ربات واتساپ چیست

 در سال‌های اخیر استفاده از ایمیل مارکتینگ در صدر روش‌های بازاریابی به‌جهت جذب مشتری قرار داشته است که با روی کار آمدن شیوه‌های نوین عملاً غیر قابل استفاده شده یا حداقل به کمترین میزان، تنزل پیدا کرده است.

در حال حاضر استفاده از ربات‌ها که نمونه ایده‌آل آن با عنوان ربات واتساپ در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود از بهترین روش‌های تبلیغات در واتساپ به‌شمار می‌رود که نتایج شگفت انگیزی به‌همراه داشته است.

به‌همین منظور ما در این مقاله قصد معرفی این ربات جذاب را داریم تا با استفاده از آن بتوانید به افزایش بهره‌وری کسب‌وکارتان بپردازید. ضمناً ناگفته نماند که ربات واتساپ دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

معرفی ربات شبکه اجتماعی واتساپ

در حالت عادی اگر بخواهیم در واتساپ به افراد مختلف پیام ارسال کنیم؛ طبیعتاً باید به‌صورت تکی این کار را انجام دهیم که پرواضح است این کار دردسرهای خاص خودش را دارد. به‌همین جهت می‌توان از ربات واتساپ برای این منظور استفاده کرد تا عملیات ارسال پیام به شکل کاملاً ساده در نظر گرفته شود.

ضمناً گفتنی است که این ربات دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که از جمله آن می‌توان به ارسال بدون دغدغه‌ی پیام به کاربران به‌صورت انبوه اشاره کرد. اما در حال حاضر، شاید با این سوال مواجه شده باشید که چرا باید از شبکه‌ی اجتماعی واتساپ برای استفاده از ربات بهره ببریم؟ در ادامه این مقاله به طور کامل به دلایل این کار خواهیم پرداخت.

دلایل استفاده از ربات واتساپ

همانطور که می‌دانید واتساپ تنها شبکه‌ی اجتماعی در ایران است که ممنوعیت استفاده از آن اعمال و اجرا نشده است. درواقع همین عامل باعث استفاده‌ی بسیاری از مردم از این برنامه‌ی ارتباطی شده است. این در حالی است که از واتساپ در سراسر دنیا نیز بکارگیری می‌شود و طبق آماره،ا چیزی بالغ بر ۲ میلیارد کاربر از این برنامه جذاب استفاده می‌کنند.

بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که بهترین برنامه‌ای که امکان بازاریابی فعال و گسترده را به صاحبان کسب‌وکار و مشاغل مختلف می‌دهد؛ واتساپ است. اما دلایلی دیگری برای بکارگیری از ربات واتساپ نیز وجود دارد که عبارتند از:

- تعیین راحت گروه‌های هدف. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از این برنامه اجتماعی استفاده می‌کنند، صاحبان کسب‌وکارها در تمامی صنوف با راحتی بیشتری می‌توانند گروه‌های هدف را به جهت بازاریابی انتخاب کنند که به طور حتم، شانس سودآوری به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

- کارآیی و عملکرد. به نسبت سایر شبکه‌های اجتماعی، واتساپ کارآیی بهتری داشته و همه‌ی افراد با گروه‌های سنی مختلف به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این موضوع شانس صاحبان کسب‌وکار را برای افزایش فروش بیشتر می‌کند.

ویژگی‌های منحصربفرد ربات واتساپ

همانطور که حتماً تا به الان متوجه شده‌اید؛ استفاده از ربات whatsapp برای ارسال پیام انبوه در قالب تبلیغات به مشتریان بالفعل و بالقوه در نظر گرفته شده است. اما اینکه این ربات از چه ویژگی‌هایی برخوردار است که صاحبان کسب‌وکار و مشاغل مختلف را به استفاده از آن مجاب کرده است را در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • ارسال پیام‌های دلخواه حتی از روی کامپیوتر شخصی.

  • ارسال پیام به همه‌ی افراد حتی مخاطبین تلفن همراه‌.

  • امکان سفارشی سازی پیام برای ارسال به افراد دلخواه.

  • امکان وارد کردن مخاطبین ار طریق فایل‌های اکسل یا txt.

  • امکان پاسخ خودکار به مشتریان در صورت تنظیم ربات واتساپ.

  • امکان ارسال پیام به صورت چندرسانه‌ای.

  • امکان در نظر گرفتن پیام خوش آمدگویی به افراد.

  • امکان ارسال لینک در پیام‌ها.

کاربردهای مختلف ربات‌های واتساپ

همانطور که گفتیم هدف نهایی استفاده از ربات واتساپ برندسازی و جذب مشتری است. این در حالی‌ست که برای این منظور باید به طور کامل از این نوع ربات‌ها بهره برد که به طور خلاصه می‌توان کاربردهای آن را در موارد زیر خلاصه کرد:

1) جذب بهتر مشتریان

استفاده از ربات‌های واتساپ این امکان را به صاحبان کسب‌وکارها  و مشاغل مختلف می‌دهد تا به محض شروع مکالمه، اطلاعات مشتریان اعم از نام و شماره تماس‌شان را در دسترس داشته باشند که این موضوع سبب می‌شود تا در صورت نیاز با آنها ارتباط برقرار کنند. پرواضح است که چنین قابلیتی سبب جذب بهتر مشتریان بالقوه خواهد شد.

2) پاسخ‌دهی بهتر به مشتریان

از جمله اهداف استفاده از ربات واتساپ، پاسخ‌گویی به مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن است. در واقع مشتریان هر کسب‌وکار انتظار دارند پاسخ سوالات‌ یا ابهامات‌شان را بسیار سریع دریافت کنند که در غیر این صورت ممکن است برای تأمین خواسته‌هایشان از دیگر مراکز بهره ببرند. در کنار این مورد ممکن است که مشتریان به دلایل مختلف از خدمات در نظر گرفته شده رضایت نداشته باشند و یا پیگیر شکایات باشند که پاسخ‌گویی سریع از طریق ربات‌های واتساپ، بهترین دستورالعمل خواهد بود.

3)  ارسال اعلان یا هشدار

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، امروزه استفاده از ایمیل جز در موارد ضروری کاربردی ندارد و کسب‌وکارها برای اطلاع مشتریان از موارد مختلف اقدام به ارسال اعلان‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ می‌کنند. مزیت استفاده از این روش، مشاهده سریع اعلان‌ها توسط مشتریان است که این موضوع می‌تواند هم به نفع آنها و هم به نفع صاحبان کسب‌وکار و مشاغل مختلف باشد. به طورکلی یک ربات واتساپ می‌تواند هشدارهایی از قبیل پیشنهادات تخفیف‌دار و مواردی از این دست را برای مشتریان در نظر بگیرد.

4)  پرداخت آنلاین‌تر راحت‌تر

یکی از جنبه‌های مهم تجارت الکترونیک پرداخت امن است که همه‌ی مشتریان به آن توجه ویژه دارند. بنابراین اگر صاحبان مشاغل مختلف در این خصوص بهترین راه‌حل را اتخاذ نکنند؛ مشتریان زیادی را از دست خواهند داد. به‌همین منظور استفاده از ربات‌های واتساپ که حساب‌ها را به یکدیگر پیوند می‌زند؛ می‌تواند بستر مناسبی برای نقل و انتقال پول باشد. در حال حاضر کسب‌وکارها و مشاغلی که که از ربات واتساپ برای بازاریابی استفاده می‌کنند؛ موفق‌تر از سایر گروه‌های تجاری هستند.

معرفی برنامه بیزینس سندر

از جمله ربات‌های فوق العاده جذابی که برای استفاده در واتساپ طراحی شده است، بیزینس سندر نام دارد. این ربات قابلیت‌های فراوانی در بخش ارسال پیام انبوه و تبلیغات در واتساپ به صورت حرفه‌ای دارد که در ادامه به‌طور خلاصه به معرفی آن خواهیم پرداخت:

- این نرم افزار که به طورکلی یک برنامه ارسال پیام انبوه در واتساپ است؛ به صورت شبانه روزی امکان ارسال پیام به مشتریان را فراهم می‌کند. درواقع اگر مشتریان طبق چک لیست ارائه شده توسط ربات اقدام کنند به راحتی می‌توانند از خدمات کسب و کارتان آگاه شوند. برای مثال اگر در ربات واتساپ عبارت لیست قیمت تایپ شود، تعرفه‌ها طبق آنچه که برای ربات تعیین شده است به مشتریان ارسال می‌شود. از مزیت‌ اصلی استفاده از این روش می‌توان به عدم استفاده از اپراتور و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد.

- با توجه به اینکه کارآیی این ربات ثابت شده است، مدیران کسب‌وکارها در هر صنفی که باشند می‌توانند حتی پس از فعال‌سازی ربات به پرداخت هزینه اقدام کنند. این موضوع سبب اعتمادسازی بهتر بین سازنده ربات و خریدار شده است. بنابراین بدون کوچکترین مشکلی می‌توانید از این ربات با عملکرد فوق العاده استفاده کنید و در صورت نیاز به مشاوره نیز افراد متخصص آماده پاسخگویی خواهند بود.

 برخی از بهترین ویژگی‌های ربات بیزینس سندر

ربات واتساپ بیزینس سندر که به صورت کاملاً اختصاصی توسط تیم مدیریت واتسینو برای پیگیری کسب‌وکارها در نظر گرفته شده است؛ دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال نامحدود پیام در واتساپ به‌همراه کپشن‌های طولانی (عکس، متن و یا حتی ویدئو).

  • ارسال پیام‌های سفارشی و فیلتر شماره‌های واتساپی.

  • پشتیبانی از کاربران و ارائه پاسخ خودکار (تنظیم توسط مدیریت کسب‌وکارها در صنوف مختلف با چند کلمه کلیدی).

  • قابلیت ارسال پیام در واتساپ در زمان‌های تعیین شده.

  • قابلیت ارسال پیام گروهی حداکثر تا 1000 پیام.

  • دارا بودن ویژگی‌های ضد مسدود کردن.

  • قابلیت وارد کردن مخاطبین از لیست‌ها مختلف مانند اکسل.

ضمناً ناگفته نماند که این ربات واتساپ از طریق تیم تخصصی واتسینو، پشتیبانی می‌شود و خریداران می‌توانند از آپدیت‌های این برنامه نیز استفاده کنند. به طورکلی ربات بیزینس سندر با استفاده از بهترین هوش مصنوعی به کمک کسب‌وکارها و مشاغل مختلف آمده است. لذا توصیه می‌کنیم که حتماً به جهت پیشرفت برنامه‌هایتان، نسبت به تهیه این ربات اقدام کنید تا در مدت زمان کوتاه نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

حال ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید به یک ربات مناسب واتساپ دسترسی داشته باشید که برای این منظورکافی است که بند آخر این مقاله مطالعه کنید.

خرید ربات واتساپ از گروه تخصصی واتسینو

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به یک ربات کامل واتساپ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از تیم تخصصی واتسینو استفاده کنید. در واقع این تیم با دارا بودن متخصصان حرفه‌ای و همکاری با بعضی از شرکت‌ها خارجی، توانسته است پنل‌های فوق العاده‌ای را برای ربات در نظر بگیرد که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در تمام حوزه‌های شغلی از آن استفاده می‌کنند و رضایت کامل دارند.

از مزیت‌های استفاده از ربات واتساپ تیم واتسینو می‌توان به قیمت فوق العاده جذاب و کیفیت و عملکرد بالای آن اشاره کرد. گفتنی است که متقاضیان این ربات با دریافت لایسنس قانونی این برنامه به راحتی می‌توانند کسب‌وکارشان را مدیریت کنند. حال برای اینکه بتوانید اقدام به خرید این ربات کنید؛ کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در وب‌سایت این شرکت به آدرس اینترنتی whatsino/ با مدیران مجموعه واتسینو در تماس باشید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.