موتوژن در یک نگاه

معرفی شرکت:

شرکت موتوژن در سال ۱۳۵۲ با نام گلد الکتریک آغاز به کار نمود و در سال ۱۳۵۴ به موتوژن تغییر نام داد. در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده الکتروموتور در منطقه خاورمیانه مشغول به فعالیت می باشد و انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز تولید می‌نماید.

الکتروموتور موتوژن ساخت ایران و از با کیفیت ترین الکتروموتورهای ایرانی می‌باشد و به علت کیفیت بالایی که دارد با موتورهای اروپایی رقابت میکند. موتوژن با هدف رضایت مشتریان و ارائه خدمات، نیاز طیف وسیعی از تولید کنندگان، تامین کنندگان و صنایع مختلف کشور و منطقه را برآورده کند.

معرفی برند:

الکتروموتور موتوژن ساخت ایران و از با کیفیت ترین الکتروموتورهای ایرانی میباشد که دارای دو سال گارانتی و چهار سال خدمات پس از فروش می باشد.

این شرکت با اتکا به نیم قرن تجربه، تکنولوژی مدرن، پرسنل مجرب و توانمندیهای تولیدی خود در حال حاضر  قادر است بیش از 2 میلیون دستگاه که طیف وسیعی از انواع الکتروموتورهای سه فاز، تک فاز و الکتروموتور های خاص در توان‌ و دورهای مختلف و در فریم‌های فلزی، آلومینیومی و چدنی را بنا به درخواست مشتری برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی مطابق با استانداردهای جهانی نظیر IEC و NEMA و DIN طراحی،تولید و به بازار عرضه کند.

موتوژن محصولات خود را در زمینه های الکتروموتور سه فاز در دو نوع بدنه چدنی و آلومینیومی و الکتروموتور تکفاز خود را بصورت تک خازن (خازن دائم)، دو خازن (خازن استارت-خازن دائم) و یا خازن دائم، الکتروموتورهای کولری خازن دائم و خازن استارت تولید می کند.

الکترو موتور

الکتروموتورهای صنعتی:

الکتروموتورهای سه فاز تک دور با فریم آلومینیومی

الکتروموتورهای تکفاز دو خازنه

الکتروموتورهای تکفاز خازن دائم

الکتروموتورهای سه فاز با بدنه چدنی

الکتروموتورهای تکفاز دو خازنه با فریم چدنی

الکتروموتورهای سه فاز با گرید انرژی IE2

الکتروموتورهای سه فاز دو دور دالاندر با فریم آلومینیومی

الکتروموتورهای خانگی:

الکتروموتورهای کولری دو سرعته اسپلیت فاز

الکتروموتورهای کولری دو سرعته با خازن استارت

الکترو موتورهای اسپلیت فاز پمپ سیرکولاتور

الکتروموتور کولری دو سرعته خازن دائم-خازن استارت

الکتروموتورهای کولری دو سرعته خازن دائم

الکتروموتورهای کولری دو سرعته پرتابل

الکتروموتورهای مشعل

الکتروموتورهای مشعل طرح جدید

الکتروموتورهای کولری PM

الکتروموتورهای کولری دو سرعته 1/5 HP

صنعت الکتریکی

الکتروپمپ‌ها:

الکتروپمپ های صنعتی سه فاز

الکتروپمپ های صنعتی تک فاز با خازن دائم

الکتروپمپ های آب کولری

الکتروموتورهای موتوژن:

الکتروموتور موتوژن معمولی سه فاز یکی از پرکاربردترین الکتروموتورهـا در صنایع مختلف است. موتوژن با تولید با کیفیت این محصول ، توانسته است سهم زیادی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. الکتروموتور موتوژن معمولی سه فاز در چهار دور ۷۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۳۰۰۰ و از توان ۰٫۰۶ تا ۱۸/۵ کیلو وات در سری آلومینیومی تولید و عرضه می گردد. الکتروموتور موتوژن معمولی سه فاز مطابق استانداردهای IEC34  تولید می شوند و روتور قفس سنجابی و  درجه حفاظت IP54  دارند.

با توجه به این که در برخی از فعالیت های صنعتی سنگین نمی توان از الکتروموتور آلومینیومی موتوژن استفاده کرد ، موتوژن به تولید الکتروموتور چدنی پرداخته است . الکتروموتور موتوژن چدنی معمولی سه فاز در چهار دور ۷۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۳۰۰۰ و  از توان ۲/۲ تا ۴۰۰ کیلو وات  تولید و عرضه می گردد. الکتروموتور موتوژن معمولی سه فاز مطابق استانداردهای IEC34  تولید می شوند و  درجه حفاظت IP54  دارند.

از مهم ترین ویژگی های الکتروموتور موتوژن  می توان به کیفیت و طول عمر بالا ، تولید در سایز های مختلف ، در دسترس بودن لوازم یدکی ، راندمان نسبتا خوب ، قیمت مناسب و … اشاره کرد. همچنین کاربرد الکتروموتور موتوژن  در صنایع سیمان ، فولاد ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک ، ذوب فلزات ، خودرو سازی و … می باشد.

الکتروموتور موتوژن به علت کیفیت بالایی که دارد با موتورهای اروپایی رقابت میکند و در بسیاری از مواقع بدلیل حسن بزرگ داشتن یکسال گارانتی تمایل بیشتر خریداران داخلی را به خود معطوف کرده و این امکان را برای آنها فراهم میکند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در الکتروموتور به راحتی آن را به شرکت موتوژن ارجاع داده و در صورت نیاز به تعمیر بصورت رایگان تعمیر و یا درصورت نیاز به تعویض، کالای مورد نظر را به رایگان تعویض و ارسال خواهد نمود

عناوین و افتخارات دارای ضریب ویژه:

حامی حقوق مصرف کنندگان - مدیر شایسته ملی - کارآفرین برتر - چهره ماندگار صنایع مختلف - برند محبوب مصرف کنندگان - جایزه ملی محیط زیست - جایزه ملی کیفیت و ...

*الکتروموتروهای مغناطیس دائم (  PM) کولری و لباسشویی و ضدانفجاری طراحی شده در شرکت موتوژن به عنوان پروژه های دانش بنیان در حال ثبت شدن می باشند که ارزیابی های های توسط کارشناسان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام گردیده و در انتظار طی مراحل بعدی می باشد.

شرکت موتوژن در راستای ارائه خدمات و سهولت هرچه بیشتر مشتریان خود اقداماتی به شرح ذیل انجام داده است:

  • طراحی و ایجاد سامانه مدیرریت ارتباط با مشتری (CRM) به آدرس اینترنتی crm.motogen.com ؛

  • بررسی های اصالت وگارانتی محصولات به صورت سیستم الکترونیکی از طریق سایت شرکت موتوژن؛

  • ایجاد بستر برای درخواست های خدمات الکتروموتورهای صنعتی به صورت الکترونیکی؛

  • ارسال پیام و مکاتبه مشتریان با واحد های سازمانی مجاز تعریف شده به صورت الکترونیکی ؛

  • ارسال اطلاع رسانی های لازم در خصوص سفارشات و پیگیری آنها از طریق ارسال پیام کوتاه؛

  • ایجاد سامانه پیام کوتاه با شماره 10006949؛

  • طراحی و ایجاد سیستم درخواست فروش مستقیم الکترونیکی از طریق سایت شرکت که در حال ایجاد می باشد؛

  • طراحی و ایجاد بستری الکترونیکی برای انتخاب، ارزیابی و اعتبارسنجی نمایندگان فروش؛

*تندیس های دریافت شده در سه سال گذشته                                            

تندیس ها

*عناوین گواهینامه های دریافتی از موسسات بین المللی و ملی اعتبار دهی (ایزو) و استاندارد

گواهینامه ها
سامانه ارتباط با مشتری: crm.motogen.com
صفحه اینستاگرام: @motogenco
وبسایت:www.motogen.com
 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.