه‌روز می‌توان برای دریافت وام اقدام کرد. سیستم وامینو قابلیت استفاده مکرر دارد و سود سالیانه وامینو تنها ۲ درصد است که در مقایسه با دیگر بانک‌ها بسیار ناچیز است.

همچنین افرادی که در شرکت‌های طرف قرارداد بانکینو مشغول به‌کار هستند امتیازات اضافه دریافت می‌کنند که به این‌صورت می‌توانند در زمان کوتاه‌تری به حداکثر امتیاز لازم دست یافته و سپس برای اخذ وام اقدام کنند. به‌طور خلاصه مزایای سرویس وامینو عبارتند از:

  1. عدم نیاز به ضامن، چک یا سفته

  2. امکان برداشت پول از حساب در مواقع نیاز

  3. سود ۲ درصد

  4. امکان دریافت مجدد پس از بازپرداخت

  5. از بین نرفتن امتیازات جمع‌آوری شده تا ۶ ماه

  6. دریافت وجه درخواستی در کمتر از ۷ دقیقه

معرفی بانکینو

بانکینو، بانکی دیجیتال است که توسط بانک خاورمیانه راه‌اندازی شده و خدمات بانکی را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهد. بنابراین برای افتتاح حساب، دریافت کارت بانکی، تغییر رمز اول، فعال‌سازی رمز پویا، صدور مجدد کارت، سرمایه‌گذاری و اخذ وام بانکی از بانکینو نیازی به مراجعه به شعبه بانک وجود ندارد و می‌توانید تمامی خدمات مورد نظر را به صورت اینترنتی دریافت نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.