بازدید معاون گردشگری از سه کلیک

علی دارابی( قائم‌مقام وزیر و معاون وزارت میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی ایران) در بازدید از  غرفه سه کلیک، حمایت بیشتر از فعالان گردشگری را توصیه کرد.

در حین این دیدار نیز مهدی حسینی مدیر تورهای اروپایی سه کلیک یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی در سه کلیک اتفاق افتاده و امیدواریم با کاهش روند همه گیری کرونا؛ منتظر شکوفایی بیش از پیش گردشگری باشیم. در آخر آقای حسینی توضیحاتی درباره نقشه راه سه کلیک و تسهیل گردشگری برای مخاطبان ارائه کرد.

 یکی دیگر از افراد شاخص؛ عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز از غرفه سه کلیک در این نمایشگاه دیدن داشتند.

1P3w3pNOKXMn

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در پانزدهمین دوره خود که در تهران برگزار شده است با حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه (عراق، پاکستان، عمان، افغانستان) در دروان کرونا؛ نوید روزهای خوب سفر را می دهد. اگر از جمله افرادی هستید که گردشگری و سفر برای شما در اولویت است؛ بازدید از این نمایشگاه، فرصت خوبی برایتان خواهد بود تا با مراجعه به سالن 38، با سه کلیک و خدمات این سایت (3click.com)آشنا شوید.

سه کلیک با خانواده 300 هزار نفری اش از زمان شروع کرونا تا به الان توانسته با امکانات خوب گردشگری؛ از جمله : رزرواسیون آنلاین هتل ، بلیط هواپیما ،تور و جاذبه های گردشگری و همچنین پشتیبانی 24 ساعته؛ خاطرات خوبی را برای مسافرین بسازد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.