قرعه کشی ماهانه آونگ با ۲۵۰ جایزه نفیس

آونگ برای شما یک عیدی ویژه در نظر گرفته است! آن هم نه برای یک ماه و یا یک نفر! بلکه برای ۲۵۰ نفر در هرماه!

برای اینکه بتوانید در قرعه کشی‌های ماهانه آونگ شرکت کنید، کافیست تا یکی از محصولات این شرکت که دارای برچسب قرعه کشی بزرگ آونگ هستند را تهیه کرده و شماره سریال آن را به سرشماره ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ پیامک کنید.

محصولاتی مانند: هارد اکسترنال، SSD و پاور بانک ای‌دیتا و XPG ، کارت گرافیک و مادربرد MSI، تجهیزات پیشرفته گیمینگ XPG مانند ماوس، کیبورد و هِدسِت و البته مودم و سایر تجهیزات شبکه برندهای نتربیت و دی لینک.

جوایز این قرعه کشی شامل هارد اکسترنال؛ پاوربانک، مودم، فلش مموری و دیگر محصولات آونگ است که در آخر هر ماه قرعه‌کشی شده و برندگان آن از طریق صفحه اینستاگرام آونگ به نشانی avangco@ اعلام خواهند شد.

قرعه کشی آونگ ممکن است تنها تا چندین ماه آینده ادامه داشته باشد، بنابراین اگر قصد خرید محصولاتی مثل تجهیزات ذخیره سازی، کارت گرافیک، مادربرد، مودم، تجهیزات شبکه و غیره را دارید، بهتر است عجله کنید تا شما هم در قرعه کشی بزرگ آونگ شرکت داده شوید!

در ضمن هر سریال محصول در این قرعه کشی یک شانس مجزا محسوب می‌شود.

روش ارسال سریال و شرکت در قرعه کشی بزرگ آونگ

محصولاتی که با خرید آنها می‌توانید در این قرعه‌کشی شرکت کنید دارای برچسب قرعه‌کشی بزرگ آونگ مانند تصویر زیر هستند:

اونگ

برای شرکت در قرعه‌کشی باید ابتدا شماره سریال محصول خریداری شده را روی جعبه آن پیدا کنید و سپس آن را به شماره ۱۰۰۰۰۱۶۶۵ ارسال نمایید. اگر در پیدا کردن شماره سریال محصول به مشکل برخوردید، می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

راهنمای پیدا کردن سریال محصولات آونگ

در صورتی که شماره سریال محصول را به درستی ارسال کنید، پیامکی از سمت آونگ مبنی بر شرکت در قرعه‌کشی برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین اگر بعد از ارسال شماره سریال محصول، این پیامک را دریافت نکردید، مجدداً تلاش کنید (به ترتیب حروف، علامت«-» و اعداد سریال دقت کنید)

لیست برندگان ماهانه قرعه کشی آونگ

برای مشاهده نحوه قرعه‌کشی و برندگان هر ماه می توانید صفحه اینستاگرام آونگ را فالو کرده تا در پایان هر ماه از لیست برندگان خوش شانس آونگ مطلع شوید. 

آونگ--

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.