برگزاری آزمون استخدامی فولاد بافق در راستای اشتغال آفرینی

به گزارش روابط عمومی فولاد بافق، فخرالدین زرین کیا، معاون مالی و منابع انسانی فولاد بافق با اعلام این خبر گفت: مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در کارخانه احیاء و نورد فولاد بافق، ۱۷۵ نفر در مشاغل اپراتوری، کارمندی و تعمیرکاری با شرایط احراز مدرک دیپلم، ۴۹ نفر در مشاغل تکنسینی با شرایط احراز مدرک کاردانی و ۴۳ نفر در مشاغل کارشناسی با شرایط احراز مدرک لیسانس را از میان واجدین شرایط مــرد و زن، با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی، طب کار، به صورت قرارداد موقت و طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی، جذب بازار کار و تولید کند.

وی با اشاره به اهمیت دانش فنی و سواد دانشگاهی نیروهای شاغل در این مجتمع افزود: متقاضیان واجد شرایط، از یکشنبه ۲۵ اردیبهشت تا پایان روز پنجشنبه ۵ خرداد فرصت دارند به وبسایت http://www.a-azmoon.com مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز و نحوه ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://www.bmisco.com مراجعه نمایند.

معاون مالی و منابع انسانی فولاد بافق خاطر نشان کرد: تعدادی از آمار مذکور برای اشتغال در دفتر مرکزی تهران و تعدادی نیز برای کارخانه پلیمر طلایی یزد جذب خواهند شد.

بافق

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.