اطلاعاتی درباره بازرگانی صارش، سوابق و محدوده فعالیت آن

درباره بازرگانی صارش، معرفی

امر واردات، حمل و ترخیص محصولات و کالاها نیاز به تخصص، تجربه و اعتبار بالا دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در امر واردات و ترخیص کالا بپردازیم.

شرکتی با ۲۰ سال سابقه درخشان که توانسته است در کارنامه کاری خود، رزومه پر باری از فعالیت ها و رضایت‌مندی کاربرانش را به ثبت برساند. 

نام این مجموعه، هلدینگ بازرگانی صارش می باشد. صارش در واردات و صادرات انواع کالاها و محصولات، هیچ گونه محدودیتی نداشته و ثبت کلیه سفارشات را در ۳ روز و ترخیص آن ها را در کمتر از ۱۰ روز به انجام می رساند.

کلیه بازرگانان با کمک و پشتیبانی مشاوران و تیم تخصصی شرکت بازرگانی صارش خواهند توانست در مدت زمان کوتاهی سرمایه خود را به سود کلانی رسانده و بدون نگرانی و ریسک بالایی به امر تجارت خود بپردازند. تیم ما با داشتن مدارک معتبر بین المللی همواره برای پاسخگویی به سوالات شما آمادگی دارد.

درباره بازرگانی صارش این گونه می توان گفت که، با وجود سرعت عمل و تجربه ای که این مجموعه در امر واردات، حمل و ترخیص کالا دارد، تجارت شما در کوتاهترین زمان ممکن به سود دهی بالایی خواهدرسید. ما با ترخیص سریع کالای شما، خواب سرمایه را به حداقل ممکن خواهیم رساند.

بازرگانی صارش، حیطه فعالیت

در ادامه معرفی این شرکت بازرگانی، درباره بازرگانی صارش و زمینه فعالیت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- واردات مواد اولیه تولید و مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی

- واردات و ترخیص ماشین آلات تولیدی و صنعتی

- واردات کالاهای تحریمی و ماشین آلاتی که ورود آن ها به کشور سخت و غیر ممکن می باشد.

- واردات و ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی به روز و پرکاربرد

و واردات کلیه اقلام و کالاهای اساسی دیگر که صنایع و کارخانجات داخلی به وجود آنها نیاز مبرم دارند. هلدینگ بازرگانی صارش، با ثبت سریع و فوری کلیه سفارشات و درخواست ها و تخصیص ارز آماده به آنها سعی در کسب رضایت و اطمینان تجار و کاربران خود را دارد.

بازرگانی صارش

شرکت بازرگانی صارش، وارد کننده مواد اولیه و ماشین آلات صنایع و کارخانجات

معرفی سوابق و فعالیت های مجموعه صارش

درباره بازرگانی صارش و دو دهه فعالیت آن، بسیار سخن می توان گفت و به سوابق زیادی می توان اشاره کرد. همه تلاش این مجموعه کمک به صنایع داخلی و رفع نیاز اولیه آن ها، سهولت در واردات کالاها، خدمت رسانی، شکوفایی و رشد اقتصاد داخلی بوده است. 

در مورد سوابق این مجموعه متخصص در مورد واردات، حمل و ترخیص کالاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- واردات و ترخیص انواع دستگاه های خطوط تولید کارخانجات بزرگ کشور از جمله دستگاه های خطوط تولید کارخانجات صنعتی وابسته به شرکت فولاد

- واردات انواع الکتروموتورهای صنعتی سبک و سنگین، الکترو‌پمپ ها، مخازن، خازن ها، گیر موتورها و موتورهای گیربکس دار و پارچه های صنعتی

- ورود و ترخیص دستگاه ها و ماشین آلات چاپ و مونتاژ PCB به روز و سایر قطعات الکتریکی و الکترونیکی

- ورود و ترخیص سریع دستگاه های تزریق پلاستیک و لوازم و قطعات متعلق به آن

- واردات ماشین های غلتک، اجزا، غلتک ها و لوازم وابسته به آن

- واردات قالب های مخصوص کارخانجات خودرو سازی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو

- واردات قطعات و تجهیزات جانبی مربوط به خودروهای دیزلی سنگین از جمله اسکانیا، مینی بوس، اتوبوس، کامیون ها، کامیونت ها و ... .

- واردات ورق های آلومینیوم با ضخامت های متنوع

- واردات، حمل و ترخیص ورق های داغ زنی، هات استمپینگ فویل‌ها ( hot stamping foil) مختص صنایع چاپ و بسته بندی

- واردات پارچه پی وی سی با قدرت کشسانی و استحکام بالا مناسب برای تولید انواع سازه های کششی

- ورود و ترخیص سریع و ساده انواع سیلیکون و سلفون حرارتی

- واردات، حمل و ترخیص دستگاه های تولید پارچه کاغذ دیواری، انواع پارچه بنر ترکیب شده و آغشته به پی وی سی

- و ... .

بازرگانی-صارش

بازرگانی صارش، فعال در زمینه واردات، حمل و ترخیص کالا

مجموعه کالاهای وارداتی شرکت بازرگانی صارش بسیار گسترده بوده و محدود به موارد بالا نمی باشد. هر کالایی که در بخش خاصی از صنعت کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد، طبق خواسته و درخواست بازرگان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین ضریب اطمینان توسط هلدینگ بازرگانی صارش به کشور وارد خواهد شد.

ارتباط با گروه  بازرگانی صارش

با معرفی کوتاهی که درباره بازرگانی صارش در اختیار شما قرار گرفت، چنانچه به عنوان یک تاجر قصد واردات کالای خاصی را دارید، با مجموعه ما در تماس باشید. در انتخاب کالای وارداتی در وهله اول، انتخاب درست و اصولی کالاها اهمیت دارد. این انتخاب بر اساس نیاز و تقاضای بازار انجام می گیرد.

مشاوران با تجربه ما در این زمینه نیز به شما یاری خواهند رساند. در هر یک از مراحل کار، صارش با تخصص و تجربه خود در کنار شماست. با این مجموعه بزرگ و معتبر، لذت تجارتی پر سود و بدون ریسک را تجربه خواهید کرد.

باعث بسی خرسندی است که شرکت بازرگانی صارش در دو دهه طول عمر کاری خود، توانسته است رضایت کلیه کاربران را به دست آورده و آن ها را به مشتری های ثابت و وفادار تبدیل کند. تمام تلاش این مجموعه کمک به صنایع و بازرگانان ایرانی و رشد و توسعه اقتصاد کشور می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی صارش به منظور رفاه حال کاربران خود، طرح ویژه ای را تا پایان فصل بهار تعریف کرده است. به واسطه این طرح، تجار خواهند توانست از آفر ویژه کارمزد صارش تا پایان فصل بهره‌مند شوند. صارش برای کالاهایی با ارزش بیش از  40 هزار دلار، کارمزد 3 درصد در نظر گرفته است.

جهت شرکت در این طرح و ارتباط با مشاوران و همکاران بازرگانی صارش می توانید با شماره های زیر در تماس باشید. تیم ما با داشتن مدارک معتبر بین المللی برای پاسخگویی و راهنمایی شما آمادگی دارد:

شماره تماس به منظور واردات، حمل و ترخیص فوری کالا : 09152669292

مشاوره بازرگانی رایگان: 09120349767

جهت ثبت سفارش و تخصیص ارز آماده با شماره 05131805 و داخلی 201 تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی شرکت بازرگانی صارش: مشهد، احمدآباد، راهنمایی 4،پلاک 2، طبقه دوم، واحد 6، شماره تماس دفتر مرکزی: 05131805

آدرس دفتر شرکت بازرگانی صارش در تهران: میرداماد، خیابان کازرون شمالی، تبش نیک رای، پلاک 1/2، واحد 8، تلفن دفتر تهران: 02122927617

تیم متخصص صارش، کنار شما در امر واردات، حمل و ترخیص کالا

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.