تحلیلگر مطرح: با افزاش نرخ تورم، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

 اقتصاددان و تاجر مشهور، محمد عبدالله العریان که به عنوان مشاور اقتصادی در آلیانز (Allianz) نیز فعالیت می‌کند، در نمایشگاه سی‌ان‌بی‌سی اسکواک باکس (CNBC Squawk Box)، دلیلی را ذکر کرد که بر اساس آن احتمالاً قیمت ارزهای دیجیتال شروع به آغاز روند صعودی خواهند کرد و همین موضوع امید به خرید ارز دیجیتال را در دل بسیاری زنده کرده است.

اگر فدرال رزرو هدف تورم خود را تغییر دهد چه اتفاقی روی خواهد داد؟

این اقتصاددان معتقد است که فدرال رزرو ممکن است تحت فشار قرار گیرد تا هدف تورم را از هدف تعیین شده ۲ الی ۳ درصد تغییر دهد، زیرا آن‌ها احتمالاً متوجه می‌شوند که دستیابی به هدف اولیه ۲ درصد غیرممکن است و عدم تحقق آن اعتبار آن‌ها را تضعیف می‌کند.

در این صورت، العریان باور دارد که ارزش رمزارز و طلا می‌تواند بالاتر رود. از طرفی هم وقتی در سی‌ان‌بی‌سی درباره رمزارزها صحبت می‌کنند، هدف بحث آن‌ها بیشتر در مورد بیت کوین است و کمتر توجه‌ها به سمت اتریوم می‌رود و همچنین از آنجایی که مؤسسات مالی همیشه بیت کوین را محافظ تورم می‌دانند، در این مورد نیز احتمالاً صحبت‌های او در مورد بیت کوین بوده است.

نویسنده کتاب پرفروش پدر پول‌دار، پدر فقیر، رابرت کیوساکی که سرمایه‌گذار طولانی‌مدت در املاک بوده، اخیراً به بیت‌کوین، نقره و طلا روی آورده است. چرا که اوایل امروز توییت کرد که بیت کوین همراه با طلا و نقره، باتوجه‌به شرایط اقتصادی فعلی خریدهای خوبی هستند. او بر این باور است که اوراق قرضه پرریسک‌ترین سرمایه‌گذاری در حال حاضر است.

پیتر شیف: بیت کوین به تبعیت از سهام پایین آمد

پیتر شیف، منتقد قدیمی بیت‌کوین و رئیس شیف گولد (SchiffGold)، همچنان در توییتر به دنبال ضربه زدن به بیت کوین است. او در حساب توییتر خود عنوان کرد که بیت کوین در آخر هفته بالاتر از یک سطح قیمتی حساس باقی مانده بود. بااین‌حال، هنگامی که معاملات سهام و طلا در روز دوشنبه از سر گرفته شد، بیت کوین به دنبال سهام‌های فناوری به پایین‌ترین سطح اخیر خود سقوط کرد.

شیف افزود که با سقوط بازار سهام و رمزارزها، بیت کوین همبستگی معکوس خود را با طلا حفظ کرده است.

خرید ارز دیجیتال از رمزینکس

یک صرافی ارز دیجیتال برای اینکه پاسخگوی نیازهای شما در دنیای پر جنب و جوش خرید و فروش ارز دیجیتال باشد، باید از همه جنبه‌های کامل و بدون نقص در اختیار کاربران باشد. صرافی رمزینکس (https://ramzinex.com) که یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های فعال داخل کشور و همچنین بزرگ‌ترین صرافی از نظر تعداد رمزارز و حجم معاملاتی است، همیشه در تلاش بوده است که مسیر ورود کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال را در کنار به حداکثر رساندن امنیت تا حد ممکن ساده سازد.

برای خرید ارز دیجیتال در صرافی رمزینکس، نیازی به مراحل چندگانه ثبت و نام و احراز هویت نیست و صرفاً با ثبت‌نام و بارگذاری مدارک قادر خواهید بود از همه امکانات این پلتفرم بدون محدودیت استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.