چرا ارسال پیامک تبلیغاتی موفق ترین استراتژی برای بازاریابی هر کسب و کاری است؟

همانطور که جهان به سمت استفاده بیشتر از تلفن همراه حرکت می‌کند، فروشندگان در تلاشند تا مطمئن شوند که برند آنها می‌تواند تجربه خرید آنلاین بهتری را به مشتریان ارائه دهد.

همه ما می‌دانیم که تجارت الکترونیک و خرید آنلاین که شامل بررسی قیمت و تحقیق در مورد محصول به صورت اینترنتی می‌شود، در سراسر کشور فراگیر شده که فضای تجارت الکترونیک کنونی را به فضای بسیار رقابتی تبدیل می‌کند.

در این فضای رقابتی، بازاریابان برای تقویت کمپین های بازاریابی خود به ارسال پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از موفق ترین استراتژی های بازاریابی روی آورده‌اند، به همین علت، قصد داریم بررسی کنیم که چرا باید برای موفقیت کسب و کار خود، از سامانه پیام کوتاه کنید.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی، یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان است!

آمارها نشان می‌دهد استفاده از وب سرویس پیامک برای فروشگاه‌های آنلاین بسیار محبوب شده است؛ زیرا روشی فوق‌العاده کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان است. طی سال های اخیر، ضریب نفوذ گوشی های هوشمند به بالاترین حد خود رسیده است. با توجه به اینکه اکثریت افراد، یک دستگاه تلفن همراه با خود دارند، پس، می‌توان از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به همه دسترسی داشت.

علاوه بر این، وب سرویس پیام کوتاه به بازاریابان اجازه می‌دهد تا از طریق پیام‌های شخصی‌سازی‌شده به‌صورت آنی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. با ارسال اس ام اس تبلیغاتی، بازاریابان می‌توانند محصولات جدید را به مشتریان معرفی کنند، خدمات جدید خود را تبلیغ کنند یا مشتریان را از تخفیف‌ها یا فروش ویژه مطلع کنند و تقریبا اطمینان حاصل نمایند که پیام آنها به درستی توسط کاربر، دریافت شده است. 

وب سرویس پیام کوتاه همچنین، یک راه بسیار انعطاف پذیر برای برقراری ارتباط با مشتریان است و در بازار رقابتی، این انعطاف پذیری، با امکان سفارشی سازی متن پیام و مخاطبینی که پیام باید برای آنها ارسال شود، یک مزیت مهم است. 

وب سرویس

وب سرویس پیام کوتاه

ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر استراتژی های بازاریابی است!

راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی بسیار آسانتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از اشکال سنتی بازاریابی است. سفارش یک تبلیغ تلویزیونی یا رادیویی، چاپ تبلیغ در روزنامه یا ماهنامه یا انتشار بنر تبلیغاتی در پیج های پرطرفدار شبکه های اجتماعی می‌تواند صدها هزار تومن برای شما هزینه داشته باشد و حتی با وجود این هزینه گزاف، هیچ تضمینی وجود ندارد که تبلیغات شما دقیقا توسط مخاطبین هدفتان دیده شود.

در صورتیکه از طریق ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، می‌توانید مخاطبین هدف خود را از لحاظ سن، جنسیت، موقعیت مکانی و بسیاری از گزینه های دیگر فیلتر کرده و با هزینه ای به مراتب ارزان تر به طور مستقیم و مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

خرید پنل پیامکی، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی است که به رشد هر نوع کسب و کاری در مدت زمان کوتاهی کمک کرده و مشتریان هر فروشگاه را چندین برابر می‌کند. معمولا بعد از راه اندازی هر کمپین بازاریابی پیامکی، درصد فروش و درآمد آن کسب و کار بیش از ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

با پیامک تبلیغاتی، بازخورد بیشتری از مشتریان دریافت خواهید کرد!

به دلیل ماهیت فراگیر تلفن های همراه، مشتریان به احتمال زیاد پیامک تبلیغاتی شما را باز کرده و می‌خوانند. مطالعات نشان می‌دهد که تفاوت بین نرخ خوانده شدن اس ام اس تبلیغاتی و سایر استراتژی های بازاریابی مانند ایمیل زدن یا پخش کردن تراکت، بسیار زیاد است.

به آخرین باری که اعلان متنی دریافت کردید، فکر کنید. چقدر طول کشید تا قفل گوشی خود را باز کنید و ببینید حاوی چه پیامی است؟ به احتمال زیاد در عرض چند دقیقه این کار را انجام داده‌اید. میانگین جهانی، نشان می‌دهد زمان خوانده شدن پیامک تبلیغاتی حدود 90 ثانیه بعد از دریافت آن است. 

این ارتباط سریع، در نهایت، به این معنی است که کسب و کار شما، بازخورد بیشتری از مخاطبان خواهد داشت. از طرف دیگر، با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، امکان نظرسنجی از مشتریان نیز به راحتی وجود دارد و شما می‌توانید از طریق یک سرشماره خاص همواره با مشتریان وفادار خود در ارتباط باقی بمانید.

با ارسال پیامک تبلیغاتی با مشتریان خود، ارتباط هدفمند برقرار کنید!

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی

روزهایی که صاحبان مشاغل از وب سرویس پیام کوتاه با ضریب اطمینان پایین استفاده می‌کردند، به این امید که فقط برخی از پیامک های تبلیغاتی به مخاطبان مورد نظر برسد، گذشته است. این روزها پنل های ارسال پیامک تبلیغاتی، بسیار پیشرفته‌تر و گسترده‌تر شده‌اند؛ به طوری که هر کسب و کاری می‌تواند طبق نیازهای خود، پنل پیامکی را برنامه ریزی کند تا پیامک های تبلیغاتی فقط به گروه خاصی از افراد ارسال شوند.

سامانه های پیام کوتاه معتبر علاوه بر اینکه به صاحبان کسب و کارها اجازه می‌دهند لیست مخاطبین مورد نظر خود را در سامانه وارد کرده و ارسال اس ام اس تبلیغاتی را برای آنها سفارشی سازی کنند، لیستی از شماره های تلفن همراه اپراتورهای مختلف را به تفکیک سن، جنسیت و موقعیت مکانی در اختیار آنها قرار می‌دهند تا طبق استراتژی های بازاریابی خود، اس ام اس های تبلیغاتی را برای هر دسته به صورت سفارشی‌شده ارسال نمایند.

جمع بندی

ارسال پیامک تبلیغاتی، یک ابزار بازاریابی فوق العاده است و به علت مقرون‌به‌صرفه بودن، بازگشت سرمایه فوق العاده‌ای را برای هر کسب و کاری خواهد داشت. پنل اس ام اس تبلیغاتی، روشی سریع و هدفمند با قابلیت سفارشی سازی برای انواع مشاغل است.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق یک وب سرویس پیامک معتبر نظیر وب سرویس پیام کوتاه فراپیامک، به صاحبان کسب و کار و وبسایت‌ها کمک می‌کند تا یک کمپین بازاریابی پیامکی را برای مخاطبین خاص خود تنظیم کنند و پیام خود را به نحوی سفارشی سازند که برای آن گروه خاص کاملا جذاب و مشتری پسند باشد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.