آیا ساید بای ساید ایرانی به این قیمت می‌ارزد؟

حالا همه به خوبی می‌دانند که زندگی بدون یک یخچال خوب و کاربردی غیر ممکن است و برای این کار باید به سراغ بهترین محصولات موجود در بازار رفت. از آن جایی که محصولات موجود در بازار ایران از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار هستند، پیش از هر کاری باید نکات مهمی را در نظر داشت.

با توجه به این که برندهای متعددی در بازار ایران مشغول به فعالیت هستند، لازم است بدانید که ملاک انتخاب یک محصول خوب ربط چندانی به ایرانی یا خارجی بودن آن ندارد؛ مخصوصاً حالا که برندهای ایرانی توانسته‌اند، محصولاتی باکیفیت مشابه محصولات خارجی تولید کنند، توجه به محصولات ساخت داخل، بیش‌ازپیش شده است.

از همه این بحث‌ها که عبور کنیم، مسئله مهمی باقی می‌ماند که باعث به وجود آمدن سؤالات بسیاری در ذهن مشتریان می‌شود. مسئله مهمی که در مورد محصولات ایرانی وجود دارد، قابلیت آنهاست. با توجه به این که برندهای ایرانی موفق و معتبری در زمینه تولید انواع ساید بای ساید در حال فعالیت هستند، با در نظر گرفتن آپشن‌ها و قابلیت‌هایی که در محصولات گنجانده شده‌اند، قیمت آنها هم متغیر خواهد بود. ما قصد داریم تا به این سؤال پاسخ بدهیم که آیا ساید بای ساید ایرانی به این قیمت می‌ارزد؟

ساید بای ساید ایرانی چه قیمتی دارد؟

پیش از آن که بخواهیم به صورت اختصاصی به این بحث بپردازیم، لازم است که نگاهی اجمالی به قیمت ساید بای سایدهای موجود در بازار ایران بیندازیم. بدیهی است که ساید بای سایدهای ایرانی و ساخت داخل به مراتب ارزان‌تر از سایر محصولات خارجی هستند. البته با خروج برندهای کره‌ای مثل ال جی و سامسونگ از بازار ایران و ظهور برندهای قدرتمند ایرانی، قیمت ساید بای سایدهای ایرانی هم کمی افزایش یافت؛ اما این افزایش قیمت آن‌قدری محسوس نبود که بتوان از آن به عنوان یک انفجار قیمتی یاد کرد. نکته جالب در مورد ساید بای سایدهای ایرانی، این است که تولیدکنندگان داخلی با توجه به قابلیت‌های محصولات خارجی اقدام به تولید کرده‌اند و می‌توان روی محصولات ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرد.

اگر نگاهی به بازار ایران و قیمت ساید بای سایدهای ایرانی بیندازیم، حداقل قیمت ممکن برای ساید بای ساید در اوایل سال ۱۴۰۱ حدود ۲۹ میلیون تومان (برندهای تی سی ال و ایکس ویژن) و گران‌ترین ساید بای ساید هم با قیمت ۵۰ میلیون تومان و بیشتر (برند اسنوا) به دست مشتریان می‌رسند. این در حالی است که قیمت ساید بای سایدهای خارجی از جمله ساید بای ساید ال جی برابر با ۲۸۰ میلیون تومان برآورد سده است. البته با توجه به این که مدل‌های ارزان‌تری از برندهای خارجی هم در بازار ایران وجود دارند، اما باز هم نمی‌توان این تفاوت قیمت را در یک کفه از ترازو قرار داد.

با این اوصاف، برای این که بتوانیم به صورت کامل‌تر به پاسخ سؤال مهم «آیا ساید بای ساید ایرانی به این قیمت می‌ارزد؟» بپردازیم، نیاز است که ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی را از لحاظ عملکرد و قابلیت‌هایی که دارند، در مقام مقایسه قرار بدهیم تا ببینیم آیا محصولات ایرانی با این قیمت که در بازار به فروش می‌رسند، می‌ارزند یا خیر.

چرا ساید بای سایدهای ایرانی ارزش خریدن دارند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، تولیدکنندگان ایرانی همواره سعی کرده‌اند تا با برآورده ساختن نیازهای مشتریان و کاربران، محصولات قابل قبولی را ارائه دهند. از این بابت، اکثر قابلیت‌ها و آپشن‌هایی که در محصولت خارجی وجود دارند، در ساید بای سایدهای ایرانی هم تعبیه شده‌اند. برای مثال، همه ساید بای سایدهای ایرانی در فناوری بسیار قدرتمند نو فراست (No Frost) برخوردار شده‌اند که در محصولات خارجی از جمله ساید بای سایدهای ال جی هم مشاهده می‌شود. در ضمن، قابلیت‌هایی همچون اتصال به Wi-Fi، برخورداری از نمایشگرهای دیجیتال و هوشمند، عیب‌یاب هوشمند و همچنین صفحه کنترل لمسی هم در ساید بای سایدهای ایرانی وجود دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساید بای سایدهای ایرانی به سهولت دسترسی به انواع قطعات و موتورهای آنها مربوط می‌شود. شما به خوبی می‌دانید که اگر همین حالا یک یخچال خارجی خریداری کنید و پس از مدتی با خرابی یکی از قطعات مهم آن روبه‌رو شوید، پیدا کردن آن قطعه در بازار ایران کار بسیار دشواری است؛ چه بسا که این قطعه هیچ‌وقت پیدا نشود و شما محصول خود را برای همیشه از دست بدهید. اما اتفاق جالبی که برای ساید بای سایدهای ایرانی افتاده است، سهولت در دسترسی به انواع قطعات آنهاست. حتی اگر قطعات مهم ساید بای سایدهای ایرانی از جمله کمپرسور، ساخت کشور دیگر باشد، باز هم می‌توان به راحتی به آنها دست یافت.

با در نظر گرفتن همه این اوصاف و با توجه به این که اکثر قطعات ساید بای سایدهای ایرانی ساخت داخل هستند، قیمت تمام‌شده آنها هم بسیار پایین‌تر از سایر محصولات خارجی است. از این بابت، خریدن ساید بای ساید ایرانی با توجه به قیمت‌های کنونی بسیار معقولانه و مقرون‌به‌صرفه است.

مقایسه ساید بای ساید بالا و پایین ایرانی و خارجی

ساید بای سایدها و به طور کلی، همه یخچال‌های ایرانی و خارجی از لحاظ قیمتی با یکدیگر فرق دارند، اما از لحاظ عملکرد تقریباً شبیه به هم هستند. برای مثال، چند مدل از یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا و دوو که هر دو ایرانی هستند، در یک ره قیمتی قرار دارند. این در حالی است که ساید بای ساید ال جی با همان امکانات، با ظرفیت 23 تا 24 فوت، 3 الی 4 برابر گران‌تر از هر دو برند ایرانی به فروش می‌رسد. البته ال جی و اسنوا مجهز به یخ‌ساز هستند، اما برند دوو از این قابلیت بی‌بهره است.

بااین‌حال، قابلیت‌هایی همچون؛ آب‌سردکن، سیستم‌های کنترل سرمایش هوشمند، گردش هوای چندگانه و مدیریت مصرف در هنگام سفر در همه این 3 مدل ایرانی و خارجی یکسان است و حتی این مدل از یخچال ساید بای ساید ال جی، فاقد نمایشگر LED است! با این اوصاف، بهتر است که شما کمی منصفانه به این قضیه نگاه کنید که آیا محصولات خارجی به دلیلی جز اسم برندشان نسبت به محصولات ایرانی گران‌تر هستند؟ البته این نکته بسیار مهم را از یاد نبرید که شما باید پیش از خریدن هر مدلی از یخچال‌های ساید بای ساید، در ابتدا تمامی امکانات و قابلیت‌های آن را با نیازهای خود بسنجید و سپس آن را فارغ از ایرانی یا خارجی بودنش خریداری کنید.

ارزان‌ ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ایرانی در بازار چند؟

البته ما به خوبی درک می‌کنیم که قیمت‌های کنونی ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی موجود در بازار گران هستند؛ ممکن است که پیش خودتان به این مسئله فکر کنید که از میان بد و بدتر، بهتر است که محصولات ایرانی را انتخاب کنیم تا هزینه کمتری را برای خرید یخچال صرف کنیم، اما این‌طور نیست. هدف ما از تهیه این مطلب هرگز به منزله آماده‌سازی برای انتخاب بد و بدتر نیست؛ به عبارت ساده‌تر، اصلاً محصول بدی وجود ندارد که بدتر از آن هم وجود داشته باشد. هدف از این مطلب، بررسی ارزش ساید بای سایدهای ایرانی است که در این بخش قرار است، ارزان‌ترین آن را به شما معرفی کنیم.

البته این نکته دقت داشته باشید که قیمت ارزان محصولات خانگی به هیچ وجه به منزله کیفیت خوب آنها یا مقرون‌به‌صرفه بودنشان نیست. در حال حاضر، ارزان‌ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار ایران با قیمت 9 میلیون تومان و بالا به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که ارزان‌ترین ساید بای ساید ایرانی با قیمت 29 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در حال حاضر برند ایرانی اسنوا ساید بای سایدهای ارزان خود را با قیمت‌های 29 میلیون تومان، 32 میلیون تومان، 40 میلیون تومان و 41 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

ساید بای ساید ایرانی خوب از کجا بخریم؟

شاید مهم‌ترین سؤال پس از پرسش «آیا ساید بای ساید ایرانی به این قیمت می‌ارزد؟»، پرسشی در مورد نحوه خرید ساید بای ساید ایرانی باشد. همان‌طور که اشاره کردیم، پیش از آن که بخواهید، برای خریدن ساید بای ساید اقدام کنید، در ابتدا باید تمامی نیازهای خود را بنویسید و سپس آنها را با قابلیت‌ها و امکانات محصول مورد نظرتان وفق بدهید. بدیهی است که ایرانی یا خارجی بودن محصول، ملاک خوبی برای سنجش کیفیت آن نیست، اما از قیمت محصولات هم نمی‌توان به راحتی عبور کرد و در حال حاضر، ساید بای سایدهای ایرانی هم ارزان‌تر از محصولات خارجی هستند و هم قابلیت‌های مشابه همان‌ها را به مشتریان ارائه می‌کنند.

برای خریداری کردن بهترین و باکیفیت‌ترین ساید بای ساید ایرانی، کافی است که با یک مرکز فروش معتبر و مجرب آشنا شوید. با بهره‌مندی از خدمات فروش و پس از فروش مراکز ایرانی می‌توانید، تجربه کاربری حرفه‌ای و لذت‌بخشی را از ساید بای سایدهای ایرانی به یادگار ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.