اجاره سانتافه نیو و لندکروز دو خودرو محبوب در تهران – شرایط رنت این خودرو چگونه است؟

 این دو خودرو بی مانند که از تمام لحاظ  بین رقبای خود شماره یک هستند توانسته در دسته ماشین های پر کابرد صنعت اجاره خودرو قرار بگیرند. 

اما اگر خواستار اجاره سانتافه و یا اجاره لندکروز هستید این بخش را که راهنمایی برای شرایط و اینکه چگونه این دو ماشین را رنت کنیم و بتوانیم با آن رانندگی کنیم مطالعه کنید. 

اجاره سانتافه نیو در تهران 

برای اجاره سانتافه در تهران و ی دیگر شهرها باید سری به موسسات رنت ماشین بزنید. این شرکت ها با در اختیار داشتن چندین مدل ماشین های ایرانی و خارجی خدمات متنوعی را در زمینه اجاره خودرو انجام می دهند. یکی از این خودروها سانتافه است. برای اجاره ماشین سانتافه می توانید از خدمات ماشین عروس سانتافه، اجاره سانتافه بدون راننده ویا با راننده استفاده کنید.

تعداد شرکت های رنت کار در تهران کم نیست به همین دلیل شاید در موقع اجاره ماشین کمی تعلل داشته باشید که چه شرکتی را برای کرایه ماشین سانتافه انتخاب کنید. در صورت اینکه بخواهید یکی از خدمات نام برده شده در بالا انتخاب کنید می توانید سراغ شرکت هایی که ثبت شده هستند و دارای سایت رسمی هستند انتخاب کنید. 

سعادت رنت جزو شرکت های با سابقه و قدیمی کرایه ماشین است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و نمایندگی های فعالی نیز دز سراسر ایران و حتی خارج از مرزها نیز دارد. همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم اجاره سانتافه جزو ماشین های محبوب این شرکت است و در بیشتر ایام سال مشتریان این خودرو را برای سفر های خانوادگی و یا حتی مراسم عروسی خود رزرو می کنند.

اجاره سانتافه

هزینه مناسب نسبت به مشخصات فنی و امکانات خودرو، خانوادگی بودن خودرو، امنیت و آرامش برای سفر و شرایط آسان کرایه آن مزیت های این خودرو محسبوب می شود.

برای استفاده از خدمات اجاره سانتافه نیو بدون راننده روش اول تماس تلفنی با این شرکت است. البته شرکت دارای سایت رسمی است که می توانید خودرو را خودتان بدون نیاز به تلفن رزو کنید به همین راحتی. 

برای رزور ماشین در مرحله اول باید مشخصات رنت کننده و در بخش های بعدی تمام موارد که شامل: تعداد روز اجاره، تاریخ دقیق اجاره و عودت خودرو، ساعت دقیق و محل تحویل را مشخص کرده. بعد از ثبت این اطلاعات ماشین برای شما رزرو شده و کارشناسان فروش برای تایید مدارک با شما تماس خواهند گرفت. 

اگر می خواهید از خدمات ماشین عروس سانتافه این مجموعه نیز استفاده کنید می توانید هم به صورت بدون راننده ویا به صورت تشریفاتی یعنی همراه با راننده و اسکورت تشریفاتی اجاره کنید. 

امکانات سانتافه نیو

خودرو هیوندا سانتافه  دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه و کنترل کیفیت هواست. سانتافه نیو از یک مانیتور 4.5 اینچی برای نمایش جزئیات و دستورالعمل ها بهره می برد. همچنین سانتافه جدید دارای سیستم پیشرفته صندلی های جلو و عقب است.

سقف پانوراما، اتوهلد، ترمز درستی برقی، فرمان هوشمند 3 حالته، سیستم صوتی حرفه ای همراه با 2 ساب ووفر، گرم کن های صندلی های عقب و جلو، سرد کنهای صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، مموری صندلی، دنده تیپ ترونیک، دفلاک، اتوپارک، صندوق برقی

اجاره لندکروز چگونه است ؟

لندکروز دیگر خودرو پرکاربرد در سعادت رنت است. در صورت اجاره لندکروز بدون راننده تمام شرایط و مراحل رزرو خودرو مانند ماشین سانتافه است. به راحتی می توانید با تماس تلفنی و سایت ماشین را رزرو کنید. خودروهای پرکاربرد در  بیشتر مواقع رزرو هستند به همین دلیل حتما قبل از سفر و یا مراسم خود زودتر رزرو کنید.  

لندکروز

لندکروز در دسته خودروهای لوکس و تشریفاتی است که می توانید بسته به نیاز خود بدون راننده و یا همراه با راننده ماشین را رنت کنید. برای اجاره لندکروز بدون راننده و یا دیگر خودروهای بدون راننده محدوده زمانی 3 روزه است. یعنی حداقل تعداد روز رنت ماشین هایی که بدون راننده اجاره می کنید سه روز است. اجاره تویوتا لندکروز دارای پوشش کامل بیمه بدنه است. یعنی شما در زمان تصادف نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای خسارت ندارید.

شرایط اجاره لندکروز و شرایط اجاره سانتافه چیست ؟

شرایط سنی مورد نیاز :

داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

گواهینامه رانندگی :

        گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

مدارک شناسایی مورد نیاز :

کارت ملی

احراز مدرک شغلی :

گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

(گواهی شغلی یعنی: فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضاء، دفترچه تامین اجتماعی، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

تمامی موارد ذکر شده در بالا برای اجاره خودروهای بدون راننده است که در زمان رزرو خودرو پس از ارسال و تاییدیه کارشناسان فروش خودرو برای شما رزرو نهایی خواهد شد. اما ماشین هایی که همراه با راننده رنت می شوند نیاز به ارائه هیچ مدرکی نداشته و تنها با پرداخت هزینه ماشین در اختیار شما خواهد بود. 

در زمان اجاره لندکروز و یا سانتافه حتما دقت کنید که از یک شرکت معتبر و رسمی ماشین رنت کنید. برای اینکه این شرکت ها دارای قرارداد رسمی بوده در زمان تحویل هیچ هزینه اضافه تری از شما دریافت نخواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.