با آموزش آرایشگری مردانه عصر مو حرفه‌ای شوید

 اما این زیبایی را چه کسی می‌تواند برای آن رقم بزند؟ یک آرایشگر حرفه‌ای که به همه تکنیک‌ها مسلط است. اگر شما هم به این حرفه جذاب علاقه‌مندید، پس همراهی‌مان کنید.

پیش از آنکه بیشتر درباره جزییات شغل آرایشگری بدانید، پیشنهاد می‌کنیم کمی با رویا پردازی جلو بروید. چند دقیقه تصور کنید که یک آرایشگر مردانه حرفه‌ای شده‌اید و در سطح منطقه و یا شهر خود حسابی مشهور هستید و مشتریان زیادی هم دارید. رویای قشنگی به نظر می‌رسد، اما به راحتی و با خلاقیت می‌توانید این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این شغل فارغ از آنکه یک حرفه پر درآمد محسوب می‌شود، شما را شریک لحظات ناب افراد می‌کند. این لحظات می‌تواند عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، ایام عید و یا هر مراسم دیگر باشد.

برای آنکه عنوان بهترین آرایشگر را آن خود کنید، باید از همان ابتدا حسابی مهارت‌ها و تکنیک‌های خود را افزایش دهید. هر شغلی نیاز به تخصص دارد و آرایشگری هم از این قاعده جدا نیست. اگر دوست دارید این شغل را از آن خود کنید، آموزشگاه عصر مو با برگزاری بهترین دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه این فرصت را برای شما مهیا کرده است.

برای شرکت در بهترین دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه روی لینک کلیک کنید.

آرایشگری مردانه

آرایشگر چه کارهایی انجام می‌دهد؟

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید یک آرایشگر مردانه شوید و خود را شریک بهترین روزهای مشتریان‌تان کنید، کارهایی برای زیباتر شدن او انجام می‌دهید. کارهایی مثل کوتاه کردن مو، مدل دادن به موها، اصلاح، ماساژ و پاکسازی صورت. این‌ها تنها بخشی از کارهای شما هستند. گاهی ممکن است مشتریان از شما یک مدل ریش متفاوت درخواست کنند و گاهی هم انتظار داشته باشند که موهای‌شان را ببافید. البته کراتین کردن موی آقایان را هم فراموش نکنید. آن دسته از آقایانی که موهای سفید دارند هم برای رنگ کردن موهای‌شان به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. 

به هر حال شما به عنوان آرایشگر ویژه آقایان این کارها را باید انجام دهید. البته فراموش نکنید که مهم‌ترین رسالت آرایشگران ساختن بهترین حالت ممکن از چهره افراد است. یکی از مهم‌ترین وظایف آرایشگر آن هم در دنیای متفاوت امروزی، مشاوره دادن به مشتریان است. مشاوره درباره روش‌های مراقبت از پوست، مو و یا مشاوره دادن در زمان انتخاب یک مدل مو مردانه مناسب.

آرایشگران از چه مهارت‌هایی استفاده می‌کنند؟

جدا از مهارت‌های تخصصی و تکنیک‌های مورد نیاز آرایشگری، معمولا آن‌ها از یکسری مهارت‌های دیگر هم استفاده می‌کنند. مهارت مدیریت زمان و ارتباط‌گیری با مشتریان. ارتباط در شغل آرایشگر مهم‌ترین نقش را دارد. یعنی هر اندازه که یک نفر در برقراری ارتباطات موثر توانمند باشد، می‌تواند یک گروه بزرگ از مشتریان را داشته باشد. مدیریت زمان هم که به نوبه خود فوق‌العاده مهم است، زیرا یک آرایشگر باید سعی کند به مشتریان در زمان مقرر خدمات ارایه دهد. مهارت‌های تخصصی و فرعی مورد نیاز برای ماندگاری در این شغل را در بهترین دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه آن هم توسط اساتید حرفه‌ای یاد خواهید گرفت.

 اکثر آرایشگران مردانه دارای طیف وسیعی از مهارت‌ها هستند، اما برخی ممکن است در یک شاخه تخصص داشته باشند. انتخاب یک حوزه تخصصی ویژه در حرفه آرایشگری هم می‌تواند به شما کمک کند. در این صورت هم از سایر آرایشگران متمایز می‌شوید و در نتیجه تقاضای بیشتری برای شما ایجاد خواهد شد.

چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

اگر باز هم به دنبال این هستید که چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شوید، پس این بخش را از دست ندهید. خیلی از کسانی که وارد این حرفه می‌شوند، دوست دارند به عنوان یک آرایشگر متخصص شناخته شوند. برای آنکه آرایشگر حرفه‌ای شوید باید دست از افکار منفی و اینکه من نمی‌توانم، بردارید. در وهله اول باید به توانایی‌های خود اعتماد کنید و پس از آن به آموزشگاه معتبر برای شروع اعتماد کنید.

عصر مو با برگزاری مجموعه‌ای از دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه برای سریع‌تر رساندن شما به آنچه که دوست دارید، همراه شماست. اگر شما سعی در افزایش تخصص‌های خود دارید و خلاقیت و هنر هم همیشه باید چاشنی کارهای‌تان شود، پس به راحتی می‌توانید مسیر حرفه‌ای شدن را طی کنید. این آموزشگاه با برگزاری دوره‌های سطح یک، سطح دو و دوره جامع آرایشگری مردانه همواره در صدد جذب هنرجویان علاقه‌مند به این حرفه است. شرکت در این دوره‌ها به هنرجویان کمک می‌کند تا به راحتی وارد بازار کار شوند. 

آرایشگران مردانه چقدر درآمد دارند؟

معمولا بیشتر افرادی که قصد ورود به حرفه آرایشگری دارند، این سوال مهم را از خود می‌پرسند که چقدر می‌توانم درآمد داشته باشم. مبلغ دقیقی برای این حرفه نمی‌توان بیان کرد. زیرا عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند روی درآمد آرایشگر تاثیر بگذارند. عواملی مثل منطقه‌ای که آرایشگاه در آن واقع شده، گروه مشتریان از چه سطحی از جامعه هستند. گاهی شرایط جامعه و تغییرات فصلی نیز می‌توانند در میزان درآمد آرایشگران تاثیر بگذارند. 

چگونه بهترین مدل مو مردانه را انتخاب کنیم؟

داشتن استایل مناسب تنها در پوشیدن لباس از بهترین مارک‌ها ختم نمی‌شود، آقایان نیز با انتخاب یک مدل مو مناسب می‌توانند جز بهترین‌ها باشند. برخی از آقایان تصور می‌کنند که برای داشتن یک استایل منحصربه فرد حتما باید دست به کارهای عجیب بزنند. در صورتی که با انتخاب یک مدل موی ایده‌آل، حتی در ساده‌ترین لباس هم جذاب به نظر می‌رسند. بنابراین در زمان انتخاب یک مدل مو مردانه حتما موارد زیر را لحظ کنید.

 مطابق با استایل و موقعیت اجتماعی شما باشد؛ اگر شما جز آقایانی هستید که در مراکز به خصوصی کار می‌کنید، بهتر است یک مدل مناسب با موقعیت خود برای کوتاهی موهای خود انتخاب کنید.

 صورت شما را جذاب‌تر نشان دهد؛ در زمان انتخاب یک مدل بهتر است که فرم صورت و جنس موهای خود را هم لحاظ کنید. قرار است با مدل دادن به موهای‌تان جذاب‌تر شوید، نه آنکه عجیب و غریب به نظر برسید. برای انواع مختلف فرم صورت یک مدل موی جذاب مردانه هم وجود دارد.

 گاهی به حرف آرایشگر خود گوش دهید؛ برای مثال زمان‌هایی را در نظر بگیرید که به آرایشگاه مراجعه می‌کنید و درخواست دارید آرایشگر همان مدل موی انتخابی‌تان را روی موهای شما در آورد. ممکن است آرایشگر با توجه به استایل و سبک صورت شما آن مدل مو را برای شما مناسب نداند. به هر حال او یک آرایشگر است و از مشتریان تجربه بیشتری دارد. در چنین مواقعی بهتر است به تجربیات آرایشگر خود اعتماد کنید.

جهت آشنایی با انواع مدل مو مردانه روی لینک کلیک کنید.

مدل مو مردانه

بهترین مدل ریش برای مردان

امروزه در همه جا، گروهی از جوانان را می‌بینیم که مدل‌های متفاوتی روی ریش‌های خود ایجاد کرده‌اند. جالب است بدانید که در گذشته ریش گذاشتن برای مردان در تمدن‌های مختلف، تعابیر متفاوتی به همراه داشت. اما امروزه ریش به عنوان بخشی از زیبایی ظاهری آقایان محسوب می‌شود. یکی از روش‌های مرسوم روش سایه انداختن روی ریش است. آرایشگران با استفاده از این ترفند کمک می‌کنند تا آقایان جذاب‌تر به نظر برسند.

البته پیش از آن یک مدل ریش را انتخاب کنید، حتما به سبک صورت خود دقت کنید. معمولا هم آقایانی که حوصله تراشیدن ریش‌های خود را به صورت مداوم ندارند از مدل ته‌ریش استقبال می‌کنند. این ساده‌ترین روش نگهداری از ریش است و برای اکثر فرم‌های صورت مناسب می‌باشد.

برای آشنایی با تکنیک‌های سایه‌زنی روی انواع مدل ریش کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.