معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران، لوکس ترین هتل پایتخت

 این هتل ۵ ستاره و مجلل با طراحی و معماری مدرن و فراهم آوردن بهترین امکانات و خدمات براساس معیارها و استاندارد های روز صنعت هتلداری دنیا در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است.

این هتل با ارائه بالاترین سطح خدمات و پذیرایی از مهمانان بسیاری از قواعد رایج در صنعت هتلداری ایران را ارتقا بخشیده است. اگر شما هم قصد سفر به پایتخت و رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید می توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

اتاق های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس که یکی از بهترین هتل های تهران به شمار می رود دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت لوکس است. به دلیل موقعیت جغرافیایی هتل اتاق ها مخصوصا در طبقات بالایی چشم انداز بی نظیری از شهر تهران را به مهمانان هدیه می دهند. با انتخاب اسپیناس پالاس جهت رزرو هتل تهران می توانید اقامتی راحت، دلنشین و به یادماندنی را تجربه کنید.

اتاق دبل

اتاق های دبل هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس دارای متراژی در حدود ۳۵ مترمربع و فضایی دنج و شیک هستند. برای این اتاق ها یک تخت دو نفره دبل با بهترین کیفیت و سایر خدمات و امکانات رفاهی در بهترین سطح در نظر گرفته شده است. برخی از اتاق های دبل چشم انداز خیره کننده ای از شهر و برخی دیگر نمایی از کوه را دارند.

اتاق توئین

اتاق های توئین هتل اسپیناس پالاس نیز همانند اتاق های دبل دارای فضایی در حدود ۳۵ مترمربع بوده و از تجهیزات و خدمات کامل و درجه یک برخوردارند. با رزرو هتل اسپیناس پالاس و انتخاب اتاق توئین می توانید اقامتی وصف نشدنی و ماندگار را در سفر به تهران تجربه کنید. این اتاق ها نیز دارای نمای کوه و یا نمای شهر می باشند.

اتاق رویال فمیلی

اتاق های رویال فمیلی این هتل لوکس دارای متراژ ۴۵ مترمربع بوده و به دو صورت دو تخته و سه تخته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. این اتاق ها از فضای دلبازتری برخوردارند و تمامی امکانات و خدمات رفاهی در بهترین سطح برای آنها در نظر گرفته شده است. برخی از این اتاق های دارای بالکن با متراژ ۵ مترمربع هستند که چشم انداز فوق العاده ای از کوه و یا شهر را پیش روی مهمانان قرار می دهند.

سوئیت جونیور

برای تجربه اقامتی فراموش نشدنی در یکی از بهترین هتل های تهران می توانید رزرو هتل اسپیناس پالاس را انجام داده و سوئیت جونیور را انتخاب کنید. این سوئیت ۶۰ مترمربعی از طراحی منحصربفردی برخوردار بوده و محیطی آرامش بخش را برای مهمانان فراهم آورده است. در این سوئیت یک اتاق خواب مجزا و یک اتاق پذیرایی شیک و لوکس وجود دارد. همچنین یک تخت دبل کینگ سایز و یک تخت سینگل به همراه بهترین خدمات و امکانات برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

سوئیت رویال

از بهترین واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران سوئیت رویال است. این سوئیت متراژی در حدود ۱۲۵ متر مربع دارد و با دکوراسیون داخلی خاص و چشم نواز و استفاده از وسایل و تجهیزات مجلل مانند فرش های دستباف ایرانی، جکوزی، دو تلویزیون ۵۵ اینچی و ... اقامتی فوق العاده رویایی را فراهم می کند. در این سوئیت دو اتاق خواب و یک اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است.

سوئیت سیگنچر پالاس

سوئیت های اختصاصی این هتل ۵ ستاره با نام سیگنچر پالاس بی شک جزو مجلل ترین واحدهای اقامتی کشور محسوب می شوند. سوئیت هایی با متراژ ۲۰۰ مترمربع و اتاق خواب ها و اتاق نشیمن بزرگ، لوازم لوکس و مجلل، طراحی رویایی و امکانات و خدمات ویژه که هر مسافری آرزوی اقامت در آنها را دارد.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران

مسافران و گردشگرانی که با رزرو هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های تهران این هتل 5 ستاره را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند از امکانات و خدمات ویژه و بی نظیری بهره ببرند.

کافه سان ست

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس با نام کافه سان ست بهترین گزینه برای صرف یک فنجان قهوه و دسرهای خوش طعم است. این کافی شاپ با طراحی و دکوراسیون منحصربفرد و چیدمانی چشم نواز محلی مناسب برای استراحت، قرارهای کاری و دوستانه است. در کافه سان ست انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه، نسکافه، چای، دمنوش، آبمیوه های طبیعی و انواع دسر، بستنی، گلاسه و ... سرو می شود.

رستوران لاتون

اگر قصد دارید در فضایی مدرن و شیک یک وعده غذای لذیذ را نوش جان کنید، بهترین گزینه رستوران لاتون هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس است. در این رستوران که طراحی مدرن و بین المللی دارد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت و طعم سرو می شوند.

رستوران دیبا

یکی از بخش های جذاب هتل اسپیناس پالاس رستوران سنتی دیبا است. این رستوران از طراحی خوش نقش و زیبا برپایه هنر و معماری ایرانی ساخته شده و محیطی دلپذیر را فراهم آورده است. در رستوران دیبا انواع غذاهای اصیل ایرانی با رنگ و بویی سنتی سرو می شوند و نوشیدنی های سنتی مانند چای و قهوه نیز بعد از غذا در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

رستوران اسکای لانژ

این رستوران که بر فراز هتل 21 طبقه اسپیناس پالاس قرار گرفته چشم اندازی خیره کننده از شهر را هنگام میل کردن غذا به مهمانان هدیه می دهد. لذت صرف انواع صبحانه و غذاهای ایرانی، فرنگی، سوشی بارها و دسرها در اسکای لانژ می تواند خاطرات به یادماندنی از رزرو هتل اسپیناس پالاس و اقامت در آن رقم بزند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

مراکز سلامتی و زیبایی

با مراجعه به مراکز سلامتی و زیبایی هتل می توانید ساعاتی به دور از شلوغی و هیاهوی شهر، حس آرامش و جوانی را تجربه کنید. در طبقه منفی سه مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس با در برداشتن فضای اختصاصی مجزا برای خانم ها و آقایان و بهره مندی از تیم حرفه ای، مجموعه ای کامل از خدمات سلامتی و زیبایی را ارائه می دهد. از مهمترین این خدمات زیبایی می توان به خدمات زیبایی آقایان مانند اصلاح موی سر و ریش، پاکسازی صورت و لایه برداری، ماسک و کراتین مو، گریم صورت و خدمات زیبایی بنوان مانند کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور، پرافین تراپی دست و پا، اصلاح مو، صورت و ابرو، فیشیال پوست، کاشت مژه و ... اشاره نمود.

بخش ماساژ با ارائه انواع ماساژهای صورت، دست و پا، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سنتی تایلندی، ماساژ سوئدی، حمام سنتی و ... بهترین محل برای کسب آرامش جسم و روح به شمار می رود. سالن استخر و سونا، جکوزی، آموزش شنا، یالن بدنسازی و ورزشی نیز از دیگر بخش های مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس می باشند.

تالارها و سالن ها

هتل اسپیناس پالاس تهران دارای سالن های چند منظوره و تالارهای چذیرایی برای برگزاری انواع مراسمات و جشن ها مانند همایش ها و جلسات اداری و سازمانی، ضیافت عقد و عروسی و ... است. این سالن ها از طراحی لوکس و چیدمان منحصربفردی برخوردار بوده با بهترین و به روزترین امکانات و وسایل مانند خدمات صوتی و تصویری مدرن، نورپردازی جذاب، اینترنت پرسرعت، سفره عقد و ... تجهیز شده اند.

موقعیت مکانی هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل مجلل و فوق لوکس در یکی از بهترین مناطق پایتخت در ارتفاعات سعادت آباد واقع شده است. موقعیت مکانی ویژه این هتل باعث شده است مهمانان در محیطی آرامش بخش اقامتی دلپذیر را تجربه کنند و چشم انداز خیره کننده ای از شهر و کوه های اطراف را تماشا کنند. مهمانان می توانند با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی پایتخت برخوردار شوند. پارک ژوراسیک، پارک پلیس، فرحزاد، درکه، بوستان نهج البلاغه و ... از مهمترین جاذبه هایی هستند که در فاصله کمی از این هتل قرار دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.