معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی لوله آهنی

نوسانات قیمت، وجود فروشگاه‌های پرادعای متعدد، سود کم کسب وکارها و برخی عوامل دیگر هر روز فرآیند خرید را سخت‌تر می‌کند. بخصوص اقلامی که در حجم بالا خریداری میشوند، فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید را دوچندان مشکل می‌کند.

لوله آهنی یکی از این اقلام است که حتی اختلافِ فی ۰.۱ درصدی باعث اختلاف قیمت چند ده میلیونی می‌شود. اشتباهات عمدی یا سهوی مانند اشتباه در ارسال (مغایرت لوله با مشخصات فنی) یا ارسال برند متفاوت در صورت نبودن ضمانت بازگشت ضرر چند صد میلیونی به‌جا می‌گذارد.

دریافت پیش فاکتور و مقایسه بین آن‌ها برای اخذ بهترین تصمیم، مهم‌ترین وظیفه یک مسئول خرید در شرکت‌ها می‌باشد. بنابراین فروشگاه‌های آنلاین معتبر، مورد استقبال بسیاری از کسب‌وکارها و افراد قرارگرفته‌اند.

آنلاین لوله

ملاک های انتخاب بهترین فروشگاه آنلاین لوله

ملاک‌های زیادی در انتخاب بهترفروشگاه‌های لوله وجود دارد اما به دلیل اینکه اکثر خریداران این محصول شرکت‌های بزرگ صنعتی و ساختمانی می‌باشند و به دلیل این که به دو معقوله زمان و قیمت توجه ویژه‌ای دارند ما در اینجا تصمیم داریم تا فروشگاه‌ها را بر اساس ملاک‌های زیر با یک دیگر مقایسه کنیم.

1. ارائه فاکتور رسمی: دریافت ساده فاکتور رسمی به صورت اینترنتی پس از انجام تسویه حساب.

2. قیمت‌های شفاف بروز: بروزرسانی قیمت‌ها به صورت روزانه و لحظه‌ای 

3. ارائه راحت پیش فاکتور: ارائه راحت پیش فاکتور به صورت اینترنتی 

4. تشکیل راحت سبد خرید ( انتخاب آسان محصولات ): خرید محصول یا خدمت مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن

5. پشتیبانی تلفنی: وجود خطوطی در دسترس و متخصصین پاسخگو جهت مشاوره خرید و آگاهی از وضعیت 

فروشگاه آهن آنلاین

آهن آنلاین فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ به عنوان فروشگاه آهن آلات در ایران آغاز کرده است. ارائه‌ی قیمت‌ بخشی از محصولات، مقالات و تحلیل‌های مرتبط با اتفاقات مهم بازار از جمله خدمات این مجموعه می‌باشد. آهن آنلاین فرصت انتخاب و خرید از بین انواع مختلف و ده‌ها برند متنوع و معتبر در حوزه‌ی تولید محصولات فولادی را فراهم ساخته است.

از ویژگی‌های فروشگاه آهن آنلاین می‌توان به ارائه فاکتور رسمی اشاره کرد.

فروشگاه پایپ کالا

سایت پایپ کالا وابسته به مجموعه فروشگاه‌های بازرگانی طاهری‌نژاد (فولادین) در اردیبهشت ماه سال 1393 راه اندازی گردید. فروشگاه اینترنتی پایپ کالا فعالیت خود را با فروش لوله فلزی، اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، لوازم آتش نشانی و سایر آهن آلات صنعتی و ساختمانی شروع کرده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت گذاری روزانه (برخی از محصولات)، ارائه فاکتور رسمی و پیش فاکتور اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی شهر آهن

مجموعه‌ی شهر آهن، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده‌ای در زمینه تأمین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کارآمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است. فروشگاه اینترنتی شهر آهن با خدماتی از جمله صادر کردن و مشاوره دادن در امر صادرات انواع آهن آلات اعم از صادرات میلگرد, صادرات تیرآهن و … ارسال محصولات خریداری شده با کمترین زمان را برای خریداران خود فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن

شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی این مجموعه بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته شود. این فروشگاه اینترنتی آهن آلات توانسته با ایجاد شرایط مناسب و قابل اعتماد در بحث خرید و فروش آهن آلات به کسب اعتماد و جلب رضایت مشتریان خود موفق باشد از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین می‌توان به مشاوره تخصصی در حین خرید و تنوع کالایی گسترده اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سپندار لوله

سپندار لوله پاییزان، فعالیت حرفه‌ای خود را در بازار لوله در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و در ادامه، وبسایت خود را تحت عنوان سپندارلوله  تأسیس نمود. فروشگاه سپندار لوله فرایند خود را با فروش لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان (بدون درز)، لوله گازی و تست و همچنین لوله api که کاربرد‌های زیادی را در صنعت و همچنین ساخت ساز دارد را آغاز کرده است و محصولات ذکر شده را با کیفیتی بالا در اختیار خریداران و مخاطبین خود قرار داده است. 

ویژگی‌های فروشگاه سپندار لوله

• ارائه جدول سایز و رده (برای هر یک از محصولات به صورت جداگانه)

• ارائه فاکتور رسمی 

• به ‌روزرسانی ساعتی قیمت تمام محصولات

• ارائه اتوماتیک پیش فاکتور

• دسته بندی محصولات

• سادگی در انتخاب محصول

همچنین موردی که در مقابل این همه نقاط قوت علی ‌الخصوص بروزرسانی روزانه قیمت به چشم می‌آید تنوع کم کالاها می‌باشد که فقط  چهار محصول لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان (بدون درز)، لوله گازی و تست و همچنین لوله api را برای فروش ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی آهن تک

بازرگانی و فروشگاه بزرگ آهن تک که حدود بیست سال از آغاز کار آن می‌گذرد  فعالیت اصلی آن در زمینه فروش عمده و جزئی آهن آلات و انواع لوله های صنعتی، پالایشگاهی، آبرسانی، زه کشی، فاضلاب شهری و صنعتی، گاز رسانی، گلخانه ای، نفتی، آتش نشانی، لوله کشی زیر زمینی و روکار می‌باشد. از ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به ضمانت ۱۰۰ درصدی کالا، و همچنین صدور فاکتور رسمی اشاره کرد.

برترین فروشگاه اینترنتی لوله آهنی کدام است؟

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم درهنگام خرید آنلاین لوله آهنی باید به 5 فاکتور توجه ویژه‌ایی داشته باشید که این فاکتورها را نیز در بالا نام برده‌ایم، حال باتوجه به جدول زیر برترین فروشگاه آنلاین لوله آهنی را معرفی خواهیم کرد.

پنج فاکتور فروشگاه آنلاین لوله

با توجه به پنج فاکتور ذکر شده فروشگاه اینترنتی سپندار لوله با ارائه چهار محصول با کیفت لوله گازی و تست، لوله مانیسمان (بدون درز)، لوله گالوانیزه و لوله api در بین فروشگاه‌های نام برده و سایر رقبا رتبه برتر را به خود اختصاص داده است. از این رو افرادی که قصد خرید لوله آهنی را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سپندار لوله از قیمت روز و موجودی محصولات مد نظر خود آگاهی پیدا کنند و خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنند. همچنین در رده بعدی فروشگاه آهن تک رتبه برتر را به خود اختصاص داده که می‌توانید جهت خرید از این فروشگاه نیز استفاده کنید. 

همچنین در آخر باید به این نکته اشاره کرد که اگر نام فروشگاهی به عنوان برترین فروشگاه در این نوشته بیان نشده است نشان از ضعف نمی‌باشد در اینجا فقط فروشگاه‌های آنلاینی معرفی شده است که از دید کاربران و از خدمات خوبی برخوردار هستند و براساس این فاکتور‌ها و ویژگی‌هایی که بارها در طی نوشته به آن‌ها اشاره شده است با یک دیگر مقایسه شده‌اند و در نهایت برترین آن‌ها را نام برده‌ایم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.